Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tulla nuoremman näköiseksi, kokemuksia?

Vierailija
31.03.2024 |

Oletteko keski-ikäiset onnistuneet joillain tuotteilla esim. kollageeni-jauheet tai pillerit iholle saamaan nuoremman ulkonäön? Terveelliset elämäntavat ovat itsestäänselvyys, mutta niiden lisäksi kaipaan vinkkejä esim. yksittäisistä tuotteista tai asioista, joilla saada itsensä näyttämään nuoremmalta. Kaikki vinkit tuotteista, joilla tullut tulosta jakoon!

-N46

Kommentit (150)

Vierailija
41/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nesteet liikkeelle kasvoista. Tehokkain tapa tähän on itselläni ollut aamukävely pakkasella. En voi edes meikata, koska silmistä valuu niin paljon vettä, mutta kotiin tuntua on kuin olisi käynyt kasvojenkohotuksessa.

Yksi mistä ei koskaan kirjoiteta missään, mutta vaikuttaa itselläni, on pään ja kasvojen alueen rentoutus. Aluksi pieni hartiajimppa ja venyttely, sitten mielikuvarentoutusharjoitus pään ja hartianalueen lihaksille. Sain aikoinaan sibeliusrypyn pois näin. Nehän ovat lihaksia ja ne voi rentouttaa. 

Rennon ja levänneen näköinen näyttää nuoremmalta ja myös puoleensavetävämmältä, jos sitä sattuu haluamaan.

Nesteet kasvoista saa pois myös liikunnalla tai kasvojumpalla.

Vierailija
42/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. 

Nää, mutta riskeistä oltava tietoinen mm; sydäristä.

Laitatko linkkiä tutkimustulokseen joka todistaa tuon väitteen oikeaksi.

Vierailija
44/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. 

Ei välttämättä muuta kuin täyteaineet. Niitä voi laittaa niin kevyesti, että eivät muuta kasvojen muotoa luonnottomaan suuntaan, ainoastaan selkiyttävät piirteitä. 

Vierailija
45/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkonäköni nuoreni, kun laihdutin, aloin käyttämään erilaisia vaatteita, poistatin liian tumman hiusvärin ja muotoilin kulmakarvani paremmin, ja aloin kosteuttamaan ihoani paremmin. Olen 34 v.

Vierailija
46/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsas veden juonti

Treeni x 5/vko, 

Vauhtikestävyys ja lihaskunto vaihdellen

Proteiinia ja pitkäkestoista hiilaria

Syöminen kellon mukaan, pt:n ohjein

Vartalon kiinteytyshoito

Painekammio

Uinti

Sauna

Oikeat voiteet kehoon ja kasvoille

Oikeat rasvat ja ravinteet sisäisesti

Ehdoton ei tupakoinnille, alkoholille ja miehille

Siinäpä tärkeimmät

Liikaa liikuntaa.

Harva on sohvalla nuorentunut. 

Eipä nuo Stubbit kovin nuorilta näytä

Vierailija
47/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uni, liikunta, ruokavalio. Stressittömämpi elämä.

Vierailija
48/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat näyttää ikäistäsi nuoremmalta?

Vierailija
49/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikin vähentäminen ihan minimiin. Luonnollisesti laitetut kulmat, kevyt pohja, luonnollisen sävyinen hohtava luomiväri, persikkainen nude huulipuna tai huulikiilto, erittäin kevyesti korostavat korostuspuuterit poskipäille, leukaan ja nenän päähän. Ripsiväri mahdollisimman luonnollinen, ei sellainen jolla tulee tekoripsen näköiset hämähäkin varpaat.

Sporttisuus, hyvä ryhti, hyvin hoidetut hiukset. Hiuksissa mieluummin lämmin sävy. 1-2 astetta omaa sävyä vaaleammat. Monilla myös maantieväriset tai vaaleanruskeat hiukset nuorentavat.

Kannattaa syödä paljon porkkanaa, tummanvihreitä vihanneksia, mangoa. Niistä tulee iholle kellertävä sävy, joka nuorentaa.

