Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Tämä Lilli tarvitteis jotain rauhoittavaa
Voi noita Susannan jalkoja. :(
No nyt ainakin näkyi ihan selvästi Susannan juurikasvu. Hänelläkin luonnostaan maantienharmaat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei Teemu... Siis mitä???? Karsea.
Surkea esitys ja naurettavat vaatteet. En ymmärrä että muka paras??? Yök!
Jes, mun inhokki putos. Riku vielä pois niin a vot.
Vierailija kirjoitti:
No nyt ainakin näkyi ihan selvästi Susannan juurikasvu. Hänelläkin luonnostaan maantienharmaat hiukset.
Ns. yksinhuoltajajuurikasvu, kuulin kerran....
Vierailija kirjoitti:
Voi noita Susannan jalkoja. :(
Heiluu ja huojuu kuin helppoheikki markkinoilla!
Yhtä ärrrsyttävä kuin Vappu Pimiä.
Jess Teemu paras! Oikea tippui ja sitten seuraavana riku pois
Rikullahan on ihan hyvä ääni, en tiedä miksi se honotti tuon Kesäkadun niin ohuesti. Eikun tajuan sittenkin, sehän oli sellaisen teinikoviksen roolissa, siksi siis. Mutta ei kovin hauskaa.
Hannasta tulee ihan mieleen Kiti Kokkonen. Vois olla vaikka äiti ja tytär. 🤗
Mä en iham lämmennyt Rikun enkä Teemunkaan "huumori"esityksille, eivät iskeneet omaan huumorisuoneeni.
Kesäkatu olisi kuulostanut paremmalta Rikun omalla, matalammalla äänellä. Yksi huumorishow vielä menee, mutta nyt tuntuu, että Riku tekee jo kaikista esityksistä huumoripläjäyksiä. Ihmetyttää, että tuomarit vaan kehuvat. Etenkin kun viime kaudella Konsta Hietanen esitti Pulpin biisissä autenttista nörttimiestä, tuomarit krisoivat sitä, että Konsta esittää huumorihahmoa eikä itseän. Samoin krititioivat Lauri Mikkolan Ruudun takaa -esitystä, jossa hän esitti koomista stalkkeria. Viime kaudella painotettiin, ettei saa esittää hahmoja vaan pitää olla oma itsensä. Jännästi tällä kaudella tuo saman tuomariston ohjenuora onkin unohdettu ja nyt Rikun hahmoja vaan kehutaan (mopopoika, kapteeni Stubing, Tequila-mies). Aika ristiriitaista.
Teemu näytti tasajalkaa pomppivalta pikkulapselta, mutta pisteet kuitenkin heittäytymisestä ja uuden puolen näyttämisestä. Tuli kreivin aikaan, koska muuten olisi varmaan pudonnut ennen Palea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi että juontaja on ollut kansainvälisissä missikisoissa, ihme harajalka.
Apua tuon Rikun esitys.
Ihan karjakon tasoa tämä juontaja. Anteksi karjakot.
Meepä ite juontaa niin arvioidaan sun ärsyttävyys ja ulkonäkö. Taidat olla vaan kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten Susanna edes saa nuo jalkaterät tuolla tavoin? Kuin joku sirkuspelle.
Pitääkö tätä toistaa joka viikko? Minua ei häiritse Susannan jalat tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Juontaja seisoo kengät ulospäin niinku joku maajussi pellon laidalla.
Eiköhän tuo ole tullut jo selväksi. Jäikö levy päälle?
Vierailija kirjoitti:
Onko Hannan rinnat pienentyneet? Näyttää niin kuin tisulit olisivat menettäneet parhaan uhkeutensa.
Onno sulla kaikki ihan kunnossa?
Siis - sekä Riku Niemisen että Teemu Roivaisen esitykset olivat aivan järkyttävän huonoja! Tämän ohjelman taso on mennyt aivan naurettavan huonoksi, kun tuollaista soopaa esitetään parhaaseen katseluaikaan. Vielä viime vuonna mukana oli sentään hyviä laulajia ja hyviä esityksiä, tänä vuonna suurin osa esityksistä on ollut kaiken arvostelun alapuolella, sen jälkeen kun Helena Lindgren pudotettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Kalan suu! 🤣
Mitkäs ulkonäkövittuilukisat täällä on menossa? Ihme kiusaajia.
Mä toivon, että joko Hanna tai Tidjan voittaa. Mä en halua noiden pellejen voittavan.