Tähdet Tähdet 2024 Official
Tänään alkaa. Mun mielestä ihan kiva kattaus. Mielenkiintoista, et mukana on muidenkin alojen ammattilaisia kuin perus artisteja.
https://www.seiska.fi/katso/tassa-ovat-uudet-tahdet-tahdet-kilpailijat-…
Kommentit (3638)
Vierailija kirjoitti:
Miksei Suski lisäänny?
Miksi pitäisi? Ei lisääntyminen ole kenenkään naisen velvollisuus ja elämäntehtävä.
Onko täällä ainoastaan arvostella juontajaa. Luulin, että kerrotaan mielipiteitä esiintyjistä ja heistäkin asiallisesti, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Rikullahan on ihan hyvä ääni, en tiedä miksi se honotti tuon Kesäkadun niin ohuesti. Eikun tajuan sittenkin, sehän oli sellaisen teinikoviksen roolissa, siksi siis. Mutta ei kovin hauskaa.
Eikös ole tarkoituskin, että kukin tekee omanlaisen tulkinnan.
Vierailija kirjoitti:
Ex missi seisoo kuin pelle hermanni.
Ja itse seisot kuin allensa laskenut ihmispolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Kalan suu! 🤣
Mitkäs ulkonäkövittuilukisat täällä on menossa? Ihme kiusaajia.
Nuo ovat varmaan käymässä tuolta Harlinien ketjusta, ja palaavat pian sinne taas solvaamaan tuoretta äitiä ja hänen synnyttäneen naisen vartaloaan, ja etenkin rintojaan. Ah, niin tyylikästä, suorastaan huikeaa intelligenssiä.
Vierailija kirjoitti:
Lättänaama lähtee ja hyvä niin.
Kylläpä olet keksinyt hauskan sanan ja sitä pitää nyt sitten toistella kuin pieni lapsi? Annas kun arvaan, olet se sama, joka haukkuu ketjussa muitakin kilpailijoita ja juontajaa? Onko sulla paha olla, kun se purkautuu näin viikosta toiseen? Toivottavasti saat apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty katsoon kun paleface on ängennyt tuonnekkin mukaan, sen ähisemällä puhuminen ja laulaminen on raskasta katsottavaa
Mä en taas pysty kattoon tota Laineen koikkelehtimista ja lässytystä. Sopisi esittään Hessu Hopoa lastenteatteriin!
Etkö keksi mitään muuta kuin saman jankkaamista? Mitäpä jos laittaisit tv:n kiinni, jos et pysty ohjelmaa haukkumatta katsomaan?
Itse olisin ehkä tiputtanut Teemun, kun katsoo kokonaisuutta. Palefacella on ollut enemmän hyviä laulusuorityksia kuin Teemulla, siksi olisi ansainnut jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luuleeko jotkut katsojat ihan oikeasti, että Saran, Noora Karman ja muiden epävireiset ja ohutääniset laulelmat tulee studiossa nauhoitettuina playback-versioina? 😂 Kannattaisi pestä korvat.
Ehkä harhaluulo johtuu siitä, että Masked Singerin esitykset on studioversioita.
No vaikka korvat olisivat ihan puhtaat niin ei laulusta saa sen paremmin selvää (paitsi ehkä jossain 5.1 sysreemissä).
MSssä on todellakin playback koska ääntä pitää muuttaa ettei tuomarit tunnista esiintyjää niin helposti (siis teoriassa).
Masked Singerissä studiossa ennakkonauhoitettu playback on käytössä siksi, koska Masked-asujen sisältä on lähes mahdotonta laulaa livenä.
Tähdet tähdetissä ei mitään playbackejä ole koskaan ollut, kyllähän sen kuulee. Ei Karman ja Saran laulu kuulostanut yhtään playbackiltä, eikä monen muunkaan nuotin vierestä vetäneen. Studioversiossahan ääntä ja virettä olisi paranneltu.
Noloa tuo ulkonäköjen haukkuminen. Hanna ainakin käynyt lukemassa ketjua ja jakanut "parhaat palat" ikävistä kommenteista. Joskus viestit voi päätyä itse kohteen silmien alle.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan pitkähiuksisia miehiä. Mutta Teemu ei oo mun mielestä yhtään kuuma, pulleat posket ja pieni suu. Eikä katseessa sellaista "syvyyttä" mikä sais mut syttymään.
Samoin, väärällä tyypillä komeat hiukset. Muuten ihan pullapoika tyyppiä. Ei yhtään sovi pulleus hänelle, ehkei kellekään, muttei ainakaan Teemulle. Huulia ei ole lainkaan. Karisma puuttuu aivan täysin. Ja laulukin... No se on sitä mitä on, ähkimistä suurimmaksi osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikullahan on ihan hyvä ääni, en tiedä miksi se honotti tuon Kesäkadun niin ohuesti. Eikun tajuan sittenkin, sehän oli sellaisen teinikoviksen roolissa, siksi siis. Mutta ei kovin hauskaa.
Eikös ole tarkoituskin, että kukin tekee omanlaisen tulkinnan.
Tulkinta musiikista puhuttaessa on mun mielestä vähän eri asia, kuin se, että näyttelijä esittää jotain roolia. Riku siis tarkoituksella lauloi ns. huonommin kuin mitä osaisi, koska esitti sellaista mopopoikaa.
