Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea suhde, en osaa otsikoida paremmin, en tiedä mikä tilanne on

Vierailija
02.04.2024 |

Minulla hajoaa pää, kun en tiedä milloin mies on taas "jättänyt" minut ja milloin on tosissaan. Minä yritän aina selvittää asiat ja erota niin, että se on selkeää. Tällä hetkellä en todellakaan tiedä onko mies vihainen vai eronnut vai mitä. Sen tiedän, että hän on lukuisia kertoja "ollut eroamassa" minusta ja sitten taas palannut takaisin, vain suuttuakseen pian uudestaan ja sama kaava jatkuu. En luule sellaisen olevan tervettä, mutta olemme avautuneet kaikenlaisista traumoista heti alussa ja ymmärrän mistä tuo sekoilu johtuu.

Lisäksi tiedän sen, että mies kuvitteli omiaan yhdessä asiassa, suuttui ja blokkasi minut. Ei antanut edes vastata ensin.

Tätä epävakaata jätän, enpäs jätäkään-juttua on toistunut niin monta kertaa etten voi enää tietää mitä hän milloinkin oikeasti tarkoittaa.

Kommentit (327)

Vierailija
201/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus miehelle maistuu kuppi vähän liiankin hyvin?

Vierailija
202/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua käytetään hyväksi ap ja mies tietää mistä naruista vedellä.

Lopulta et enää tiedä itsekään kuka olet, mitä haluat, mikä on totta ja mikä ei. 

Mies keksii aina jonkun syyn tai asian mihin vedota. Kylmää, kuumaa, huumaa, draamaa ja vika on aina sinussa. Lopulta olet niin rikki ettei mikään enää korjaa. 

Sun elämä on sun, eikä kenenkään muun älä anna sitä muiden haltuun silti et oo tuhma 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä. Joku on niin hullu, että syyttelee minua aivan tuulesta temmatuista jutuista, joissa ei ole mitään perää ja sen jälkeen vttumaisuuttaan blokkaa minut.

Jos selityksenä vielä olisi, että olin vain niin vihainen, että blokkasin, niin toteaisin, että ei saakeli, sähän olet hullumpi kuin kuvittelinkaan. Kuvittelit, että sun omassa päässä kehitetty vihaisuus on joku oikeutus näille teoille.

Ei ja ei. Menes siitä ja koita pärjätä.

Vierailija
204/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä. Joku on niin hullu, että syyttelee minua aivan tuulesta temmatuista jutuista, joissa ei ole mitään perää ja sen jälkeen vttumaisuuttaan blokkaa minut.

Jos selityksenä vielä olisi, että olin vain niin vihainen, että blokkasin, niin toteaisin, että ei saakeli, sähän olet hullumpi kuin kuvittelinkaan. Kuvittelit, että sun omassa päässä kehitetty vihaisuus on joku oikeutus näille teoille.

Mutta kun ap rakastaa, kun se on niin traumatisoitunut pikku mussukka, että se pitää pusia ja halia kuntoon. Koska tuollainen sekopää antaa myös ap:n olla sekopää, eikä ap:n tarvitse skarpata. Ja heillä molemmilla on yhteinen fantasiamaailma, että heidän sekopääsuhde on jotain ihanaa ja vaikeuksien kautta voittoon yms. höpöä. 

Vierailija
205/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo itsekin ihmettelin, että Apn mielestä selitys "olin niin vihainen" olisi ok ja antaisi mahdollisuuden jatkoon. Itselleni se olisi vihonviimeinen tikki, koska saisi ajattelemaan, että jos mies käyttää vihan tunteita selityksenä, kuka tietää, mitä pskaa itselleen oikeuttaa, "koska mä suutuin".

No ylipäätään ajattelisin, että jos mies voi kehittää päästään vihan tunteet ja toimii niiden perusteella niin varmaan samaa tuulesta temmattua roskaa on olleet rakkaudenkin tunteet.