Vierailija
50/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ulkonäköni nuoreni, kun laihdutin, aloin käyttämään erilaisia vaatteita, poistatin liian tumman hiusvärin ja muotoilin kulmakarvani paremmin, ja aloin kosteuttamaan ihoani paremmin. Olen 34 v.

34v????

Vierailija
51/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. 

Tämä kai ainoa oikeasti toimiva, itsellä ei kokemusta tuloksista.

Ja todella yleinen, botox on jo täysin arkipäivää. 

Vierailija
52/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis hoikahko 56v nainen.

Käy salilla usein.

Pysy hoikkana.

Pitkät hiukset.

Ota ikäisenäni kasvojen kohoitus

20 000 eur.

Se että on valmiiksi kaunis ja hyväihoinen

Auttaa..hoida ihoa, 

Älä tupakoi  ota aurinkoa juo alkoa

Maltilliset kestoripset.

Luonnollinen meikki:)

Vierailija
53/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarve olla nuoremman näköinen. Riittää kun on terveelliset elämäntavat.

Vierailija
54/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgin veitsi, botuliini ja täyteaineet. Ainoat toimivat, mutta kannattaako? Moni akka on alkanut näyttää alien-vahanukelta kun on yrittänyt nuortua tai kaunistua.

Minä rypistyin ennenaikaisesti eikä meikit ja ihmevoiteet ja -seerumit auttaneet. Lopulta lopetin niiden käytön, säästyy paljon rahaa ja päätin olla pahoittamatta mieltäni kun minua luullaan 10v vanhemmaksi. Mä oon mikä oon ja onnellinen siitä. 

Vierailija
55/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään rumempaa kuin ikääntynyt nainen joka tavoittelee ikuista nuoruuutta. Ikääntynyt nainen on kaunis ja seksikäs kun kantaa luontaiset ryppynsä itsevarmasti ja ylpeydellä merkkinä eletystä elämästä.

Vierailija
56/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisuus, lapsenmielisyys.

Vierailija
57/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

otat 19vee panijan nussimaan sua pitkää päivää ja yötöntä yötä oikeen nuoruuven innolla

Vierailija
58/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, liikunta (lihakset, ryhti, liikkuvuus), muista käyttää aurinkosuojaa, pukeudu muodikkaasti, ei tätimäisesti, valoisa elämänasenne, valkaise hampaat, hoida ihoa, hoida hiuksia, usein vaalea(mpi) hiusväri pehmentää kasvonpiirteitä, meikissä korosta ihon kuultoa, hohtoa ja täyteläisyyttä, puuteria mahdollisimman vähän.

Paljon voi tehdä, jos haluaa.

Vierailija
59/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että monien mielestä liikunta vanhentaa. Itse olen harrastanut juoksua 40 vuotta, mutta en ole mikään tikkulaiha ja huolehdin myös lihaskunnosta. Ei ole ylipainoa, eikä edes tarvitse tarkkailla syömisiä. Toki alkoholia kuluu vähän, enkä polta. Myös tutkimusten mukaan kestävyysliikunta nuorentaa kiihdyttämällä aineenvaihduntaa. Juuri tuli myös tutkimus, jonka mukaan metabolinen oireyhtymä vanhentaa. Tavallista liikkujaa ja huippu-urheilijaa ei kannata verrata toisiinsa. 

Liikunnassa vanhentaa aurinko ja liika rasvattomuus. Suurin osa julkkiksista on liian rasvattomia, vaatteet päällä voi näyttää hyvältä, mutta ei ilman. Iho roikkuu ja on kurttuinen. Mutta liikuntaan tulee hwrkästi addiktio ja itse ovat todennäköisesti ulkonäköönsä tyytyväisiä. Mutta vanhentaa se silti.

Vierailija
60/150 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox ja täyteaineet. 

Nää, mutta riskeistä oltava tietoinen mm; sydäristä.

Totta! Kun kuolee alle 50v niin näytti aina nuorelta. Oppiipahan.