Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea suhde, en osaa otsikoida paremmin, en tiedä mikä tilanne on

Vierailija
02.04.2024 |

Minulla hajoaa pää, kun en tiedä milloin mies on taas "jättänyt" minut ja milloin on tosissaan. Minä yritän aina selvittää asiat ja erota niin, että se on selkeää. Tällä hetkellä en todellakaan tiedä onko mies vihainen vai eronnut vai mitä. Sen tiedän, että hän on lukuisia kertoja "ollut eroamassa" minusta ja sitten taas palannut takaisin, vain suuttuakseen pian uudestaan ja sama kaava jatkuu. En luule sellaisen olevan tervettä, mutta olemme avautuneet kaikenlaisista traumoista heti alussa ja ymmärrän mistä tuo sekoilu johtuu.

Lisäksi tiedän sen, että mies kuvitteli omiaan yhdessä asiassa, suuttui ja blokkasi minut. Ei antanut edes vastata ensin.

Tätä epävakaata jätän, enpäs jätäkään-juttua on toistunut niin monta kertaa etten voi enää tietää mitä hän milloinkin oikeasti tarkoittaa.

Kommentit (327)

Vierailija
281/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hurmaava. Veisin kyllä vihille noin upean naisen jos olisin mies. Älä välitä muiden negailusta. Luulenpa että ovat vain kateellisia. täällä niitä riittää. 

Eikö hän kertonut juuri olevansa mies ja suhteessa adecvate-naiseen? Hurmaava kyllä on, todella erityinen persoona.

Öh, en ole missään vaiheessa sanonut sellaista. Huoh.

Ap

Vierailija
282/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette AP tän miehen kanssa ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa ikiä. 

Vierailija
284/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä miehellä lapsia?

Vierailija
285/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sama kuin ihastunut varattuun-hullu. 

Ap on yleis-palstahullu, tunnistaa helposti pakonomaisesta jankkauksesta ja erittäin narsistisesta asenteesta.

Vierailija
286/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miten niin?

Ap

Vierailija
287/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa ikiä. 

Olla määrittelemättömässä iässä on mahdollista vain määrättyyn ikään. :D

Vierailija
288/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miten niin?

Ap

Koska kuulostaa ihan ex mieheltä, kauan te olette seurustelleet?

Vierailija
289/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Miten niin?

Ap

Koska kuulostaa ihan ex mieheltä, kauan te olette seurustelleet?

En minä kerro tänne liian yksityiskohtaisia asioita.

Vierailija
290/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputulema tässä on se, että kohta palataan yhteen. Mies sanoo, että rakastaa kyllä. Sit kuumaa sovintoseksiä ja parin viikon päästä (max) tulet taas tänne kyselemään tyhmiä. Tämä on se looppi ja se looppi sinun pitää oppia ihan itse katkaisemaan.

Lopputulema on se, että katson miten mies viestittelee. Jos sama kaava jatkuu, sanon etten jaksa tällaista enää. Jos hän osoittaa haluavansa muuttaa asioita, voin istahtaa alas ja jutella. Jos tässä vaiheessa sama kaava jatkuu, ilmoitan etten jaksa enää. Jos tapahtuu muutosta, voin yrittää. Simppeliä. 

Uskotko siis muutokseen? Että ihminen, joka keksii päästään asioita ja sitten suutahtaa blokkaamiseen asti omista mielikuvitelmistaan, muuttuu, kun vaan juttelee sinun kanssasi?

Onnea matkaan.

Vierailija
291/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopputulema tässä on se, että kohta palataan yhteen. Mies sanoo, että rakastaa kyllä. Sit kuumaa sovintoseksiä ja parin viikon päästä (max) tulet taas tänne kyselemään tyhmiä. Tämä on se looppi ja se looppi sinun pitää oppia ihan itse katkaisemaan.

Lopputulema on se, että katson miten mies viestittelee. Jos sama kaava jatkuu, sanon etten jaksa tällaista enää. Jos hän osoittaa haluavansa muuttaa asioita, voin istahtaa alas ja jutella. Jos tässä vaiheessa sama kaava jatkuu, ilmoitan etten jaksa enää. Jos tapahtuu muutosta, voin yrittää. Simppeliä. 

Mitä muutosta odotat mieheltä? Varsinkin kun tuo kaava jossa blokataan puolin ja toisin toistuu SINUN ihmissuhteissasi. Itse sanoit niin. Eikö sinun pitäisi myös muuttua? Toista ihmistä ei oikein voi väkisin muuttaa.

Vierailija
292/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin todennäköistä että käy panemassa muita aina noilla sekoilu hetkillään ja jättää sut roikkumaan kun kiltisti odotat että herra palaa luoksesi takaisin. Ei tarvitse odottaa mitään selitystä tai vastausta kun voit itse sanoa että et jaksa enää ja tämä oli tässä. 

Vierailija
293/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin halusit vain tietää mitä mies ajattelee, nyt haluat muutosta. Maalitolppien siirtelyä.

Vierailija
294/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin halusit vain tietää mitä mies ajattelee, nyt haluat muutosta. Maalitolppien siirtelyä.

Ehkä tämä keskustelu toimi ap:lle terapiana.

Vierailija
295/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no toivottavasti avasi silmiä omalle toiminnalleen

Vierailija
296/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muutosta odotat mieheltä? Varsinkin kun tuo kaava jossa blokataan puolin ja toisin toistuu SINUN ihmissuhteissasi. Itse sanoit niin. Eikö sinun pitäisi myös muuttua? Toista ihmistä ei oikein voi väkisin muuttaa.

Ap haluaa viimeisen sanan. Hänen egonsa ei kestä lähteä vain kävelemään siinä vaiheessa, kun homma todella usean muun mielestä olisi jo taputeltu, ei, vaan hän haluaa vaikka väkisin tunkea itsensä tilanteeseen takaisin ja sitten HÄN sanoo, että nyt tämä riitti. Toinen ei saa päästä sitä tekemään.

Vierailija
297/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvin todennäköistä että käy panemassa muita aina noilla sekoilu hetkillään ja jättää sut roikkumaan kun kiltisti odotat että herra palaa luoksesi takaisin. Ei tarvitse odottaa mitään selitystä tai vastausta kun voit itse sanoa että et jaksa enää ja tämä oli tässä. 

Juu no ei ole sellainen ihminen. En ole kertaakaan epäillyt mitään panemisia. 

Vierailija
298/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko jossain vaiheessa keskustelua sanonut, että minussa ei ole mitään muutettavaa???? 

Vierailija
299/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyödytä, kun vuodesta toiseen samat jankkaukset täällä

Vierailija
300/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuollainen sekopää blokkaaminen olisi niin nöyryyttävää ja epäkunnioittavaa käytöstä etten todellakaan voisi enää luottaa mieheen. Olen blokannut vain sellaisia henkilöitä, joilta on tullut jotain loukkaavaa tai häiriköivää yhteydenottoa. Esimerkiksi monta kertaa peräkkäin pommittamista kun en halua vastata. Parisuhteeseen sellainen ei kuulu. Tai on entinen suhde.