Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea suhde, en osaa otsikoida paremmin, en tiedä mikä tilanne on

Vierailija
02.04.2024 |

Minulla hajoaa pää, kun en tiedä milloin mies on taas "jättänyt" minut ja milloin on tosissaan. Minä yritän aina selvittää asiat ja erota niin, että se on selkeää. Tällä hetkellä en todellakaan tiedä onko mies vihainen vai eronnut vai mitä. Sen tiedän, että hän on lukuisia kertoja "ollut eroamassa" minusta ja sitten taas palannut takaisin, vain suuttuakseen pian uudestaan ja sama kaava jatkuu. En luule sellaisen olevan tervettä, mutta olemme avautuneet kaikenlaisista traumoista heti alussa ja ymmärrän mistä tuo sekoilu johtuu.

Lisäksi tiedän sen, että mies kuvitteli omiaan yhdessä asiassa, suuttui ja blokkasi minut. Ei antanut edes vastata ensin.

Tätä epävakaata jätän, enpäs jätäkään-juttua on toistunut niin monta kertaa etten voi enää tietää mitä hän milloinkin oikeasti tarkoittaa.

Kommentit (327)

Vierailija
221/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.

Nyt nainen valoja päälle,  onko siis kaikki exäsi jotain epävakaita hulluja? Ja tuokin blokkasi sinut. Millä perusteella valitset nuo äijät? Miksei kukaan kunnioita sinua? 

Vierailija
222/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiketjun perusteella sanoisin, että mies väisti nyt luodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuo selittämättömyys tuntuu olevan sellainen koukku, jolla mies saa ap:n hirttäytymään suhteeseen kanssaan vielä tiukemmin. Ap, päästä irti. Kaikelle ei ole selitystä, eikä kunnon loppua. Oma uusi alkusi on tämän suhteen loppu. Annat vaan miehelle kaiken vallan itseesi, kun ripustaudut siihen koukkuun."

Kyllä minä ymmärrän tämän. En edelleenkään ole tyhmä. 

Ei kukaan epäile, että olet tyhmä. Sitä ihmetellään, että jos ymmärrät koko kuvion, niin kuin sanot ymmärtäväsi, niin miksi hakkaat päätäsi tahallaan seinään? Ei siihen seinään satu, vaan sinuun. Koetko tällaisen tarkoituksettoman ja mihinkään hyvään johtamattoman tekemisen kuitenkin kivammaksi, kuin ajatuksen siitä, että annat vain olla? 

Vierailija
224/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.

Nyt nainen valoja päälle,  onko siis kaikki exäsi jotain epävakaita hulluja? Ja tuokin blokkasi sinut. Millä perusteella valitset nuo äijät? Miksei kukaan kunnioita sinua? 

Minä yritän välttää tällaisia miehiä. Silti sellaisiin aina törmään, ikävä kyllä. Tiedän, että minun pitäisi keskittyä aivan päinvastaisiin miehiin, mutta ongelma on se, etten viehäty sellaisista. Enkä hyväksy sellaisia luonteenpiirteitä (en jaksa nyt sen tarkemmin selittää, ei ole olennaista.)

En haluaisi kertoa tänne liian yksityiskohtaisesti mitään, mutta sen verran voin sanoa, että olen säilyttänyt eksän tai eksien (en kerro tarkemmin) muistoja. Siksi mies ajattelee minun haikailevan hänen/heidän peräänsä.

Vierailija
225/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, olet siis itse todella epäselvä viestijä ja kuvittelet, että muut näkevät pääsi sisälle tuon "selkeän" maailmankuvasi. Näin ole. Tuo mies sai kuin saikin sinusta keskusteluseuraa, viestejä, juttelua, jonka sori vaan täyspäisempi olisi jättänyt kokonaan väliin. Ja niin kauan kun sai viestejäsi, hän ajatteli muunkin olevan mahdollista. Todennäköisesti ei syvällisesti välittänyt - kuten ei tee tämä nykyi

Ei minua haittaa, jos joku luulee saavansa minusta jotain siksi, että vastaan viesteihin. Tulevat sitten ryminällä alas pilvilinnoistaan, kun viestittely ei johdakaan mihinkään ikinä.

Vierailija
226/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän itsenään täynnä oleva nainen olisi myös kyllä tietänyt

Tietänyt? :D opettele kirjoittamaan.

Ap

Vierailija
227/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän itsenään täynnä oleva nainen "olisi myös kyllä tietänyt"

Ap

Vierailija
228/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi ekat lainausmerkit sitten pois. Olkoon.

Vierailija
229/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, sanoisin etta olette luodut toisillenne. Ei kannata luopua tuosta luomakunnan kruunusta missaan tapauksessa.

Vierailija
230/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut saman tyyppinen suhde, se paheni pahenemistaan, eksä päätyi lopulta suljetulle osastolle monta krt. Minäkin sain osani aggressiosta kun hän oli psykoosissa.

Rakasta itseäsi eniten ja valitse itsesi.