Vierailija
206/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han oli itsekin sekoillut vihaisena riidoissa.

Vierailija
207/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota vihaisuutta ja blokkailua tapahtunut ennenkin?  Miten sitten olette aiemmin sopineet? 

sinuna ap juoksisin

Vierailija
208/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selittämättömyys tuntuu olevan sellainen koukku, jolla mies saa ap:n hirttäytymään suhteeseen kanssaan vielä tiukemmin. Ap, päästä irti. Kaikelle ei ole selitystä, eikä kunnon loppua. Oma uusi alkusi on tämän suhteen loppu. Annat vaan miehelle kaiken vallan itseesi, kun ripustaudut siihen koukkuun.

Vierailija
209/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
210/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittämättömyys tuntuu olevan sellainen koukku, jolla mies saa ap:n hirttäytymään suhteeseen kanssaan vielä tiukemmin. Ap, päästä irti. Kaikelle ei ole selitystä, eikä kunnon loppua. Oma uusi alkusi on tämän suhteen loppu. Annat vaan miehelle kaiken vallan itseesi, kun ripustaudut siihen koukkuun.

Vierailija
211/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:han oli itsekin sekoillut vihaisena riidoissa.

Eli kaksi samanlaista draamailevaa piippäätä ja AP ei nyt halua jäädä alakynteen, vaan VAATII selitystä ja HALUAA selityksen, aivan kuin miehen toimissa ei olisi jo tarpeeksi selitystä.

AP vaan haluaa jatkaa tätä suhdetta ja on ylimielinen, miten hän "osaa käsitellä" miestä, eikä tajua, että itse työntää itseään suohon. Nuo hommat kun murtaa kenet vaan, lopulta. Pari lasta kannattais tohon vielä tehdä, jotta suomalainen unelma tulisi todeksi.

Vierailija
212/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo selittämättömyys tuntuu olevan sellainen koukku, jolla mies saa ap:n hirttäytymään suhteeseen kanssaan vielä tiukemmin. Ap, päästä irti. Kaikelle ei ole selitystä, eikä kunnon loppua. Oma uusi alkusi on tämän suhteen loppu. Annat vaan miehelle kaiken vallan itseesi, kun ripustaudut siihen koukkuun."

Kyllä minä ymmärrän tämän. En edelleenkään ole tyhmä. 

Vierailija
213/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua käytetään hyväksi ap ja mies tietää mistä naruista vedellä.

Lopulta et enää tiedä itsekään kuka olet, mitä haluat, mikä on totta ja mikä ei. 

Mies keksii aina jonkun syyn tai asian mihin vedota. Kylmää, kuumaa, huumaa, draamaa ja vika on aina sinussa. Lopulta olet niin rikki ettei mikään enää korjaa. 

Sun elämä on sun, eikä kenenkään muun älä anna sitä muiden haltuun silti et oo tuhma 😁

Olen sanonut miehelle itselleen, että hän on kontrolloiva ja etten hyväksy sellaista. Huom. Minun viestini tai edes puheluni eivät tarkoita sitä, että hyväksyn. Jos (kun) en kutsu toista kotiini enkä ehdota muutenkaan tapaamista, on se merkki siitä etten todellakaan hyväksy tekoja. Jos (kun) en lähde mukaan lepertelyyn, se on toinen merkki.

Vierailija
214/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää vallan mainiosti millainen olen silloin, kun kaikki on ok ja olen iloinen yms. Silloin haluan tavata paljon ja koko viestittelytyylini on täysin erilainen. Hän ei voi mitenkään kuvitella, että kaikki on kunnossa ja olen koukussa vain siksi, että lähetän viestejä ja soitan. Tai siksi, että vastaan hänelle. Tai tietysti VOI kuvitella, mutta ei mitenkään loogisesti.

