Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä lähestyy! Mitkä ovat mielestänne pahimpia tyylimokia kesäpuleutumisessa?

Vierailija
01.04.2024 |

Omia vastauksia:

Paidattomat miehet muualla kuin lenkkipolulla tai uimassa. Sama naisilla tosin, bikiniyläosassa tai rintsikoissa ei kuulu keikistellä näiden tilanteiden ulkopuolella.

Viimekesäistä trendiä, jossa Hoka-lenkkarit yhdistettiin jopa pukuun (häissä nähty) tai nättiin kukkamekkoon en myöskään toivoisi näkeväni enää tänä vuonna.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei uskalla esim pukeutua kuten itsestä tuntuu hyvältä vaan miettii sitä mitä muut nyt minusta ajattelee, jos puen esim napapaidan. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu minulle pätkääkään miten muut esim pukeutuu. 

Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa. Siksi nämä naiset ovat esikuvia ja todellisia feministejä. Olen ylpeä heistä!

Julkinen tila ei kuulu pelkästään tietynlaisille ihmisille. Se kuuluu kaikille. Olen hieman hämmentynyt miten vuonna 2024 käymme ihmisten ulkonäköön liittyviä keskusteluja. 

Mielestäni näin yleisellä tasolla on ihan ok keskustella ihmisten ulkonäöstä ja pukeutumisesta , muodista ja trendeistä, mutta yksittäisen henkilön sheimaaminen ei ole oikein. 

Vierailija
62/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti se että ylipainoinen tai ruma nainen pukeutuu liian paljastaviin vaatteisiin. Pysyisivät sisällä pilaamasta meidän muiden päivää ne. 

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto palstan mielipiteistä:

Ei saa näyttää paljasta pintaa, mutta pintaa ja muotoja/muodottomuutta ei saa myöskään peittää löysällä maksimekolla tai tiukoilla trikoohousuilla. Eli pukeudut niin tai näin, se on palstan mukaan aina väärin. 

Vierailija
64/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Pukeutukoon kaikki miten haluaa.

Vierailija
65/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukat kireät vaatteet 

Sopivan kireät ok, kun vartalo on kuosissa.👍

Vierailija
66/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin moka se että pullerot käyttää normaalipainoisille tarkoitettuja vaatteita. Sekin että itseruskettava aine on sotkettu läiskittäin ylävartaloon, mutta jalat on valkoiset. En voi olla tirskumatta. 

Vierailija
67/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti se että ylipainoinen tai ruma nainen pukeutuu liian paljastaviin vaatteisiin. Pysyisivät sisällä pilaamasta meidän muiden päivää ne. 

M29

Säälittävää provoilua aikuiselta mieheltä. :D

Vierailija
68/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla. 

No voi voi sitten. Naisilla on rinnat. Koita kestää.

Silikoni olkaimet on aikoja sitten keksitty. Ongelma on vain kun kaikissa liiveissä ei ole mahdollisuutta irrottaa olkaimia

Vierailija
69/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta väri muualla kuin hautajaisissa. Niin tylsää ja persoonatonta jokaisena vuodenaikana, mutta että kesälläkin. Gootit voi pitää muitakin värejä, jopa valkoista löytyy siihen tyyliin.

Musta on turvallinen valinta ja hyvin vähän on kaupoissa tarjolla sille vaihtoehtoja esim. Tummaa vihreää tai sinistä.

Vierailija
70/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä paljastelu. No, sitten kun muslimit ovat vallassa joka puolella maailmaa, suomessakin, niin puolialastomuus loppuu kuin veitsellä leikaten.

Vierailija
71/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto palstan mielipiteistä:

Ei saa näyttää paljasta pintaa, mutta pintaa ja muotoja/muodottomuutta ei saa myöskään peittää löysällä maksimekolla tai tiukoilla trikoohousuilla. Eli pukeudut niin tai näin, se on palstan mukaan aina väärin. 

Mielestäsi muodoton säkki tai kaikki muhkurat paljastavat trikoot ovat tyylikkäät vaihtoehdot? Mielestäni sopivasti istuvat vaatteet ovat tyylikkäin ratkaisu. 

Vierailija
72/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikoiden olkaimet olkaimettomien toppien kanssa. Vielä kamalampia on ne silikonihihnat.