Vierailija
231/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kuin isoäiti app. Sinun iässäsi seikkailut eivät ole hyväksi terveydelle, ei henkiselle eikä fyysiselle.

Toinen asia, tekstiviestintä ei johda mihinkään. Se on yleensä merkki epäkypsästä ihmisestä. 

Ole myös itse rehellinen, jos odotat avointa viestintää muilta.

Luulen myös, että hänellä on jo toinen nainen, joten rauhoittukaa.

Vierailija
232/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ole kuin isoäiti app. Sinun iässäsi seikkailut eivät ole hyväksi terveydelle, ei henkiselle eikä fyysiselle.

Toinen asia, tekstiviestintä ei johda mihinkään. Se on yleensä merkki epäkypsästä ihmisestä. 

Mitä hemmettiä sekoilet? 

Ap

Vierailija
233/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä sekoilet? 

Ap

Eli käyttäydy vain kypsästi. Koko aihe näyttää epäkypsältä. Jos sinulla ei ole normaalia viestintää, anna sen olla. Elämä menee eteenpäin ja elämä on kaunista. Elä elämääsi.~

Teidän suhteenne ei johda mihinkään, koska ette molemmat osaa kommunikoida.

Vierailija
234/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut saman tyyppinen suhde, se paheni pahenemistaan, eksä päätyi lopulta suljetulle osastolle monta krt. Minäkin sain osani aggressiosta kun hän oli psykoosissa.

Rakasta itseäsi eniten ja valitse itsesi.

No siellä osastolla taitaa nämä nuoret rakastavaiset olla tutustuneet toisiinsa 🤭 

Vierailija
235/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän itsenään täynnä oleva nainen "olisi myös kyllä tietänyt"

Ap

Eri, mutta nytkö lähdet tuolle linjalle? Tedoksesi, että tuo on aivan oikein taivutettu, voi sanoa tiennyt tai tietänyt, molemmat ovat suomelle kieliopillisesti oikeita muotoja. Mutta taisi tuo kirjoittaja osua nyt aivan liian lähelle, oli tosi hyvä kirjoitus. Olen itse kokenut saman, kuvittelin olevani jotenkin pelien yläpuolella ja tietäväni (tiennyt) mitä teen, mutta kyllä paska kerääntyy sankoon kunnes tulee laidan yli.

Sulla tosin voi kusi holjua päässä sen verran, että laimentaa paskanhajua.

Vierailija
236/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että tässä on käynyt niin, että mies on kyllä sanonut ap:lle ettei halua olla hänen kanssaan tekemisissä ja ap on itse jatkanut jankuttamista että onko mies suuttunut siitä että luulee ap olisi pettänyt exän kanssa. Miehellä on mennyt hermo koska ap on itse harhainen ja mies on lopulta blokannut ap:n kun ei jaksa kuunnella sekoilua. 

Vierailija
237/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tässä on käynyt niin, että mies on kyllä sanonut ap:lle ettei halua olla hänen kanssaan tekemisissä ja ap on itse jatkanut jankuttamista että onko mies suuttunut siitä että luulee ap olisi pettänyt exän kanssa. Miehellä on mennyt hermo koska ap on itse harhainen ja mies on lopulta blokannut ap:n kun ei jaksa kuunnella sekoilua. 

Veikkaa ihan mitä itse haluat, väärin meni joka tapauksessa. 

Vierailija
238/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tässä ole kukaan epäillyt minun pettäneen, hohhoijaa. 

Vierailija
239/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköistä. Tai sitten ap on ihan tavallinen traumataustainen ongelmakimppu, joka ei tule toimeen tavallisten ihmisten kanssa, eikä viehätykään kenestäkään normaalista, vaan hakee suhteiltaan hillitöntä draamaa ja hillumista, jotta ne tuntuisivat joltakin.

Tavallinen ihmisten toisia kunnioittava käytös ei apta kiinnosta. Hän haluaa tuntea olevansa joku kuningatar, joka ottaa tai jättää ja sekoilee sen asian ympärillä ja menettää hermonsa, kun huomaa, että normaalisti käyttäytyvät vetäytyvät seurastaan.

Tuolla kyllä yksi sanoi hyvin, että kannattaa kumminkin miettiä, minkä verran huonoa käytöstä sietää. Itse kiltteyttäni alistuin kaikenlaiselle ja se jättää kyllä semmoiset arvet, että saa pitkään paikkailla.

Vierailija
240/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä yritän välttää tällaisia miehiä. Silti sellaisiin aina törmään, ikävä kyllä. Tiedän, että minun pitäisi keskittyä aivan päinvastaisiin m

Siis on täysin kajahtanut. Kaikillahan meillä on jotain muistoja existä, valokuvia, saatuja lahjoja, tms. Tai sitten käyttää tekosyynä tuota, että suuttui jostain muistoista ja haluaa vaan ottaa etäisyyttä ties mistä syystä.

Mutta mitä sä itse ihan oikeasti lottoat, muuttuuko tuollainen käytös kun sä nyt napakasti vaadit vastauksia, joita toinen ei meinaa sulle antaa, vaan päinvastoin blokkaa sut?