Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?

Vierailija
31.03.2024 |

Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!

-N46

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on epäterveellistä, aiheuttaa mm. sydän- ja verisuonitauteja, dementiaa, diabetestä, selkä- ja nivelvaivoja, hormoniongelmia, syöpää. Ja ei, se rasvasta ja nesteestä turvonnut naama ei tee sinusta nuoren näköistä. Vanheneminen on muutakin kuin rypyt. Ja muutenkin erikoinen tuo lihavien luulo, että hoikka on automaattisesti lommoposki.

Pönäkkä keskivartalo on pahin vanhentaja, mitä vartaloon tulee.

Kun ihminen vanhenee, kehon muoto muuttuu. Estrogeenin vähentyessä vyötärö muuttuu tasapaksummaksi ja sitä ei voi hoikkakaan välttää.

Ikääntymisen vaikutuksista paljon asiaa täällä https://www.terveysverkko.fi/tietopankki/terveysliikunta/ikaantymisen-v…

Vierailija
102/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

97. En tiedä minkä verran julkkikset treenaavat mutta joitakin taviksia tiedän. Normaalipainoinen ja perusrasvainen nainen kyllä näyttää paremmalta alasti ja kasvoista.

Rasvakudoksessahan on myös estrogeenia. Tuon mitä luin tästä ketjusta olen huomannut käytännössä ajat sitten.

Normaali tai lievästi ylipainoinen nainen on mehevä vielä vanhempanakin jos on tiimalasi varsinkin. Liika laihuus ja treenaus vanhentaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

97. En tiedä minkä verran julkkikset treenaavat mutta joitakin taviksia tiedän. Normaalipainoinen ja perusrasvainen nainen kyllä näyttää paremmalta alasti ja kasvoista.

Rasvakudoksessahan on myös estrogeenia. Tuon mitä luin tästä ketjusta olen huomannut käytännössä ajat sitten.

Normaali tai lievästi ylipainoinen nainen on mehevä vielä vanhempanakin jos on tiimalasi varsinkin. Liika laihuus ja treenaus vanhentaa.

Aika pieni otos, jos joitakin tiedät. Suurin osa ei treenaa paljon (tai ollenkaan). Tiimalasin varmaan suurin osa toivoisi, mutta nämäkin taitavat olla harvemmassa. 

Vierailija
104/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen tiimalasi ja laihdutin hitaasti viitisen kiloa normaalipainon ylärajalle. Heti tuli hamsterin pussit! Ei onneksi isot mut tod en laihduta enempää. N56

Vierailija
105/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin normaalipainoinen, ei lihava. Sopivalla treenaamisella se tiimalasi säilyy. 

Vierailija
106/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pieni otos, jos joitakin tiedät. Suurin osa ei treenaa paljon (tai ollenkaan). Tiimalasin varmaan suurin osa toivoisi, mutta nämäkin taitavat olla harvemmassa. 

En tiedä missä piireissä liikut mutta tunnen pääasiassa liikkuvia naisia, kaikki en kyllä ole alasti nähnyt. 

Vierailija
107/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatetus kuntoon. Ei lisättyä sokeria. Ei botoxia. Hyvää kasvisvoittoista ruokaa ja vettä. Hyvä geeniperimä.Siinäpä se.

Vierailija
108/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit hyppäsivät minun yli. Äiti ja isä, molemmat ikäistään huomattavasti nuoremman näköisiä, siis todella! Ja sitten minä, syvä huokaus. Hamsterit on, allit on, syvät ylähuuli- ja silmänympärysrypyt on, kaula roikkuu ja dekoltee kuin maantiekartasto. Eikä tässä vielä kaikki eli en perinyt kaunista tummaa luonnonkiharaa tukkaa vaan uuniluudan. Ainoa hyvä minkä perin on "sirot luut" eli olen aina ollut hoikka vaikka syön kuin hevonen, aivan kuin vanhempani. 

