Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä lähestyy! Mitkä ovat mielestänne pahimpia tyylimokia kesäpuleutumisessa?

Vierailija
01.04.2024 |

Omia vastauksia:

Paidattomat miehet muualla kuin lenkkipolulla tai uimassa. Sama naisilla tosin, bikiniyläosassa tai rintsikoissa ei kuulu keikistellä näiden tilanteiden ulkopuolella.

Viimekesäistä trendiä, jossa Hoka-lenkkarit yhdistettiin jopa pukuun (häissä nähty) tai nättiin kukkamekkoon en myöskään toivoisi näkeväni enää tänä vuonna.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarit juhlakenkinä

Vierailija
42/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla. 

No voi voi sitten. Naisilla on rinnat. Koita kestää.

Ei minua rinnat häiritse, vaan ne olkaimet. Miksi joku tahtoo tarkoituksella rumentaa kauniin hartialinjan? 

Niin voihan ne liivit jättää kokonaankin pois, mutta se häiritsee ihmisiä kun lantion tasolla riippuu löllöttimet.

Eikö silloin kannattaisi valita ne topit sellaisiksi, että olkaimet peittyy? 

Really?! Minun siis pitäisi miettiä omaa pukeutumista sillä silmällä etten näytä jonkun silmissä m

Jaa-a, en nyt kovin hyvältä näytä vaaleissa trikoissa kun kaikki muhkurat näkyy, mutta näyn paremmin tuolla tien varressa. 

- lenkille lähtevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet vaatteet. Viime kesänä festareilla näki sellasia verkkomaisia housuja, joiden alla naisilla oli stringit. Ihan hirveät perseenesittelyhousut. Eihän tuollaisia voi pitää missään muualla kuin jossain festareilla tai rannalla, kertaköyttömuotia myöskin.

Festaritkin on väärä paikka perseenesittelyyn, tuossa tyrkkylutkilla kyllä meni hyvän maun ohi, että heilahti. Kuka haluaa nähdä jonkun paljaan perseen jossain helvetin yleisötapahtumassa.

Kesäpukeutumisesta ylipäätään, liian pienet ja paljastavat vaatteet, täysin vääränlaiset vaatteet johonkin paikkaan kuten juhliin jne.

Vierailija
44/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse odotan tavallaan mielenkiinnolla, että mikä on se tämän vuoden tyyli, joka näkyy joka toisella. Viime kesänä kaikilla naisilla tuntui olevan pitkä mekko, se joku Marimekon laukku ja lenkkarit. Näistä tunnisti suomalaiset naiset ulkomailla ja nämä tuntui olevan myös naisten luottovaatteet, kun piti pukeutua. Esim. kesällä laivalla käydessä laiva oli täynnä tällä tavalla pukeutuneita naisia. Itse en juurikaan pukeudu näiden trendien mukaisesti, mutta niitä on hauska seurata.

Veikkauksia mikä olisi tämän vuoden suomalaisten naisten luottotyyli?

En veikkaa mitään, mutta nuo pitkät mekot on typerän näköisiä.

Niitä pitkiä mekkoja näki erityisesti isompikokoisten naisten päällä. Veikkaan, että suomalaisten lihominen on yhteydessä tähän trendiin. 

Vierailija
45/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakin ja -housujen tai kelkkahaalarin unohtaminen. Ilman niitä ei selviä tässä kelissä.

Vierailija
46/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse odotan tavallaan mielenkiinnolla, että mikä on se tämän vuoden tyyli, joka näkyy joka toisella. Viime kesänä kaikilla naisilla tuntui olevan pitkä mekko, se joku Marimekon laukku ja lenkkarit. Näistä tunnisti suomalaiset naiset ulkomailla ja nämä tuntui olevan myös naisten luottovaatteet, kun piti pukeutua. Esim. kesällä laivalla käydessä laiva oli täynnä tällä tavalla pukeutuneita naisia. Itse en juurikaan pukeudu näiden trendien mukaisesti, mutta niitä on hauska seurata.

Niinkö? Et päsee kyttäämään naisen vartaloa.

Vierailija
47/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarit juhlakenkinä

Rakastan näitä esikuvia, jotka toivat lenkkarit myös juhlapukeutumisen. Nämä ovat niitä todellisia feministejä! 

Vierailija
48/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet vaatteet. Viime kesänä festareilla näki sellasia verkkomaisia housuja, joiden alla naisilla oli stringit. Ihan hirveät perseenesittelyhousut. Eihän tuollaisia voi pitää missään muualla kuin jossain festareilla tai rannalla, kertaköyttömuotia myöskin.