Oikeat muusikot & laulajat harvoin samalla tavalla ottavat mitään roolia tai esim täysin muuttavat omaa ääntään, vaan nimenomaan tekevät kappaleesta oman TULKINTANSA, sellaisen joka sopii heidän äänialaansa ja artistikuvaansa.
Mutta tiedetään: Riku ei ole artisti vaan näyttelijä ja tämä teatterinomaisuus on hänen tapansa esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Noloa tuo ulkonäköjen haukkuminen. Hanna ainakin käynyt lukemassa ketjua ja jakanut "parhaat palat" ikävistä kommenteista. Joskus viestit voi päätyä itse kohteen silmien alle.
Tästähän tämä Hannan ulkonäköä haukkunut vain innostui, kun sai lehdistöltä ja haukkumiskohteeltaan huomiota. On jatkanut samaa mautonta toimiintaansa ilman mitään tunnontuskia ja perustellut asiatonta junttikäytöstään sillä, että Hannan (ja Susannan) ulkoiset piirteet kuulemma vievät hänen keskittymiskyvyn. Pelle mikä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, väärällä tyypillä komeat hiukset. Muuten ihan pullapoika tyyppiä. Ei yhtään sovi pulleus hänelle, ehkei kellekään, muttei ainakaan Teemulle. Huulia ei ole lainkaan. Karisma puuttuu aivan täysin. Ja laulukin... No se on sitä mitä on, ähkimistä suurimmaksi osaksi.
Itse olet ruma sekä sisäisesti että ulkoisesti, kun noin antaumuksella ja yksityiskohtaisesti toisen fyysisiä piirteitä luetteloit ja haukut. Luepa viestisi uudelleen ja mieti kehtaisitko sanoa tuon kaiken kasvotusten Teemulle?
Tämä onkin oikein pahanmielen ketju. Musiikkiesitysten sijaan haukutaan ohjelman esiintyjien ulkonäköä. Oikea mätätunkio tämä ketju.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkatu olisi kuulostanut paremmalta Rikun omalla, matalammalla äänellä. Yksi huumorishow vielä menee, mutta nyt tuntuu, että Riku tekee jo kaikista esityksistä huumoripläjäyksiä. Ihmetyttää, että tuomarit vaan kehuvat. Etenkin kun viime kaudella Konsta Hietanen esitti Pulpin biisissä autenttista nörttimiestä, tuomarit krisoivat sitä, että Konsta esittää huumorihahmoa eikä itseän. Samoin krititioivat Lauri Mikkolan Ruudun takaa -esitystä, jossa hän esitti koomista stalkkeria. Viime kaudella painotettiin, ettei saa esittää hahmoja vaan pitää olla oma itsensä. Jännästi tällä kaudella tuo saman tuomariston ohjenuora onkin unohdettu ja nyt Rikun hahmoja vaan kehutaan (mopopoika, kapteeni Stubing, Tequila-mies). Aika ristiriitaista.
Tämä! Aiemmilla kausilla nämä samat tuomarit kririsoivat kilpailijoita, jos he esiintyivät hahmoina (ja rooleja nähtiin kuitenkin huomattavasti vähemmän kuin tällä kaudella). Kerta toisensa jälkeen peräänkuulutettiin aitoutta ja omana itsenään esiintymistä, vakavamman puolen näyttämistä. Tällä kaudella tuomarit yllättäen pissivät hunajaa, kun Riku esittää eri hahmoina sketsilauluja jaksosta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesäkatu olisi kuulostanut paremmalta Rikun omalla, matalammalla äänellä. Yksi huumorishow vielä menee, mutta nyt tuntuu, että Riku tekee jo kaikista esityksistä huumoripläjäyksiä. Ihmetyttää, että tuomarit vaan kehuvat. Etenkin kun viime kaudella Konsta Hietanen esitti Pulpin biisissä autenttista nörttimiestä, tuomarit krisoivat sitä, että Konsta esittää huumorihahmoa eikä itseän. Samoin krititioivat Lauri Mikkolan Ruudun takaa -esitystä, jossa hän esitti koomista stalkkeria. Viime kaudella painotettiin, ettei saa esittää hahmoja vaan pitää olla oma itsensä. Jännästi tällä kaudella tuo saman tuomariston ohjenuora onkin unohdettu ja nyt Rikun hahmoja vaan kehutaan (mopopoika, kapteeni Stubing, Tequila-mies). Aika ristiriitaista.
Tämä! Aiemmilla kausilla nämä samat tuomarit kririsoivat kilpailijoita, jos he esiintyivät hahmoina (ja rooleja nähtiin kuitenkin huomattavast
Riku saa varmaan paljon anteeksi siksi, koska näytti tämän aidon ja vakavamman puolen itsestään jo heti kauden alussa. Phil Collins -esitys omana itsenään ja myöhemmin se koskettava tarina äidin menetyksestä ja Surujen kitara. Sen jälkeen ikään kuin lunasti tuomarien silmissä oikeuden revitellä huumorihahmoillaan yhä uudelleen ja uudelleen.
Sami kommentoi hauskasti Hannan esitystä, että se oli "kaikin muodoin hieno". 😄
Kerrassaan aikuismaista käytöstä haukkua toisen ulkonäköä. Ei ihmekään, että Suomessa koulukiusaajat jyrää, malli tulee kaltaisiltasi moukkavanhemmilta.