Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesä lähestyy! Mitkä ovat mielestänne pahimpia tyylimokia kesäpuleutumisessa?

Vierailija
01.04.2024 |

Omia vastauksia:

Paidattomat miehet muualla kuin lenkkipolulla tai uimassa. Sama naisilla tosin, bikiniyläosassa tai rintsikoissa ei kuulu keikistellä näiden tilanteiden ulkopuolella.

Viimekesäistä trendiä, jossa Hoka-lenkkarit yhdistettiin jopa pukuun (häissä nähty) tai nättiin kukkamekkoon en myöskään toivoisi näkeväni enää tänä vuonna.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisten naisten paljastavat vaatteet.

JA se miehen ylisuuri karvamaha on sitten kaunis niinkö?

Vierailija
22/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden pukeutumisen arvostelu on mauttominta mitä tiedän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla pahiten ottaa silmään rintsikan olkaimet topin tai mekon alla. 

No voi voi sitten. Naisilla on rinnat. Koita kestää.

Ei minua rinnat häiritse, vaan ne olkaimet. Miksi joku tahtoo tarkoituksella rumentaa kauniin hartialinjan? 

Niin voihan ne liivit jättää kokonaankin pois, mutta se häiritsee ihmisiä kun lantion tasolla riippuu löllöttimet.

Vierailija
24/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisten naisten paljastavat vaatteet.

JA se miehen ylisuuri karvamaha on sitten kaunis niinkö?

Taisi osua :D

Vierailija
25/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua rinnat häiritse, vaan ne olkaimet. Miksi joku tahtoo tarkoituksella rumentaa kauniin hartialinjan? 

Niin voihan ne liivit jättää kokonaankin pois, mutta se häiritsee ihmisiä kun lantion tasolla riippuu löllöttimet.

Eikö silloin kannattaisi valita ne topit sellaisiksi, että olkaimet peittyy? 

Vierailija
26/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

punkero naisella ne harmaat lökäpöksyt.

Vierailija
27/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei uskalla esim pukeutua kuten itsestä tuntuu hyvältä vaan miettii sitä mitä muut nyt minusta ajattelee, jos puen esim napapaidan. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu minulle pätkääkään miten muut esim pukeutuu. 

Rakastan ylipainoisia, jotka pukeutuvat napapaitaan. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa. Siksi nämä naiset ovat esikuvia ja todellisia feministejä. Olen ylpeä heistä!

Julkinen tila ei kuulu pelkästään tietynlaisille ihmisille. Se kuuluu kaikille. Olen hieman hämmentynyt miten vuonna 2024 käymme ihmisten ulkonäköön liittyviä keskusteluja. 

Vierailija
28/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really?! Minun siis pitäisi miettiä omaa pukeutumista sillä silmällä etten näytä jonkun silmissä mauttomalta? 

Vierailija
29/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu sen nimi on t-paita. Se on kokonaan eri vaate kuin toppi. 

Vierailija
30/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap, vaikka en tiedäkään, millaiset ovat hoka-lenkkarit.

Itselle tulee mieleen liian paljastavat sortsit sekä läskimakkaroiden näkyminen. Tosin napapaita laihallakin on mielestäni liian paljastava.

Vierailija
31/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten paidattomuus, vaikka miten olisi helle. Sopii ainoastaan oman kodin pihalle tai mökille, ei julkisisille paikoille (paitsi uimarannoille).

Olen kerran nähnyt, miten paidattomalle miehelle kieltäydyttiin tarjoilemasta terassilla. Mies ei tätä ymmärtänyt, ja yritti kinata tarjoilijan kanssa. Mies ei ilmeisesti ollut koskaan kuullut hengittävistä, luonnonmateriaaleista valmistetuista paidoista.

Vierailija
32/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisella joku liian lyhyt (rimpsu)hame ja  todella muhkuraisen selluliittiset takareidet näkyy. Näitä näkee paljon.

Ja rotusääriset eivät käytä lyhyitä hameita eivätkä sortseja. Niin se menee.

