Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet Tähdet 2024 Official

Vierailija
31.03.2024 |

Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja. 

https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…

Kommentit (3638)

Vierailija
3161/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannan esityksestä tuli mieleen, että olisipa ollut eikseen vielä disco-jakso. Tai 60-70-luvun jakso. Tai fiftarimusan jakso. 

Vierailija
3162/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaiset duettoparit tulee seuraavaan jaksoon? Kisassa on mukana enää Riku, Hanna, Tidjan ja Teemu. Laitetaankohan oululaiset Hanna ja Teemu pariksi? Rikulta ja Tidjanilta jokin huumoriduetto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3163/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soul ja r'n'b -teema kuulostaa äkkiseltään siltä, että siinäkin on Hanna vahvuusalueellaan. Esittää varmaan jonkun soul-diivan kappaleen. Olisi ollut mielenkiintoista kuulla Hannalta jotain ihan erilaista, kuten heviä, hc punkia tai oopperaa, mutta sellaista ei ole tällä kaudella luvassa. Nyt nämä kaikki genret ovat tuntuneet Hannalle helpoilta. Eniten sai revitellä suomirock-jakson Popedan biisissä, se taisikin olla lempiesitykseni häneltä.

Vierailija
3164/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielstä Teemun pomppiminen ja pmp kappale ei ollut erityisen hauskaa. Riku oli viihdyttävämpi. Palefacella paras biisi. Tuo bändi on kyllä hyvä.

Vierailija
3165/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInun miekestä Hanna on vaan keskinkertainen laulaja. Ei paras. Ihmettelen kun aina saa kehuja.

Vierailija
3166/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä oon tykänny jokaisesta Rikun esityksestä. Tästäkin. Tykkään tosielämässäkin tällaisista huumorityypeistä. 🤗

Vierailija
3167/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisössä Hannan puoliso,onko kenties muuta sukua ja saavatko he äänestää???

Vierailija
3168/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä oon tykänny jokaisesta Rikun esityksestä. Tästäkin. Tykkään tosielämässäkin tällaisista huumorityypeistä. 🤗

Riku oli alkukaudesta vakava. Heittäytyi huumoriosastolle vasta vähän myöhemmissä jaksoissa, ja siitä asti onkin showta riittänyt (Cha Cha Cha, Doorsin imitointi, Tequila, Lemmenlaiva ja tää)

Vierailija
3169/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielstä Teemun pomppiminen ja pmp kappale ei ollut erityisen hauskaa. Riku oli viihdyttävämpi. Palefacella paras biisi. Tuo bändi on kyllä hyvä.

Mistä kohtaa tuo Palen biisi oli kesäbiisi?

Palen oli aika lähteä, hän oli jakson heikoin, tai sanottaisiinko vähiten hyvä.

Vierailija
3170/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannasta tulee ihan mieleen Kiti Kokkonen. Vois olla vaikka äiti ja tytär. 🤗

Ikäeronsa puolesta voisivat ennemminkin olla sisarukset. Mutta todellakin ovat kuin samasta puusta veistettyjä.

Vierailija
3171/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu näytti joltain ihan ihme angstiteiniltä joka yritti leikkiä kovista...boing boing boing....🤣

Tähdet
3172/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaiset duettoparit tulee seuraavaan jaksoon? Kisassa on mukana enää Riku, Hanna, Tidjan ja Teemu. Laitetaankohan oululaiset Hanna ja Teemu pariksi? Rikulta ja Tidjanilta jokin huumoriduetto?

Sanotte mitä sanotte, mutta parhaat ovat tässä kisassa enää jäljellä. Huonot ovat tippuneet. Ei voi kukaan väittää Palefacen tiputtua, että väärä tippui, kun äijä lauleli mitä lauleli nuotin vierestä.

moi

Vierailija
3173/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riku oli alkukaudesta vakava. Heittäytyi huumoriosastolle vasta vähän myöhemmissä jaksoissa, ja siitä asti onkin showta riittänyt (Cha Cha Cha, Doorsin imitointi, Tequila, Lemmenlaiva ja tää)

Saa nähdä, tuleeko vielä sitä vakavampaa settiä. Vielähän tässä on aikaa. 

Eri puusta
3174/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannasta tulee ihan mieleen Kiti Kokkonen. Vois olla vaikka äiti ja tytär. 🤗

Ikäeronsa puolesta voisivat ennemminkin olla sisarukset. Mutta todellakin ovat kuin samasta puusta veistettyjä.

Kiti Kokkonen ja Titta Jokinen eivät näytä juurikaan äidiltä ja tyttäreltä. Kiti tullut isäänsä.

moi

Vierailija
3175/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Hanna tai Teemu kotiin. Riku ja Tidjan ehdottomasti finaaliin.

Vierailija
3176/3638 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Rikun ääni oli kamala. Dannyn biisi pilattiin täysin. En tykännyt yhtään.

Se oli hahmossa, putous-hahmossa.

Vierailija
3177/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Hanna oli yllätyksetön ton turhankin tutun biisin vetäessään. Riku teki hyvän esityksen tuosta hieman tylsästä biisistä. Tidjan on aina hyvä. Roivainen ei ole oikein viihdyttävä.

Vierailija
3178/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs joku palstalainen loukkaantuu toisten puolesta. En ole haukkumiskommentteja huomannut. Arvostelukommentit on sallittuja.

Vierailija
3179/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin finaaliin Tidjanin ja Rikun. Parhaat viihdyttäjät sekä laulajat.

Vierailija
3180/3638 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikun heikosti lauletussa Dannyn biisissä ei ollut mitään viihdyttävää. Enemmän tuli sellainen myötähäpeä, että lopeta jo se pomppiminen ja esitys sen mopon selässä. 

Ketju on lukittu.