Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?

Vierailija
31.03.2024 |

Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!

-N46

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastu! Hanki nuori poikaystävä, siis itseäsi nuorempi!

Ainakin miestä nuori tyttis nuorentaa hurjasti. Ehkä naisillekin toimisi.

Yhtä vanhaltahan nuo vaan näyttävät🤭

Vierailija
122/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä helppoa olla mies, kun ei tarvitse miettiä miten näyttää nuoremmalta kaikkine Kollegaani-jauheineen :D  Voihan sitä 46-vuotta vanhaa autoakin yrittää saada näyttämään uudemmalta, mutta tehtävä vaikeutuu koko ajan, kunnes se onkin mahdotonta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio ja terveelliset elämäntavat sekä sopivasti liikuntaa pitää ihon nuorena ja kimmoisana.

Odotahan kun tulet vaihdevuosiin. 

Totta, huvittaa kun jopa nelikymppiset antaa vinkkejä.

Vierailija
124/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta rööki ja alkoholin käyttö.

Vierailija
125/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen tiimalasi ja laihdutin hitaasti viitisen kiloa normaalipainon ylärajalle. Heti tuli hamsterin pussit! Ei onneksi isot mut tod en laihduta enempää. N56

Minä olen hoikka.Olen aina ollut.

Leikkautin pussit.

Stephen Diez mehiläinen

Pussileikkaus noin 6000?

Minulla kohotettiin koko kasvot

Msksoi 20 000 eur.

Laihduta normipainoon ennen leikkausts.

Vierailija
126/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen tiimalasi ja laihdutin hitaasti viitisen kiloa normaalipainon ylärajalle. Heti tuli hamsterin pussit! Ei onneksi isot mut tod en laihduta enempää. N56

Syö ittes takas lihavaksi.

Pussit pullistuu!!!

Vierailija
127/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tekoripset

Pikimustaksi tai vetyperoksidiblondiksi värjätty tukka

Tatuointeja

Tyhjä katse

Tissit ja perse näyttävästi esillä

Pitkät tekokynnet

Huuliin täytteet

Otsaan botoxxia

Siinä nyt muutamia....

Vierailija
128/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännölliset kosmetologikäynnit.

Saa hyviä nuoruuden ylläpitohoitoja. Harmittaa, etten itse aloittanut aiemmin kuin aloitin.

Mulla ei ole esim. ikäisilläni niin yleisiä hamsteripusseja kohottavan hoidon ansiosta. Pysyy myös yläluomet ryhdissä, vaikka ennen kosmetologiini tutustumista luulin, että on pakko leikkauttaa luomet.

Lisäksi säännöllinen kasvojumppa kotona.

Vierailija
129/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa hyviä nuoruuden ylläpitohoitoja. Harmittaa, etten itse aloittanut aiemmin kuin aloitin.

Mulla ei ole esim. ikäisilläni niin yleisiä hamsteripusseja kohottavan hoidon ansiosta. Pysyy myös yläluomet ryhdissä, vaikka ennen kosmetologiini tutustumista luulin, että on pakko leikkauttaa luomet.

Millaisia kohottavia kosmetelogin hoitoja?

Vierailija
130/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
131/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on epäterveellistä, aiheuttaa mm. sydän- ja verisuonitauteja, dementiaa, diabetestä, selkä- ja nivelvaivoja, hormoniongelmia, syöpää. Ja ei, se rasvasta ja nesteestä turvonnut naama ei tee sinusta nuoren näköistä. Vanheneminen on muutakin kuin rypyt. Ja muutenkin erikoinen tuo lihavien luulo, että hoikka on automaattisesti lommoposki.

Pönäkkä keskivartalo on pahin vanhentaja, mitä vartaloon tulee.

Kun ihminen vanhenee, kehon muoto muuttuu. Estrogeenin vähentyessä vyötärö muuttuu tasapaksummaksi ja sitä ei voi hoikkakaan välttää.

Ikääntymisen vaikutuksista paljon asiaa täällä https://www.terveysverkko.fi/tietopankki/terveysliikunta/ikaantymisen-v…

Kyllä sen voi välttää, usko pois:)  Etkö ole muka koskaan nähnyt hoikkaa, kapea vyötäröstä v

Kuntoilen muutenkin, mutta jokin aika sitten oton itselleni leuanvetohaasteen. Treenasin kymmenen viikkoa ohjelman mukaan ja toden totta pääsin 2 leukaa. Huomasin myös, että selkäpuolelta tuli huomattavaa kiinteytymistä. Olen yli 50. 

