Vinted kokemuksia
Oletteko myyneet ja saaneet tavaraa kaupaksi Vintedissä? Myös ostokokemukset kiinnostaa. Tori vaikuttaa menetetyltä, joten voisi kokeilla muita vaihtoehtoja.
Kommentit (526)
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu, että ostaja valittaa, jos oon paketoinut tuotteen vanhoihin paketteihin?? Laitoin yhden paidan ensin puhtaaseen uuteen muovipussiin ja sitten pahvisen muropaketin sisään. Tästä sain sitten noottia arvosteluun... Ja tämä arvostelija oli vielä tingannut sen kolmen euron tuotteen kahteen euroon! 😆 En kyllä ymmärrä yhtään, että mun olis pitänyt etsiä kahden euron tuotteelle jotain hienoa käyttämätöntä pakettia 😆
Monet yksinkertaiset eivät ymmärrä vinted-kirppiksen ja verkkokaupan eroa ja olettavat että lähetetään uudessa laatikossa uusi tuote kirppishinnalla. Luin kerran huutonetissä miten joku kommentoi paketointia kuinka oli pakattu kuin yrityksillä on tapana (uusi laatikko ja pehmusteet) kun kaikki myyjät eivät kuulemma näe sitä vaivaa. Ostos oli hänelläkin jokin alle 5€ romu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu, että ostaja valittaa, jos oon paketoinut tuotteen vanhoihin paketteihin?? Laitoin yhden paidan ensin puhtaaseen uuteen muovipussiin ja sitten pahvisen muropaketin sisään. Tästä sain sitten noottia arvosteluun... Ja tämä arvostelija oli vielä tingannut sen kolmen euron tuotteen kahteen euroon! 😆 En kyllä ymmärrä yhtään, että mun olis pitänyt etsiä kahden euron tuotteelle jotain hienoa käyttämätöntä pakettia 😆
Itsekin hyödynnän pakkauksia mitä kotoa löytyy, en tietenkään sellaisia joihin on tarttunut jotain hajua tms ruoasta. En näe mitään järkeä alkaa ostamaan kalliita pakkaus pusseja ja laatikoita muutaman euron tuotteen vuoksi.
Ei kannata ainakaan merkkituotteita siellä myydä. Voivat päättää randomisti, että myymäsi tuote ei ole aito. Tavara jää ostajalle, muttet saa penniäkään rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kohteliasta ostajan puolelta tilauksen vastaanottamisen jälkeen, jos tuote ok hyväksyä tilaus ja siirtää rahat myyjälle. Miksi roikottaa rahaa Vinted sovelluksessa 2 päivää? Ei voi olla suuri homma etenkään, jos myyjä postittanut tuotteen itse heti tilauksen saatuaan.
Ei oo mikään juttu odottaa sitä 2 pv, kun automaattisesti vinted hyväksyy.
Vinted tarjoaa mulle helpon tavan laittaa minulle tarpeetonta kiertoon, mutta ei sillä rikastua voi.
Vanhimmat ilmoitukset ovat varmaan yli vuoden vanhoja. Jos joku ostaa, se on ihan yks hailee tuleeko se 4 euroa tänään tai viikon päästä
Sinulle se voikin olla yks hailee milloin rahasi saat, mutta moni myy ihan sen takia, että saa lisätienestiä. Sitä tuotteen hyväksymistä kun vetkuttaa, niin ehtii tulla jopa viikonloppu väliin, jolloin myyjä saa rahat pankkiin vasta maanantaina. Se muutama eurokin voi auttaa paljon, mutta eihän tätä kaikki ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ainakaan merkkituotteita siellä myydä. Voivat päättää randomisti, että myymäsi tuote ei ole aito. Tavara jää ostajalle, muttet saa penniäkään rahaa.
Jep. Se vaan ihmetyttää miten puolalaiset saa niin paljon myydä feikkiä.. 🙄
Myyvät samaan aikaan muuallakin, sitten unohtaa unohtaa poistaa ilmoituksen, kun siellä muualla on mennyt kaupaksi.