Vierailija
215/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tapana vastata ihmisille. Olen aina kiinnostunut tietämään mitä toinen ajattelee ja mihin pyrkii. On todellisuudesta vieraantunutta kuvitella, että minun vastaukseni ok merkki siitä, että olen koukussa ja helppo uhri. Jopa te kuvittelette näin. Ei, minä vastaan melkein kaikille. Jos en ehdota näkemistä, en ole täysillä mukana eikä minua voi pyöritellä. Se on niin simppeliä. 

Vierailija
216/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok = on 

Vierailija
217/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja kuinka moni mies voisi teille vahvistaa, että vastailin viesteihin, joskus jopa todella nopeasti, mutta asia ei edennyt mihinkään. Näin minä toimin. Vastaus ei ole todellakaan mikään sen syvällisempi merkki minulta. Uskokaa vaikka huviksenne. 

Vierailija
218/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten eräs eksä otti yhteyttä muistaakseni noin kuukausi eron jälkeen. Selkeästi yritti lämmitellä minua. Viesti oli pitkä ja pohdiskeleva, katuvan oloinen. Vastasin aika nopeasti. En mitenkään ystävällisesti. Homma jäi siihen, koska en ollut aktiivinen asiassa enkä antanut pyöritellä minua. Niin simppeliä. Tämä oli vain yksi tapaus.

Vierailija
219/327 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.

Vierailija
220/327 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pitkä aika siitä kun vastailin yhdelle epävakaalle miehelle, joka nimitteli minua törkeästi. Kiinnosti tietää mitä hän yrittää ja miksi. Lopulta blokkasin ja sille tielle jäi se mies. Hän vielä sanoi, että jos en haluaisi jutella, olisin jo hänet blokannut. Vastasin tähän viestiin ja heti perään blokkasin. Mitä luulette tämänkin miehen saaneen minusta siksi, että vastasin hänelle? Hän sai viestejäni, siinä kaikki. Ei hän saanut minusta mitään.

Ok, olet siis itse todella epäselvä viestijä ja kuvittelet, että muut näkevät pääsi sisälle tuon "selkeän" maailmankuvasi. Näin ole. Tuo mies sai kuin saikin sinusta keskusteluseuraa, viestejä, juttelua, jonka sori vaan täyspäisempi olisi jättänyt kokonaan väliin. Ja niin kauan kun sai viestejäsi, hän ajatteli muunkin olevan mahdollista. Todennäköisesti ei syvällisesti välittänyt - kuten ei tee tämä nykyinenkään mies - juuri sinusta, mutta kunpahan piti verkkoja vesille.

Vähemmän itsenään täynnä oleva nainen olisi myös kyllä tietänyt, mitä yrittää ja miksi. Sitä yhtä tietysti ja kuvitteli jollain pelimieskirjaopein irtoavan. Innostuikin varmaan, kun huomasi, että tää nainenhan ei lopetakaan juttelua nimittelyyn, vaan sitkeästi vastailee vaan. Varmaan haluaa siis samaa kuin mäkin.

Muutoin kokemuksesta voin sanoa, että ei ole mielenterveydelle hyväksi antaa sitäkään vähää, että vastailee, vaikka vastapuoli selkeästi osoittaa halveksuntaa, jopa niin suoraan, että nimittelee törkeästi. Siinä joka tapauksessa altistaa ja alistaa itsensä epäkunnioittavalle käytökselle. Sitä kuvittelee, että hallitsee asiaa, minähän vain kohteliaasti kaikille vastailen enkä anna itsestäni mitään, mutta pskasankona oleminen kostautuu pidemmän päälle ja tulee se hetki, kun alkaa uskomaan, että ansaitseekin tulla ghostatuksi, kun toinen ehkä suuttui jostain perättömästä, mitä itse kehitti kokoon. Kuten sulle nyt on käynyt, kun jatkoa vielä edes mietit sillä perusteella, että toinen oli "vaan vihainen".