Vierailija
109/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rälläkällä naamaan.

Vierailija
110/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rälläkällä naamaan.

No jos välttämättä haluat, mutta itsepähän pyysit 

Vierailija
111/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson äitini ja tätini kauloja ne ovat kuin nuorella tytöllä, mutta mulla ryp-pyi-nen. Minä sentään olen käyttänyt anti-age voiteita toisin kuin nuo mua yli 30v vanhemmat. 

Vierailija
112/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on näitä naisia, joiden ainoa saavutus on olla laiha. Sitä pitää tuoda esille joka käänteessä samalla kun haukutaan lihavia.

Rahvaanomaista, sanon minä. Tunnen yhdwn vastaavan livenäkin. Noloa. Harvoin kedon kauneimpia kukkasia nämä, kuten aina ne jotka arvostelevat muita naisia. Jäiks.

Vierailija
113/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen olkoon sen kokoinen kuin haluaa! 

Vierailija
114/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis tulla. Kuollaan kuítenkin kaikki joku päivä.

Vierailija
115/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittävä uni ja veden juominen, aurinkosuojasta huolehtiminen, kasvojooga ja -hieronta. Kasvoteippaus on todella hyvä juttu ja oikeasti toimii, sitä suosittelen kokemuksella. Ei kannata miettiä mitään myrkyllisiä aineita piikitettäväksi kasvoihin.

Olen ikäistäni reilusti nuoremman näköinen 47-vuotias ja uskon siihen olevan iso syy siinä, että meikkaan vain harvoin ja vältän ylimääräisiä kemikaaleja enkä käytä alkoholia ja tupakkaa tai muitakaan päihteitä. Niukasti myöskään kofeiinia ja elämäntavat ovat perusterveelliset, en kuitenkaan noudata mitään tiettyä linjaa vaan elän ihan terveellä järjellä tavallisesti, olen onnellinen ja nautin elämästä.

En pelkää ikääntymistä ja hiuksissa alkaa olla jo harmaitakin seassa, mutta kasvot ovat vielä nuorekkaat ja rypyttömät. Enemmän huolettavat mahdolliset iän myötä tulevat krempat ja sairaudet, näkö on jo heikentynyt

Vierailija
116/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä näyttää vanhalta.

Näin se on

Onko sulla ap edes 10 000 eur

Sillä lähtee hamsterinpussit.

Vierailija
117/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa käyttämästä silmälaseja. Huono näkö armahtaa.

Vierailija
118/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on epäterveellistä, aiheuttaa mm. sydän- ja verisuonitauteja, dementiaa, diabetestä, selkä- ja nivelvaivoja, hormoniongelmia, syöpää. Ja ei, se rasvasta ja nesteestä turvonnut naama ei tee sinusta nuoren näköistä. Vanheneminen on muutakin kuin rypyt. Ja muutenkin erikoinen tuo lihavien luulo, että hoikka on automaattisesti lommoposki.

Pönäkkä keskivartalo on pahin vanhentaja, mitä vartaloon tulee.

Kun ihminen vanhenee, kehon muoto muuttuu. Estrogeenin vähentyessä vyötärö muuttuu tasapaksummaksi ja sitä ei voi hoikkakaan välttää.

Ikääntymisen vaikutuksista paljon asiaa täällä https://www.terveysverkko.fi/tietopankki/terveysliikunta/ikaantymisen-v…

Kyllä sen voi välttää, usko pois:)  Etkö ole muka koskaan nähnyt hoikkaa, kapea vyötäröstä vanhempaa naista? 

Vierailija
119/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveellinen ruokavalio ja terveelliset elämäntavat sekä sopivasti liikuntaa pitää ihon nuorena ja kimmoisana.

Vierailija
120/150 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellinen ruokavalio ja terveelliset elämäntavat sekä sopivasti liikuntaa pitää ihon nuorena ja kimmoisana.

Odotahan kun tulet vaihdevuosiin.