Kesä lähestyy! Mitkä ovat mielestänne pahimpia tyylimokia kesäpuleutumisessa?
Omia vastauksia:
Paidattomat miehet muualla kuin lenkkipolulla tai uimassa. Sama naisilla tosin, bikiniyläosassa tai rintsikoissa ei kuulu keikistellä näiden tilanteiden ulkopuolella.
Viimekesäistä trendiä, jossa Hoka-lenkkarit yhdistettiin jopa pukuun (häissä nähty) tai nättiin kukkamekkoon en myöskään toivoisi näkeväni enää tänä vuonna.
Kommentit (170)
Kannattaa varmaan ottaa huomioon mitkä värit kenenkiin ihonsävyyn sopii parhaiten eli lämpimät ja kylmät sävyt jne.
Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla.
Niukat vaatteet. Tissivako näkyy, reidet näkyy...
Taasko täällä pitää luetella samat iänikuiset lumput kuin satoja kertoja ennenkin?
shortsit miehellä jotka eivät yletä vähintään polveen asti
Hoka-lenkkarit on muutenkin rumia.
Kunhan pukeutuu, ei kuulu muille mitä on yllä itse kullakin.
Mikä kukaan on määrittelemään mikä on tyylikästä.
Jotain muutakin väriä voisi käyttää kuin "kesämustaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla.
No voi voi sitten. Naisilla on rinnat. Koita kestää.
Ei minua rinnat häiritse, vaan ne olkaimet. Miksi joku tahtoo tarkoituksella rumentaa kauniin hartialinjan?
Ylipainoisten naisten paljastavat vaatteet.
Ylipainoisella joku liian lyhyt (rimpsu)hame ja todella muhkuraisen selluliittiset takareidet näkyy. Näitä näkee paljon.
Koko takapuoli paljaana ja naru välissä. Takamuksen pullistelu. Jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Shortsit, remmisandaalit ja sukat puolisääreen.
Nitä hiton väliä jos on vaan hyvä olla.
Kas kun et laittanut että karvamaha ja napapaita!
Älä katso jos ärsyttää, mitä se sulle kuuluu mitä joku pukee!
Se ettei uskalla esim pukeutua kuten itsestä tuntuu hyvältä vaan miettii sitä mitä muut nyt minusta ajattelee, jos puen esim napapaidan. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu minulle pätkääkään miten muut esim pukeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Hoka-lenkkarit on muutenkin rumia.
Samaa paskaa kaikki krokseja myöten! hyi!
Liian pienet vaatteet. Viime kesänä festareilla näki sellasia verkkomaisia housuja, joiden alla naisilla oli stringit. Ihan hirveät perseenesittelyhousut. Eihän tuollaisia voi pitää missään muualla kuin jossain festareilla tai rannalla, kertaköyttömuotia myöskin.
Miehillä paidattomuus ja/tai hihattomat t-paidat. Tennissukat ja sandaalit tai sitten esimerkiksi miehellä caprihousut. Naisilla klassikkomokat on legginsit ja jalassa ballerinat. Myös ylitiukat asut ylipainoisilla (sukupuoleen katsomatta) on arviointivirhe.
Shortsit, remmisandaalit ja sukat puolisääreen.