Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?

Vierailija
31.03.2024 |

Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!

-N46

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle nelikymppiset ei voi ottaa osaa tähän, naisilla vasta vaihdevuodet ovat ratkaisevat. Itselläni kk loppuivat 55v. ja ilmestyivät pienet hamsterinpussit.

Olen vähentänyt meikkiä, ei puuteria, sekoitan värivoiteen päivävoiteen kanssa että se on ohutta, hiukset ovat yhtä astetta aiempaa vaaleammat. Kulmakarvat ovat tärkeät, samoin huulipuna ja poskipuna.

Tätivaatteita en ikinä ole pitänytkään ja ihonhoidossa on samat rutiinit kuin ennenkin. Aloitin viisikymmpisenä kasvojumpan.

Mutta ne geenit... ne kuitenkin ratkaisevat. Paksuun ja rasvaiseen/ sekaihoon ei juuri ryppyjä tule.

Vierailija
62/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. 

Nää, mutta riskeistä oltava tietoinen mm; sydäristä.

Laitatko linkkiä tutkimustulokseen joka todistaa tuon väitteen oikeaksi.

Google botox heart attack 

Rarely, Botox can affect your heart. It has the potential to cause heart rhythm problems or even heart attacks. This can be more likely if you already have heart problems. Be sure to talk about any heart problems with your healthcare provider before receiving Botox

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämäni olen ollut ulkotöissä jossa vedenpitävätkin aurinkosuojat hikoilee heti pois. Ilmankos olen ryppyinen rusina ja minun monta vuotta vanhempaa sisartani luullaan pikkusiskokseni ja äitiä isosiskokseni 😱

Vierailija
64/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni, sopivasti ulkoilua, hyvä ruoka, huumorintaju, hymy. Itsensä hyväksyminen.

Tuotteista käytän Widmer Eye Contour Cream -silmänympärysvoidetta silmien ja suun ympärille, sipaisen sitä kuiville alueille poskiinkin. Aivan loistava voide, joka häivyttää arpiakin. Päälle kasvoille sit Mossan Vitamin Cocktail -öljy, se imeytyy hyvin. Olen 58 v. Joku luuli mun olevan vähän päälle 40v. No, siitä voi olla montaa mieltä :)

En stressaa ikääntymisestä. Se tapahtuu meille jokaiselle joka tapauksessa. Mua ei häiritse ikä ja kasvot, vaan iän myötä tulleet krempat ja sairaudet. Mutta niin se vain on; kone alkaa hyytyä ja vauhti hiljetä itse kullakin.

Mukavaa päivää itse kullekin!

Vierailija
65/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteista käytän Widmer Eye Contour Cream -silmänympärysvoidetta silmien ja suun ympärille, sipaisen sitä kuiville alueille poskiinkin. Aivan loistava voide, joka häivyttää arpiakin. Päälle kasvoille sit Mossan Vitamin Cocktail -öljy, se imeytyy hyvin. Olen 58 v. Joku luuli mun olevan vähän päälle 40v. No, siitä voi olla montaa mieltä :)

En stressaa ikääntymisestä. Se tapahtuu meille jokaiselle joka tapauksessa. Mua ei häiritse ikä ja kasvot, vaan iän myötä tulleet krempat ja sairaudet. Mutta niin se vain on; kone alkaa hyytyä ja vauhti hiljetä itse kullakin.

Onko noissa voiteissa hyaloronihappoa? Ihoni ei enää kestä sitä, kun olen joutunut käyttämään kortisonia kasvojen alueelle. Hyvä silmänympärysvoide on hakusessa.

Vierailija
66/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa voiteissa hyaloronihappoa? Ihoni ei enää kestä sitä, kun olen joutunut käyttämään kortisonia kasvojen alueelle. Hyvä silmänympärysvoide on hakusessa.

