Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?

Vierailija
31.03.2024 |

Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!

-N46

Kommentit (150)

Vierailija
141/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio ja terveelliset elämäntavat sekä sopivasti liikuntaa pitää ihon nuorena ja kimmoisana.

Odotahan kun tulet vaihdevuosiin. 

Totta, huvittaa kun jopa nelikymppiset antaa vinkkejä.

Olen 58 ja voin sanoa, että samat neuvot toimivat. 

Vierailija
142/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat näyttää ikäistäsi nuoremmalta?

Jos nyt aluksi pyrkisi siihen, ettei näyttäisi ikäistään vanhemmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyaluronihappo ei aiheuta kemiallisia palovammoja, koska se ei ole happo ensinkään. Ihosi reagoi todennäköisesti johonkin muuhun ainesosaan.

Hyaluronihappo lisää sen sijaan tulehdusta ja voi väärin käytettynä kosteuttamisen sijaan kuivattaa, mikä aiheuttaa ärsytystä. /eri

Guuglaa jos et usko. 

Vierailija
145/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säännölliset kosmetologikäynnit.

Saa hyviä nuoruuden ylläpitohoitoja. Harmittaa, etten itse aloittanut aiemmin kuin aloitin.

Mulla ei ole esim. ikäisilläni niin yleisiä hamsteripusseja kohottavan hoidon ansiosta. Pysyy myös yläluomet ryhdissä, vaikka ennen kosmetologiini tutustumista luulin, että on pakko leikkauttaa luomet.

Lisäksi säännöllinen kasvojumppa kotona.

Millaisia kohottavia kosmetelogin hoitoja?

Minulle on tehty esim. mikroneulaushoitoa 3-4 kerran sarjoina. Tämä silottelee ja kohottaa ihoa.

Toinen kohottava on koneellinen lifting, joka jumppaa tosi tehokkaasti naamalihaksia. Näitä on erilaisia, mutta minulla on kokemusta vain tästä yhdestä. Tämä myös nostaa roikkuvat silmäluomet heti. Ihan uskomatonta. :D

Tukena on kirjaston kirja, jossa opast

Kiitos, onko koneelliseen liftingiin mitään esteitä? Esim mikroneulaus ei käy minulle verenohennuslääkityksen takia. 

Vierailija
146/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa hyviä nuoruuden ylläpitohoitoja. Harmittaa, etten itse aloittanut aiemmin kuin aloitin.

Mulla ei ole esim. ikäisilläni niin yleisiä hamsteripusseja kohottavan hoidon ansiosta. Pysyy myös yläluomet ryhdissä, vaikka ennen kosmetologiini tutustumista luulin, että on pakko leikkauttaa luomet.

Minäkin olen käynyt teinistä asti kosmetologilla, mutta en ole saanut kohottavia hoitoja siellä. Millaisia ne ovat?

Aloin käydä vasta yli 50 v. Katsoin yhden kauneushoitolan tietoja ja tilasin kohottavan kasvohoidon ja jäin koukkuun.

Nuori kosmetologi käsitteli ensin toisen puolen kasvoista "koneella", joka sai kasvolihakset kunnolla liikkeeseen ja sain sitten katsoa peilistä sen näkyvän eron käsittelem

Kiitos tästä. Minäkin teen kasvohierontaa ja -joogaa aina muistaessani. Kasvoni eivät ole juuri lainkaan valahtaneet vielä, mutta olen reilusti yli 50, joten pieni muutos on nähtävissä. Hyvä vinkki tuo kasvojen naputtelu. Kosmetologini tekee sen myös. Toistan hänen kasvohierontansa aina muistaessani, mutta naputellut en ole.

Mikroneulaus ei käy terveyssyistä, joten kysyn sinultakin tiedätkö onko vasta-aiheita liftingille?

Vierailija
147/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta ajassa taaksepäin 30 vuotta. Lepää enemmän, stressaa vähemmän, elä terveemmin. Siinäpä se olisi.

Vierailija
148/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kohottavia kosmetelogin hoitoja?

Minulle on tehty esim. mikroneulaushoitoa 3-4 kerran sarjoina. Tämä silottelee ja kohottaa ihoa.

Toinen kohottava on koneellinen lifting, joka jumppaa tosi tehokkaasti naamalihaksia. Näitä on erilaisia, mutta minulla on kokemusta vain tästä yhdestä. Tämä myös nostaa roikkuvat silmäluomet heti. Ihan uskomatonta.

"Kiitos, onko koneelliseen liftingiin mitään esteitä? Esim mikroneulaus ei käy minulle verenohennuslääkityksen takia."

En pysty sanomaan esteistä lääketieteen näkökulmasta, kun itselläni niitä ei ole.

Kannattaa erilaisia kasvohoitoja hakea kauneushoitoloidon sivuilta. En tiedä mikä sen laitteen nimi on. Oman hoitolani kohdalla lukee listassa "rentouttava kasvohoito". Sisältää varmaan hoidon, mikä kosmetologin kanssa sovitaan. Ajanvarauslapussani lukee usein lifting ja se tarkoittaa tätä mun laitetta.

Kosmetologin kanssa voi keskustella omasta tilanteesta ja aikaa varatessa kysyä kiinteyttävää tai kohottavaa hoitoa. Ensi tapaamisella kartoitetaan tilanne ja puhutaan esim. terveysasioista ja mahdollisista hoidon esteistä. Varaisin ajan kokeneelle kosmetologille, en harjoittelijalle.

Vierailija
149/150 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hoitolassa saa tätä koneellinen lifting kasvohoitoa? Onko se tämä Taketen Mediwave hoito? Minkä hintanen on?

Vierailija
150/150 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up