HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.
Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html
Kommentit (492)
Olisko Venäjällä poksahtanut aivopieru?
Siellä on jollain pällillä joku kunnon pääsiäiskokko, johon työnnetty kaikki vanhoista autonrenkaista lähtien? Nojaa, seurataanpa tilannetta, mitä selviää. Kumma kyllä, jos ei vieläkään ole selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin koko aamupäivän ulkona Lammassaaressa enkä huomannut mitään hajua. Kotonani Kumpulassa ei myöskään havaittavissa mitään, ikkunat on auki.
Oliko muuten Lammassaaressa lunta, jäätä tai liukasta, pärjääkö lenkkareilla?
Itsekään en terassilla huomaa tätä hajua idässä, mutta olen kylläinen eikä hajuaisti herkimmillään.
Jos haju tuntuu meren lähellä veikkaisin jotain isoa laivaa tai jotain onnettomuutta merellä
Vai nytkö hallitus myrkyttää köyhät jollain myrkkykaasulla ja ovat itse muiden raharikkaiden kanssa karanneet maanalaisiin bunkkereihin?
Töölössä haisi tunti sitten. Sellaiselle höyryveturille, koksille tai vastaavalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koko aamupäivän ulkona Lammassaaressa enkä huomannut mitään hajua. Kotonani Kumpulassa ei myöskään havaittavissa mitään, ikkunat on auki.
Itsekään en terassilla huomaa tätä hajua idässä, mutta olen kylläinen eikä hajuaisti herkimmillään.
Vähän sohjoa paikoittain oli eilen
Haisee kuolemalle. Kohta sairaalat täynnä.. No, mitäs lähdettiin uholinjalle.
On tämä oikeasti hirveää, että loppuelämäkö on vähintään tätä, jos ei pahempaa tule. :(
Mikä se onkaan niin poskiontelot just aukesivat. Posin kautta.
Eiköhän se ole sittenkin se vaarallisen aineen onnettomuus joka hälytyslistassakin mainitaan.
ei ole igooor eikä ihooor,,,ei kumpikaan korruptiopersssslävistäHEHH
Haisee samalle kuin Sunilan tehdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puinen kävelyreitti oli ihan sula ja kuiva, olin itse kävelykengillä ja hyvin pärjäsin.
Vierailija kirjoitti:
On tämä oikeasti hirveää, että loppuelämäkö on vähintään tätä, jos ei pahempaa tule. :(
Jotain ne on kylväneet Helsingin alueelle jo pidempään. Ei ole normaalia, että on sumua kuukauden putkeen KEVÄÄLLÄ.
Eihän sitä muuten metropoliksi pääsisikään, vrt. 1858 Great Stink of London
Voisiko liittyä tähän aikaisempaan uutiseen? 16.3.
Yle: Jään pinnalle puskee mystistä tummaa ainetta Helsingissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010299341.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puinen kävelyreitti oli ihan sula ja kuiva, olin itse kävelykengillä ja hyvin pärjäsin.
Kiitti paljon tiedosta, menossa sinne niin tää auttoi :).
En uskalla mennä ulos haistelemaan