Vierailija
73/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapseni kanssa pulikoimassa eräässä ulkoilma vesipuistossa. Iso kokoinen nainen pyllisti suoraa edessäni. Vaikka olimme ns. uimassa toivoisin, että peräpäähän laitetaan muutakin kuin naru ( kaiken kokoisille toive).

Kurjaa kun oma nenä on toisen peräaukossa

Vierailija
74/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt xxxl naiset laittaa leveät farkut ja college helman vyötärön sisään. Minusta näyttää ihan kivalle, kun ei peitellä.

Vierailija
75/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen julkisessa tilassa ei ole vain oma asia, vaikka moni niin itsekkäästi nykyisenä minä-minä-aikana uskoo ja väittää.   Asetamme itsemme näytille ja muiden katseille ollessamme muiden ihmisten joukossa ja niin se vain on, että uimarannalla ja vaikka julkisessa liikenteessä ja muualla urbaanissa ympäristössä on kirjoittamattomat säännöt, mitkä fiksu ihminen tajuaa neuvomattakin. Voi pukeutua persoonallisesti häiritsemättä muita epäasiallisella ja liian paljastavalla vaatetuksella. Osa porukasta ei vain näytä ymmärtävän näitä normeja ollenkaan. 

Vierailija
76/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta väri muualla kuin hautajaisissa. Niin tylsää ja persoonatonta jokaisena vuodenaikana, mutta että kesälläkin. Gootit voi pitää muitakin värejä, jopa valkoista löytyy siihen tyyliin.

Varsinkin talvella Suomessa kyllä erottuu joukosta, jos ei pukeudu mustaan. Kesälläkin yllättävän moni luottaa nimenomaan mustaan ja valittavat samaan aikaan, että on liian kuuma. Suomalaiset ovat arkoja käyttämään värejä. Osittain varmaan sen takia, että meillä on niin vaalea iho, ettei kovin moni väri näytä hyvältä ympäri vuoden sitä vasten. Itsellänikin on paljon vaatteita, joita en vaan voi pukea päälleni talvisin, kun olen kalmankalpea. Kesällä pienen päivettymisen jälkeen samat värit sopivatkin oikein hyvin. 

Vierailija
77/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla. 

No voi voi sitten. Naisilla on rinnat. Koita kestää.

Ei minua rinnat häiritse, vaan ne olkaimet. Miksi joku tahtoo tarkoituksella rumentaa kauniin hartialinjan? 

Niin voihan ne liivit jättää kokonaankin pois, mutta se häiritsee ihmisiä kun lantion tasolla riippuu löllöttimet.

Eikö silloin kannattaisi valita ne topit sellaisiksi, että olkaimet peittyy? 

Really?! Minun siis pitäisi miettiä omaa pukeutumista sillä silmällä etten näytä jonkun silmissä mauttomalta? 

Et siis ajattele ollenkaan, miltä näytät kun lähdet kotoasi kaupungille?

Vierailija
78/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nämä väljät maximekot on olleet muotia ihan kaiken kokoisille viime vuosina. Jostain syystä olet kiinnittänyt huomion vain isokokoisiin.

No, ko. mekot saavat kyllä melkein kenet vaan näyttämään isokokoisemmalta kuin ovat. Ihan älytön trendi kyllä. Joku väittää, että näyttävät hyvältä kenen vain päällä. Oikeastaan eivät näytä hyvältä juuri kenenkään päällä.

Vierailija
79/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin moka se että pullerot käyttää normaalipainoisille tarkoitettuja vaatteita. Sekin että itseruskettava aine on sotkettu läiskittäin ylävartaloon, mutta jalat on valkoiset. En voi olla tirskumatta. 

Itseruskettava on kamalaa. 99% kerroista sitä ei saa laitettua niin hyvin, etteikö läiskiä olisi. Ja harva käy missään salongissa laittamassa sitä. Juuri oltiin rantalomalle, jossa oli paljon näitä itserusketettuja läikikkäitä teinejä. Ihan sellainen vaalea oma iho näyttää paljon paremmalta kuin läikikäs oranssi. 

Vierailija
80/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toppatakin ja -housujen tai kelkkahaalarin unohtaminen. Ilman niitä ei selviä tässä kelissä.

Yöllä -10 astetta, päivällä 0 keli ja vettä/lunta sataa, kauhea viima ja päälle metriset hanget. Ei siellä kesämekoissa selviä.

https://www.lapinkansa.fi/kittilan-lumipeite-vahvistui-114-senttimetrii…