Vaikea suhde, en osaa otsikoida paremmin, en tiedä mikä tilanne on
Minulla hajoaa pää, kun en tiedä milloin mies on taas "jättänyt" minut ja milloin on tosissaan. Minä yritän aina selvittää asiat ja erota niin, että se on selkeää. Tällä hetkellä en todellakaan tiedä onko mies vihainen vai eronnut vai mitä. Sen tiedän, että hän on lukuisia kertoja "ollut eroamassa" minusta ja sitten taas palannut takaisin, vain suuttuakseen pian uudestaan ja sama kaava jatkuu. En luule sellaisen olevan tervettä, mutta olemme avautuneet kaikenlaisista traumoista heti alussa ja ymmärrän mistä tuo sekoilu johtuu.
Lisäksi tiedän sen, että mies kuvitteli omiaan yhdessä asiassa, suuttui ja blokkasi minut. Ei antanut edes vastata ensin.
Tätä epävakaata jätän, enpäs jätäkään-juttua on toistunut niin monta kertaa etten voi enää tietää mitä hän milloinkin oikeasti tarkoittaa.
Kommentit (327)
Tuollainen mustasukkainen käytös tulee vain pahenemaan. Nyt jo redflagit liehuu tulipunaisena. Pelasta itsesi kun vielä voit. Mies tulee olemaan väkivaltainen ennemmin tai myöhemmin ja yksikin lyönti voi olla kohtalokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.
Nyt nainen valoja päälle, onko siis kaikki exäsi jotain epävakaita hulluja? Ja tuokin blokkasi sinut. Millä perusteella valitset nuo äijät? Miksei kukaan kunnioita sinua?Minä yritän välttää tällaisia miehiä. Silti sellaisiin aina törmään, ikävä kyllä. Tiedän, että minun pitäisi keskittyä aivan päinvastaisiin m
Ap, olet itsereflektion ja terapian tarpeessa. Unohda vuodeksi kaikki miehet ja keskity itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.
Ok, olet siis itse todella epäselvä viestijä ja kuvittelet, että muut näkevät pääsi sisälle tuon "selkeän" maailmankuvasi. Näin ole. Tuo mies sai kuin saikin sinusta keskusteluseuraa, viestejä, juttelua, jonka sori vaan täyspäisempi olisi jättänyt kokonaan väliin. Ja niin kauan kun sai viestejäsi, hän ajatteli muunkin olevan mahdollista. Todennäköisesti ei sy
Ei minua haittaa, jos joku luulee saavansa minusta jotain siksi, että vastaan viesteihin. Tulevat sitten ryminällä alas pilvilinnoistaan, kun viestittely ei johdakaan mihinkään ikinä.
Se vaan ei mene noin. Se menee noin, että he saivat sillä hetkellä sen mitä halusivatkin ja kun eivät enää saa sitä sinulta, siirtyvät seuraavaan.
Toisaalta, etpä itsekään vaikuta kovin tasokkaalta ja tasapainoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Näitä suhteita on ikävä kyllä maailma täynnä, jossa ei vaan osata lopettaa.
Tässä nyt on kyllä sikäli hauska tilanne, että ap jankkaa, miten hän voi viestitellä kenen kanssa vaan eikä se tarkoita yhtään mitään, mutta itse yrittää koko ajan sitkeästi pitää yhteyttä ihmiseen, joka on blokannut hänet.
Ap, se, että joku blokkaa sut tarkoittaa, että se ei halua sun yhteydenottoja. Siinä on sulle kaikki vastaukset, mitä kaipaat. Se sanoo sulle, että mene pois, pliis.
Miten vaikeaa on ymmärtää, että hän on blokannut minut ennenkin?
On myös vastannut viestiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, olet siis itse todella epäselvä viestijä ja kuvittelet, että muut näkevät pääsi sisälle tuon "selkeän" maailmankuvasi. Näin ole. Tuo mies sai kuin saikin sinusta keskusteluseuraa, viestejä, juttelua, jonka sori vaan täyspäisempi olisi jättänyt kokonaan väliin. Ja niin kauan kun sai viestejäsi, hän ajatteli
Öh :D Tuo yksi epävakaa halusi jatkaa normaalia juttelua, puheluja ja sen sellaista. Minä en suostunut, vaan blokkasin. Saiko hän haluamansa :D Eipä tainnut saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt on kyllä sikäli hauska tilanne, että ap jankkaa, miten hän voi viestitellä kenen kanssa vaan eikä se tarkoita yhtään mitään, mutta itse yrittää koko ajan sitkeästi pitää yhteyttä ihmiseen, joka on blokannut hänet.
