Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Olipa huonoinen esitys laulullisesti Niemiseltä. Väkinäistä vääntämistä alarekisterissä.
Ei Susannaa ole valittu missiksi.
Palefacen esittämässä biisissä oli kyllä mahtavaa soitantoa.
Lilli Paasikivi on loistava tuomari. Hän on musiikin kova ammattilainen, huumorintajuinen, upean näköinen...
Vierailija kirjoitti:
Ei Susannaa ole valittu missiksi.
On minun suosikki missiehdokas. Ihana esiintyjä.
Roivaisen esitys "Rusketusraidoista" herättää lähinnä suurta myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Lilli Paasikivi on loistava tuomari. Hän on musiikin kova ammattilainen, huumorintajuinen, upean näköinen...
Hei Lilli!
Teemu Roivainen! Tulen sinun live-esiintymistä katsomaan!
Ei kyllä uskoisi että juontaja on ollut kansainvälisissä missikisoissa, ihme harajalka.
Apua tuon Rikun esitys.
Voi, miksi Riku laulaa tuollaisella äänellä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä uskoisi että juontaja on ollut kansainvälisissä missikisoissa, ihme harajalka.
Apua tuon Rikun esitys.
Ihan karjakon tasoa tämä juontaja. Anteksi karjakot.
En haluaisi tätä sanoa, mutta sanon. En tykkänyt tästä Rikun esityksestä. Liikaa teatteria. Olen tykännyt Rikusta, mutta nyt en.
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Miksi Rikun ääni oli kamala. Dannyn biisi pilattiin täysin. En tykännyt yhtään.
Tidjan on hauskan näköinen mies, kun hänellä on aika tumma iho mutta kontrastina tosi vaaleat silmät. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Se on jotenkin niin niljakkaan oloinen ukkeli kaikenkaikkiaan, oksettaa katsoakin sitä
Riku näkee eniten vaivaa esityksiin. Eikö ohjelman tarkoitus ole hakea parasta viihdyttäjää? Tidjan on kuitenkin minun suosikki.
Vierailija kirjoitti:
Roivaiselle eivät kaikki genret sovi, vaikka onkin miehekäs ja hyvä-ääninen.
No ääni on hyvä, mutta ilmeisesti pilaantuu ulos tullessa. Buahhhahhhaaaaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Kalan suu! 🤣
Nieminen ja "Kesäkatu"