HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.
Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt veikkaisin pääsiäisen ilosanomaa itärajan takaa. Täällä ollaan taas "hyvin valmiina".
Viranomaiset koisimassa krapulaa pois? Kansalaiset joutuu tekee kaiken selvitystyön?
Haiseeko Haminassa? Virolahdella? Vaalimaalla?
Lopultakin Kremlissä paska osunut tuulettimeen.
Vierailija kirjoitti:
Tuulee idästä eli Putinin arvomaailma se siellä löyhkää kuin mätä kamanmuna pieru.
Luulisi että siihen hajuun olisi saanut viime aikoina tottua. Putinilla kun on tismalleen sama arvomaailma kuin persuilla.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo otsikon asiasana Hajut. Onko se niin tavallinen uutisaihe että se pitää asiasanoittaa?
Muakin joskus nuo naurattaa, väilillä tuntuu ettei ole niin pientä uutisaihetta, etteikö siitä olisi asiasanaa laitettu.
Ydinjätettä? Epäilen putinia tai jenkkien falseflag hyökkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo viranomaiset, päivitystä?
Hesalaisia ei kannata pelastaa, antaa mennä. Kylmäkontteja ruumiita varten on jo tilattu.
t. Viranomaiset
Juu, ei haittaa, kunhan myrkyt pysyy Etelä-Suomessa niin kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Paloheinässä haisee.
Paloheinässä on keväisin järkyttävä döfä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt ihmiset missä päin Suomea tuon hajun haistatte? Saadaan nopeammin iso kuva kuin joku paikallinen pelastuslaitos.
Alue Etelä-Karjalasta Espooseen ja jos Pietarissa jo eilen haissut ja idästä tuulee, niin eiköhän iso kuva ole jo selvillä.
Mistä tieto että pietarissa haissut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä oikeasti hirveää, että loppuelämäkö on vähintään tätä, jos ei pahempaa tule. :(
Jotain ne on kylväneet Helsingin alueelle jo pidempään. Ei ole normaalia, että on sumua kuukauden putkeen KEVÄÄLLÄ.
Lika hesaaan on luvattu huomenna lisää sumua.
paskapaikka, jonka päärautatieasemakin on nykyään rossskasakin olohuone,
En ymmärrä miksi kukaan muu ei ole kyseenalaistanut sitä että täällä on ollut melkein yhtäjaksoinen sumu sellaiseen vuodenaikaan, kun ei yleensä ole paljon sumua. Ja katsokaapa yöllä taivaan väriä. Tai no pilvien, koska TAIVASTA EI OLE NÄKYNYT.
Oletko ihan sekaisin? Eilen oli kirkas päivä Helsingissä. Sumu plussakelillä kevättalvella on tavallista koko Suomessa.
Joku nolo vahinko/onnettomuus tapahtunut itänaapurissa. Pietarissa haissut jo eilen.
Aamulla täällä länsirannikon suunnallakin haisi jotenkin oudolta, kuin joltain rikiltä.
Jeesus tulee? Ufot tulee?
anteeksi huonot vitsit, mutta onhan noilla viranomaisilla kaasuanalysaattoreita tjsp. joilla varmasti saavat selville mitä se haju on
Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?
No mulla oli maha kipeänä ja ihan pikkuisen tuhautin. Ei tarvitse noin isoa mekkalaa nostaa!
Idästä tuulee. Siellä on Kotka. Normal.
Porvoolaiset voisivat alkaa käymään useammin suihkussa.
Omituisesta hajusta on venäläisen Fontanka-julkaisun mukaan tehty havaintoja myös Pietarissa.
Hmm...
Alue Etelä-Karjalasta Espooseen ja jos Pietarissa jo eilen haissut ja idästä tuulee, niin eiköhän iso kuva ole jo selvillä.