Vierailija
132/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastu! Hanki nuori poikaystävä, siis itseäsi nuorempi!

Ainakin miestä nuori tyttis nuorentaa hurjasti. Ehkä naisillekin toimisi.

Yhtä vanhaltahan nuo vaan näyttävät🤭

Todellisuudessa ikäistään vanhemmilta.

Vierailija
133/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkautin pussit.

Stephen Diez mehiläinen

Pussileikkaus noin 6000?

Msksoi 20 000 eur.

Olen normaalipainoinen, kun laihdutin nuo viitisen kiloa. Selkeästi laihdutuksen aiheuttama pieni pussitus. N56

Vierailija
134/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö ittes takas lihavaksi.

Pussit pullistuu!!!

Enpä taida, hamsterin pusseja ei kyllä enää pois saa. N56

Vierailija
135/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen käynyt teinistä asti kosmetologilla, mutta en ole saanut kohottavia hoitoja siellä. Millaisia ne ovat?

Vierailija
136/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin yhdistelmäpillerit Cerazetteen ja muutuin 15-vuotiaaksi. Aknefinnit nuorentavat kummasti.

Vierailija
137/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia kohottavia kosmetelogin hoitoja?

Minulle on tehty esim. mikroneulaushoitoa 3-4 kerran sarjoina. Tämä silottelee ja kohottaa ihoa.

Toinen kohottava on koneellinen lifting, joka jumppaa tosi tehokkaasti naamalihaksia. Näitä on erilaisia, mutta minulla on kokemusta vain tästä yhdestä. Tämä myös nostaa roikkuvat silmäluomet heti. Ihan uskomatonta. :D

Tukena on kirjaston kirja, jossa opastetaan kasvojen kotijumppaa.

Vierailija
138/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikkautin pussit.

Stephen Diez mehiläinen

Pussileikkaus noin 6000?

Msksoi 20 000 eur.

Olen normaalipainoinen, kun laihdutin nuo viitisen kiloa. Selkeästi laihdutuksen aiheuttama pieni pussitus. N56

Olet vanha, kuten minä.

Minä leikkautin pussit pois.

Seuraavan kerran menen 65 vuotiaana.

En pystynyt katselemaan roikkopusseja.

Vierailija
139/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen käynyt teinistä asti kosmetologilla, mutta en ole saanut kohottavia hoitoja siellä. Millaisia ne ovat?

Aloin käydä vasta yli 50 v. Katsoin yhden kauneushoitolan tietoja ja tilasin kohottavan kasvohoidon ja jäin koukkuun.

Nuori kosmetologi käsitteli ensin toisen puolen kasvoista "koneella", joka sai kasvolihakset kunnolla liikkeeseen ja sain sitten katsoa peilistä sen näkyvän eron käsittelemättömään puoleen.

Toinen hoito on mikroneulaus, jota olen saanut 3-4 kerran sarjoina. (Vastasin tähän jo kerran, joten voi olla toistoa.) Mikroneulaus aiheuttaa punotusta ja pitää esim. varoa aurinkoa muutama päivä.

Kotihoito on tärkeä, ettei mene hukkaan hyvät kosmetologin panostukset.

Olen vuosikymmenet itse taputellut tai paremminkin naputellut käytännössä joka päivä sormenpäillä kasvot ja kaulan alueen, kun luin jostain, että sellainen olisi hyväksi. Sillä saa ihoon väriä ankeina aamuina ja huomasin, että se myös nostaa roikkuvat luomet samaisina hirviöaamuina.

Vierailija
140/150 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsas veden juonti

Treeni x 5/vko, 

Vauhtikestävyys ja lihaskunto vaihdellen

Proteiinia ja pitkäkestoista hiilaria

Syöminen kellon mukaan, pt:n ohjein

Vartalon kiinteytyshoito

Painekammio

Uinti

Sauna

Oikeat voiteet kehoon ja kasvoille

Oikeat rasvat ja ravinteet sisäisesti

Ehdoton ei tupakoinnille, alkoholille ja miehille

Siinäpä tärkeimmät

Liikaa liikuntaa.

No ei todellakaan ole. Liikunta on ehdoton ikääntymisen hidastajana, sillä se lisää pintaverenkiertoa, ylläpitää aineenvaihtoa ja ehkäisee luumassan katoamista myös kasvoista. /eri