Festaritkin on väärä paikka perseenesittelyyn, tuossa tyrkkylutkilla kyllä meni hyvän maun ohi, että heilahti. Kuka haluaa nähdä jonkun paljaan perseen jossain helvetin yleisötapahtumassa.

Kesäpukeutumisesta ylipäätään, liian pienet ja paljastavat vaatteet, täysin vääränlaiset vaatteet johonkin paikkaan kuten juhliin jne.

No, ei kukaan. Eikö minkään kokoisen naisen paljasta persettä. Kai se on jotenkin voimaannuttavaa olla puolialaston, mutta kanssaihmisille lähinnä vaivaannuttavaa. 

Vierailija
49/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

shortsit miehellä jotka eivät yletä vähintään polveen asti

Aika lyhyitä miehiä teillä päin. 

Vierailija
50/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet naturistitapaamisessa.

Vierailija
51/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppatakin ja -housujen tai kelkkahaalarin unohtaminen. Ilman niitä ei selviä tässä kelissä.

Yöllä -10 astetta, päivällä 0 keli ja vettä/lunta sataa, kauhea viima ja päälle metriset hanget. Ei siellä kesämekoissa selviä.

Vierailija
52/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot jakut, napatopit ja leveät housut/farkut nämä trendaa. 

Vierailija
53/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan pukeutuu, ei kuulu muille mitä on yllä itse kullakin.

Mikä kukaan on määrittelemään mikä on tyylikästä.

Tämä on tyypillinen suomalainen mielipide. Minä ,minä, minä ja ei mitään väliä. Muualla pukeudutaan siististi huomaavaisuudesta muita kohtaan. Halutaan antaa itsestä edullinen kuva. 

Toki on hyvä, että Suomessa ihminen saa vapaasti ilmentää itseään pukeutumisellaan, mutta osasta näkee, että ulkoasusta ja kuvasta minkä muut saa ei välitetä pätkääkään.

En toki halua ryhtyä tyylipoliisiksi, mutta pahin tyylimoka on se, että kun tulee hellesäät kaivetaan esiin ne 15 vuotta sitten mahtuneet kesävaatteet . Ahtaudutaan niihin ja eikun kaupungille. 

Kun mennään julkisille paikoille, voitaisiin koittaa katsoa vähän siistimpää päälle, eikä lompsita niissä ulahtaneissa rytkyissä, jotka kotona tai mökillä on ok 

Vierailija
54/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä talvena muuten näkyi mummoilla paksupohjaisia maihareita. Mummot siis trendien aallonharjalla. 😁 

Vierailija
55/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä pitkiä mekkoja näki erityisesti isompikokoisten naisten päällä. Veikkaan, että suomalaisten lihominen on yhteydessä tähän trendiin. 

Kyllähän nämä väljät maximekot on olleet muotia ihan kaiken kokoisille viime vuosina. Jostain syystä olet kiinnittänyt huomion vain isokokoisiin.

Vierailija
56/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen tarjontakin tuohon vaikuttaa. Joku päättää että tuollainen muodoton liehuke on muotia -> vaihtoehdot vähissä. Esim minä en ole kauhean kiinnostunut pukeutumisesta, nappaan sen mitä Prismassa on tarjolla. Siksi minultakin tuollainen eoäkäytännöllinen ja ruma vaatekapple löytyy.

Vierailija
57/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki trikoovaatteet. Oli ne sitten t-paitoja, legginsejä tai maksimekkoja. Kulahtaneen näköisiä roikkoja heti ensimmäisen pesun jälkeen. 

Toinen on liian pienet, tai epäsopivat vaatteet. Paita joka ei mene rintojen, tai mahan yli kiinni on käytännössä vaan viitta, jolla yritetään peittää alle jäävää osaa, mutta sehän vain korostaa sitä minkä yli ei mahdu. 

Linttaan astutut kengät. En vaan ymmärrä. 

Vierailija
58/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta väri muualla kuin hautajaisissa. Niin tylsää ja persoonatonta jokaisena vuodenaikana, mutta että kesälläkin. Gootit voi pitää muitakin värejä, jopa valkoista löytyy siihen tyyliin.

Vierailija
59/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kengät kestä valtavaa ylipainoa, siksi lintassa. Samaa mieltä liian pienista vaatteista jotka ei mene kiinni.

Vierailija
60/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat kireät vaatteet