Vaikea suhde, en osaa otsikoida paremmin, en tiedä mikä tilanne on
Minulla hajoaa pää, kun en tiedä milloin mies on taas "jättänyt" minut ja milloin on tosissaan. Minä yritän aina selvittää asiat ja erota niin, että se on selkeää. Tällä hetkellä en todellakaan tiedä onko mies vihainen vai eronnut vai mitä. Sen tiedän, että hän on lukuisia kertoja "ollut eroamassa" minusta ja sitten taas palannut takaisin, vain suuttuakseen pian uudestaan ja sama kaava jatkuu. En luule sellaisen olevan tervettä, mutta olemme avautuneet kaikenlaisista traumoista heti alussa ja ymmärrän mistä tuo sekoilu johtuu.
Lisäksi tiedän sen, että mies kuvitteli omiaan yhdessä asiassa, suuttui ja blokkasi minut. Ei antanut edes vastata ensin.
Tätä epävakaata jätän, enpäs jätäkään-juttua on toistunut niin monta kertaa etten voi enää tietää mitä hän milloinkin oikeasti tarkoittaa.
Kommentit (327)
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku 15 v, joka ei vielä kaikkien näiden kommenttienkaan jälkeen ymmärrä omaa parastaan?
Luultavasti hän haluaa vain pitää sen miehen varastossa varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Laittoi viestiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoi viestiä.
Ap
Ohhoh! Tulethan sitten kertomaan mitä tapahtui?
Tämä tapaus todellakin todistaa, että rakkaus/rakastuminen on tilapäinen mielenhäiriö. Tai tässä tapauksessa pysyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapaus todellakin todistaa, että rakkaus/rakastuminen on tilapäinen mielenhäiriö. Tai tässä tapauksessa pysyvä.
Toivon edelleen, että rakkaus ja pakkomielle ovat eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne psyykkisesti tasapainoisilla onkin. Mutta sitten on näitä, jotka ovat jonkun takia heilahtaneet siten, että eivät erota toisistaan draamaa, toksista riippuvuutta, jne ja rakkautta.
Ap itse sanoo viehättyvänsä vain miehistä, jotka kohtelevat häntä huonosti ja haluavansa keskustella myös ihmisten kanssa, jotka latelevat hänelle törkeyksiä. Lisäksi hän on itse pakkomielteinen, ei siis osaa poistua paikalta ilman, että saa tahtonsa läpi, tässä tapauksessa siis jonkun mystisen "keskustelun" miehen kanssa, joka on loukannut häntä ensin väärillä, keksaistuilla syytöksillä ja sen jälkeen toisen kerran blokkaamalla, kun ap on tahtonut asian selvittää.
Tasapainoiset ihmiset ymmärtävät, milloin vuorovaikutus kääntyy negatiiviseksi ja vahingoittavaksi. Apn kaltaiset saavat siitä lisää virtaa ja innostuvat vielä enemmän haluamaan tälläistä vuorovaikutusta. Tasapainoisten ihmisten mielestä se on huolestuttavaa ja surullista. Ap haistattelee tälläisille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sulle ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia.
Sitä vartenhan tämä palsta on. Joskus siinä hommassa joku kirjotitaa kyllä ihan helmen jutun, jota saa jäädä miettimäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne psyykkisesti tasapainoisilla onkin. Mutta sitten on näitä, jotka ovat jonkun takia heilahtaneet siten, että eivät erota toisistaan draamaa, toksista riippuvuutta, jne ja rakkautta.
Ap itse sanoo viehättyvänsä vain miehistä, jotka kohtelevat häntä huonosti ja haluavansa keskustella myös ihmisten kanssa, jotka latelevat hänelle törkeyksiä. Lisäksi hän on itse pakkomielteinen, ei siis osaa poistua paikalta ilman, että saa tahtonsa läpi, tässä tapauksessa siis jonkun mystisen "keskustelun" miehen kanssa, joka on loukannut häntä ensin väärillä, keksaistuilla syytöksillä ja sen jälkeen toisen kerran blok
Et sitten enempää voisi keksiä omiasi :D En ole missään vaiheessa sanonut viehättyväni huonosta kohtelusta :'D En ole myöskään missään vaiheessa sanonut, että haluan jutella törkeyksiä latelevien kanssa. Enkä juttelekaan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittoi viestiä.
Ap
Ohhoh! Tulethan sitten kertomaan mitä tapahtui?
En tiedä jaksanko vaivautua, kun olette koko ajan noin negatiivisia ja keksitte päästänne kaikkea minuun liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia.
Sitä vartenhan tämä palsta on. Joskus siinä hommassa joku kirjotitaa kyllä ihan helmen jutun, jota saa jäädä miettimäänkin.
Onko tämä palsta tosiaan sitä varten, että mt-potilaat voivat kirjoitella tänne harhaisia keksittyjä juttujaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sulle ainakaan ole.
Sinun virheesi. Olin myrkyisessä suhteessa ennen ja nyt olen suhteessa adecvate-naiseen. Voin sanoa, että se on valtava ero.
Ap on sama kuin ihastunut varattuun-hullu.
Ap on hurmaava. Veisin kyllä vihille noin upean naisen jos olisin mies. Älä välitä muiden negailusta. Luulenpa että ovat vain kateellisia. täällä niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia.
Onko tämä palsta tosiaan sitä varten, että mt-potilaat voivat kirjoitella tänne harhaisia keksittyjä juttujaan?
Eipä tämä ole keksitty juttu, huoh. En tiedä mitä luulet saavuttavasi tuollaisella huutelulla, aika säälittävää.
Lopputulema tässä on se, että kohta palataan yhteen. Mies sanoo, että rakastaa kyllä. Sit kuumaa sovintoseksiä ja parin viikon päästä (max) tulet taas tänne kyselemään tyhmiä. Tämä on se looppi ja se looppi sinun pitää oppia ihan itse katkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on hurmaava. Veisin kyllä vihille noin upean naisen jos olisin mies. Älä välitä muiden negailusta. Luulenpa että ovat vain kateellisia. täällä niitä riittää.
Eikö hän kertonut juuri olevansa mies ja suhteessa adecvate-naiseen? Hurmaava kyllä on, todella erityinen persoona.
Vierailija kirjoitti:
Lopputulema tässä on se, että kohta palataan yhteen. Mies sanoo, että rakastaa kyllä. Sit kuumaa sovintoseksiä ja parin viikon päästä (max) tulet taas tänne kyselemään tyhmiä. Tämä on se looppi ja se looppi sinun pitää oppia ihan itse katkaisemaan.
Lopputulema on se, että katson miten mies viestittelee. Jos sama kaava jatkuu, sanon etten jaksa tällaista enää. Jos hän osoittaa haluavansa muuttaa asioita, voin istahtaa alas ja jutella. Jos tässä vaiheessa sama kaava jatkuu, ilmoitan etten jaksa enää. Jos tapahtuu muutosta, voin yrittää. Simppeliä.
Ap vaan jankkaa että kun minä minä minä saan tehdä ihan mitä minä haluan mutta muiden pitää myös tehdä niin kuin hän haluaa. Narsisti taitaa olla.