Ei näytä olevan. Täältä voi lukea Widmeristä https://www.yliopistonapteekki.fi/widmer-eye-contour-cream-hajusteeton-…

ja täällä Vitamin Cocktailista https://www.ruohonjuuri.fi/products/mossa-kasvooljy-vitamin-cocktail-30…

Vitamin Cocktailia saa nykyään useista kaupoista.

Vierailija
67/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Detrian arbutin tuotteet ovat hyviä ja sopivat herkälle kuin myös couperosa iholle. Lämmin suositus. 

Vierailija
68/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on hyvä fyysinen kunto, sitten ryhti ja olemukseen sopiva paino samoin kuin hiukset, ylenmääräisen auringonoton välttäminen, tupakointi ja alkoholi minimiin ilman muuta. Vaatteet, meikit tai hoitotuotteet ei paljoa auta, kirurgin veitsi tietysti jos siihen lähtee, mutta pelkästään kohotusta.

Vierailija
69/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa voiteissa hyaloronihappoa? Ihoni ei enää kestä sitä, kun olen joutunut käyttämään kortisonia kasvojen alueel

Kiitos!

Vierailija
70/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Detrian arbutin tuotteet ovat hyviä ja sopivat herkälle kuin myös couperosa iholle. Lämmin suositus. 

Kiitos myös tästä vinkistä.

Vierailija
71/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos myös tästä vinkistä.

Mulla on kasvoissa ruusufinni ja nuo tuotteet ovat ainoita joita ihoni sietää humektanin ja aqualan l:n lisäksi. Niillä on myös anti age ja pigmenttejä vaalentava vaikutus. Olen käyttänyt noita niin kauan kuin muistan. 

Vierailija
72/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sinulla väärä käsitys hyaluronihaposta? Se ei nimestään huolimatta ole happo, se ei kuori ihoa ja on yleisesti erittäin hyvin siedetty ainesosa, joka auttaa kosteuttamaan ihoa.

Vierailija
73/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

72. Mitä tarkoitat väärällä käsityksellä? Silmänympärykset eivät kestä enää voiteita joissa on hyaloronihappoa, siihen tulee palovamman kaltainen arpeutuma. Jouduin vaihtamaan myös päivävoiteen koska sitä osui herkästi silmänympärykseen. Jäljen parantuminen kestää useamman viikon.

Aiemmin ei ole ollut tätä ongelmaa, kortisoni ohentanut ihoa. Olen siis käyttänyt hyaloronihappotuotteita ennen.

Vierailija
74/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyaluronihappo ei aiheuta kemiallisia palovammoja, koska se ei ole happo ensinkään. Ihosi reagoi todennäköisesti johonkin muuhun ainesosaan.

Vierailija
75/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miula kans kortisoni tehnyt kasvoissa tuhojaan ja voin käyttää vain perusvoiteita. Esim. AqualanL paksuna naamiona rauhoittaa ihoa. Silmien ympärille kevyempiä perusvoiteita. 

Vierailija
76/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyaluronihappo ei aiheuta kemiallisia palovammoja, koska se ei ole happo ensinkään. Ihosi reagoi todennäköisesti johonkin muuhun ainesosaan.

En tiedä onko se kemiallinen palovamma vai mikä mutta olen joutunut jättämään pois tuollaiset voiteet ja myös seerumit. Voi tietty olla jokin muukin aine jota anti age tuotteissa on.

Vierailija
77/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus vanhentaa. Ylipaino tekee olemuksesta mammamaisen nuoremmilla, ja vanhemmilla tanttamaisen. Itsekin huomasin koronan aikana lihottuani housukokoon 40-42, että ulkoinen habitus muuttui juurikin mammamaisemmaksi. Ennen koronaa olin kokoa 38 ja silloin olin nuorekkaan oloinen. Nyt on työnalla päästä takaisin tuohon vanhaan kokoon. Pikkuhiljaa..