Ap, se, että joku blokkaa sut tarkoittaa, että se ei halua sun yhteydenottoja. Siinä on sulle kaikki vastaukset, mitä kaipaat. Se sanoo sulle, että mene pois, pliis.
On vaikea ymmärtää, että joku haluaa olla vapaaehtoisesti itse toksinen ja toksisen henkilön kanssa suhteessa. Mutta jokainen tavallaan.
"Näitä suhteita on ikävä kyllä maailma täynnä, jossa ei vaan osata lopettaa."
Opettele kirjoittamaan ennen kuin v#ttuilet muille.
Ap taitaa olla ärsyyntynyt kun mies ehti blokata ensin niin ettei hän voi tehdä sitä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea ymmärtää, että joku haluaa olla vapaaehtoisesti itse toksinen ja toksisen henkilön kanssa suhteessa. Mutta jokainen tavallaan.
En ole sanonut haluavani olla suhteessa hänen kanssaan. Olen sanonut haluavani selvyyden hänen ajatuksistaan. Vähän eri asia ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko jättää miehen rauhaan? Luultavasti hän on jo uudessa suhteessa eikä halua enää kommunikoida kanssasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies ei halua olla kanssasi missään tekemisissä. Hänellä lienee itsekunnioitusta sen verran jäljellä.
Oletko tullut ajatelleeksi, että osa ihmisistä ei itsekään ole perillä ajatuksistaan. Osalla ne ovat sellaiset, ettei niitä halua tuoda toiselle tiedoksi, koska "eivät kestä päivänvaloa". Eli ihan väkisin haluaisit miehen valehtelevan sinulle jonkun selityksen?
Ap, sinä et voi kontrolloida toisia. Opettele päästämään irti. Ja käytöksesi ihmissuhteissasi on sekopäistä.
Vierailija kirjoitti:
Älä ole kuin isoäiti app. Sinun iässäsi seikkailut eivät ole hyväksi terveydelle, ei henkiselle eikä fyysiselle.
Toinen asia, tekstiviestintä ei johda mihinkään. Se on yleensä merkki epäkypsästä ihmisestä.Ole myös itse rehellinen, jos odotat avointa viestintää muilta.
Luulen myös, että hänellä on jo toinen nainen, joten rauhoittukaa.
Samaa mieltä, aloittajan iässä ei kannatta enää sydäntään rasittaa rakkausdraamalla, muuten se on lähtö hyvin nopeaan. Käsittämätöntä, että mummoikäinen käyttäytyy kuin teini.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tullut ajatelleeksi, että osa ihmisistä ei itsekään ole perillä ajatuksistaan. Osalla ne ovat sellaiset, ettei niitä halua tuoda toiselle tiedoksi, koska "eivät kestä päivänvaloa". Eli ihan väkisin haluaisit miehen valehtelevan sinulle jonkun selityksen?
Ap, sinä et voi kontrolloida toisia. Opettele päästämään irti. Ja käytöksesi ihmissuhteissasi on sekopäistä.
Ap ei voi kontrolloida myöskään täällä palstalla, vaikka niin kuvittelee. Täyshullu narsisti se on.
Hullu taas keskustellut itsensä kanssa yhden ketjullisen lisää.
Näetkö ap yhtään miten itse kohtelet muita ihmisiä? Tekstailet epävakaan exän kanssa ja sitten vaan blokkaat hänet. Huom! Tiedät henkilön olevan epävakaa ja siten heikompi mieleltään. Ihan kuin nauttisit alistamisesta.
Käyttäytyykö aikuinen ihminen noin? Miksi luulet että muilla on velvollisuus käyttäytyä sinua kohtaan niin kuin toivot, kun itse olet muita kohtaan toksinen. Ehkä se mies tajusi sinun todellisen luonteesi ja blokkasi sen takia.
Ootko joku 15 v, joka ei vielä kaikkien näiden kommenttienkaan jälkeen ymmärrä omaa parastaan?