Vierailija
33/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ettei uskalla esim pukeutua kuten itsestä tuntuu hyvältä vaan miettii sitä mitä muut nyt minusta ajattelee, jos puen esim napapaidan. Rakastan eniten sitä että se ei kuulu minulle pätkääkään miten muut esim pukeutuu. 

Suurin ongelma tulee vastaan, kun nainen päättääkin itse, mikä on kaunista. Hyväksymme naisten kauneuden sellaisena kuin sen haluamme nähdä. Kun nainen päättää itse ulkonäöstään, se herättää raivoa. Siksi nämä naiset ovat esikuvia ja todellisia feministejä. Olen ylpeä heistä!

Julkinen tila ei kuulu pelkästään tietynlaisille ihmisille. Se kuuluu kaikille. Olen hieman hämmentynyt miten vuonna 2024 käymme ihmisten ulkonäköön liittyviä keskusteluja. 

Ja nämä samat istuvat vanhempainillassa vastustamassa koulukiusaamista samaan aikaan kun he sosiaalisessa mediassa kivittävät ylipainoisia. 

Vierailija
34/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really?! Minun siis pitäisi miettiä omaa pukeutumista sillä silmällä etten näytä jonkun silmissä mauttomalta? 

Newsflash: suurin osa ihmisistä tykkää pukeutua hyvännäköisiin vaatteisiin ja etsiä sellaisia, missä oma kroppa näyttää hyvältä. Harva vyötärölihava esimerkiksi valitsee napapaitaa tai selluliittireisi minihameita. Kiellettyä tämä ei toki ole, enemmän ihmettelen, miksi ihmeessä. Eikö oma silmä kerro, mikä näyttää kivalta? 

Vierailija
35/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin, että lyhyitä mekkoja käyttävät naiset oppisivat pitämään sortseja mekkojen/hameiden alla tai liikkumaan niin, että mitään ei vilku. Aika monta kertaa on tullut nähtyä paljaita peppuja tai enemmänkin, kun naiset ovat kyykkineet menemään puistossa tms. 

Vierailija
36/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäköön vaan tyyliin yleisesti. 

Vierailija
37/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Really?! Minun siis pitäisi miettiä omaa pukeutumista sillä silmällä etten näytä jonkun silmissä m

Jaa, minusta sitten taas kun katsoo ympärilleen näyttää siltä ettei suurinta osaa ei kiinnosta hittojakaan mitä he päällensä pistää. Eihän tätäkään keskustelua olisi jos ihmiset käyttäisivät enemmän aikaa sen miettimiseen miltä näyttää. 

Vierailija
38/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukalliset leggingsit ja selvästi näkyvät alusvaatteet. 

Vierailija
39/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan tavallaan mielenkiinnolla, että mikä on se tämän vuoden tyyli, joka näkyy joka toisella. Viime kesänä kaikilla naisilla tuntui olevan pitkä mekko, se joku Marimekon laukku ja lenkkarit. Näistä tunnisti suomalaiset naiset ulkomailla ja nämä tuntui olevan myös naisten luottovaatteet, kun piti pukeutua. Esim. kesällä laivalla käydessä laiva oli täynnä tällä tavalla pukeutuneita naisia. Itse en juurikaan pukeudu näiden trendien mukaisesti, mutta niitä on hauska seurata.

Veikkauksia mikä olisi tämän vuoden suomalaisten naisten luottotyyli?

Vierailija
40/170 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odotan tavallaan mielenkiinnolla, että mikä on se tämän vuoden tyyli, joka näkyy joka toisella. Viime kesänä kaikilla naisilla tuntui olevan pitkä mekko, se joku Marimekon laukku ja lenkkarit. Näistä tunnisti suomalaiset naiset ulkomailla ja nämä tuntui olevan myös naisten luottovaatteet, kun piti pukeutua. Esim. kesällä laivalla käydessä laiva oli täynnä tällä tavalla pukeutuneita naisia. Itse en juurikaan pukeudu näiden trendien mukaisesti, mutta niitä on hauska seurata.

Veikkauksia mikä olisi tämän vuoden suomalaisten naisten luottotyyli?

En veikkaa mitään, mutta nuo pitkät mekot on typerän näköisiä.