Vierailija
78/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtumisella ikävä vaikutus kasvojen kauneuteen

Laihduttaminen saattaa johtaa luurankomaisiin kasvoihin, kertoo New Jerseystä kotoisin oleva plastiikkakirurgi Brian S. Glatt. Ns.

Teksti Milka Krogerus

7.10.2011 Terve.fi

juoksijan naama on yleinen ongelma yli 40-vuotiailla miehillä ja naisilla, jotka urheilevat pysyäkseen kunnossa.

Juoksijan naama muodostuu kun ihminen polttaa ihonalaista rasvaa, mikä johtaa ihon kimmoisuuden katoamiseen, luiden suurempaan näkyvyyteen ja ryppyjen syvenemiseen. Yksi suurimmista syistä kasvojen ihon kimmoisuuteen ja terveeseen ulkonäköön on kasvoissa olevan rasvan määrä kun se vähenee, kasvoista tulee laihat ja luurankomaiset.

Vaikka juoksijan naama kuulostaa hauskalta, esiintyy tätä ongelmaa kaikilla ihmisillä, jotka ovat laihoja tai laihduttavat ahkerasti. Kun laihuuteen lisää vielä auringonvalon, kasvojen iho vanhenee entisestään.

Laihduttajien kannattaa siis varoa: vaikka kroppasi näyttäisikin 20-vuottta nuoremmalta, saattavat kasvosi paljastaa oikean ikäsi. Glatt tosin muistuttaa, että tällaiset ongelmat ovat nykyaikana helposti ratkaistavissa plastiikkakirurgian avulla: botox ja erilaiset täyteaineet lisäävät ihon kimmoisuutta ja täyttävät ryppyjä.

Lähde: MSNBC The Body Odd

Vierailija
79/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihtumisella ikävä vaikutus kasvojen kauneuteen

Laihduttaminen saattaa johtaa luurankomaisiin kasvoihin, kertoo New Jerseystä kotoisin oleva plastiikkakirurgi Brian S. Glatt. Ns.

Teksti Milka Krogerus

7.10.2011 Terve.fi

juoksijan naama on yleinen ongelma yli 40-vuotiailla miehillä ja naisilla, jotka urheilevat pysyäkseen kunnossa.

Juoksijan naama muodostuu kun ihminen polttaa ihonalaista rasvaa, mikä johtaa ihon kimmoisuuden katoamiseen, luiden suurempaan näkyvyyteen ja ryppyjen syvenemiseen. Yksi suurimmista syistä kasvojen ihon kimmoisuuteen ja terveeseen ulkonäköön on kasvoissa olevan rasvan määrä kun se vähenee, kasvoista tulee laihat ja luurankomaiset.

Vaikka juoksijan naama kuulostaa hauskalta, esiintyy tätä ongelmaa kaikilla ihmisillä, jotka ovat laihoja tai laihduttavat ahkerasti. Kun laihuuteen lisää vielä auringonvalon, kasvojen iho vanhenee entisestään.

Laihdut

Tuo on suurimmalla osalla hoikista ihmisistä myös muualla kehossa. Mutta he itse kokevat sen nuorentavan, ehkä myös olevan tyylikästä ja tavoiteltavaa.

En ymmärrä miksi liiallinen laihuus on niin suosittua, koska se ei myöskään ole terveellistä ainakaan yli 65v ikäisille. Lisää mm osteoporoosia.

Vierailija
80/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on epäterveellistä, aiheuttaa mm. sydän- ja verisuonitauteja, dementiaa, diabetestä, selkä- ja nivelvaivoja, hormoniongelmia, syöpää. Ja ei, se rasvasta ja nesteestä turvonnut naama ei tee sinusta nuoren näköistä. Vanheneminen on muutakin kuin rypyt. Ja muutenkin erikoinen tuo lihavien luulo, että hoikka on automaattisesti lommoposki.

Pönäkkä keskivartalo on pahin vanhentaja, mitä vartaloon tulee.