HS: "Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti." Terveyshaittaa ei ole pystytty poissulkemaan.
Hajut | Helsingissä haisee oudolta Pelastuslaitos: Hajua havaittu Porvoosta Espooseen asti: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010329310.html
Kommentit (492)
Sanokaa nyt ihmiset missä päin Suomea tuon hajun haistatte? Saadaan nopeammin iso kuva kuin joku paikallinen pelastuslaitos.
Alue Etelä-Karjalasta Espooseen ja jos Pietarissa jo eilen haissut ja idästä tuulee, niin eiköhän iso kuva ole jo selvillä.
Palaako Pietarissa taas joku teatteri tai kauppakeskus..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä oikeasti hirveää, että loppuelämäkö on vähintään tätä, jos ei pahempaa tule. :(
Jotain ne on kylväneet Helsingin alueelle jo pidempään. Ei ole normaalia, että on sumua kuukauden putkeen KEVÄÄLLÄ.
Lika hesaaan on luvattu huomenna lisää sumua.
paskapaikka, jonka päärautatieasemakin on nykyään rossskasakin olohuone,
En ymmärrä miksi kukaan muu ei ole kyseenalaistanut sitä että täällä on ollut melkein yhtäjaksoinen sumu sellaiseen vuodenaikaan, kun ei yleensä ole paljon sumua. Ja katsokaapa yöllä taivaan väriä. Tai no pilvien, koska TAIVASTA EI OLE NÄKYNYT.
Oletko ihan
Eilen olikin yksi niitä harvoja päiviä. Ja eilen oli oikeasti lämmintä, eli muutenkin kevätkelit. Taivas oli eilen yöllä kirkas. Mutta lähes koko talven taivas on ollut ruskeita ja vihreitä pilviä täynnä. Katso joskus ylös ja ympärillesi.
Ukrainan tiedustelupalvelun kemiallinen hyökkäys Pietariin? Meni Hesakin samalla. No, rapatessa roiskuu
Vierailija kirjoitti:
Haiseeko Haminassa? Virolahdella? Vaalimaalla?
Ei haise. Kotka on meistä länteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?
Kai otit jo joditabletin?
Just eilen puhuimme töstä tilanteesta, kun Venäjä on sodassa ja Suomi meni Natoon niin aivan varmasti Venäjä tulee hankaloittamaan suurhelsingin alueen elämää. Saattaa tilanne kestää vuosikausia. Enpä haluaisi elää ja omistaa mitään Etelä-Suomessa, enkä lapsiani saasteitten seassa kasvattaa. Hesalaisten kokema sijainti, sijainti ja sijainti saa aivan uuden merkityksen, arvottomaksi muuttuvat asuntonne kun tryssä myrkyttää hengitysilman siellä. Onnea matkaan tsadilaiset.
😂
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan tiedustelupalvelun kemiallinen hyökkäys Pietariin? Meni Hesakin samalla. No, rapatessa roiskuu
Joo, kiva ja kiitti näistä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Loogista, kieltämättä
Vierailija kirjoitti:
Itätuulta kun on, niin Pjuuuttinilta kärähtänyt kaalisoppa tavallista isommin?
Putlerilla tullut kaaliripuliliejut vaippaan varren kanssa?
Kävin ripuloimassa eilen iltalenkillä puskaan kun vatsa oli mennyt sekaisin.
#sorisiitä
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi: säteily ei haise
Ei, mutta joku säteilyä päästävä voi haista.
Tiedoksi: Kremlissä ei säteile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin et tarviiko tässä pelätä säteilyä? Tää voi kuulostaa oudolta, mutta mulla on joku kymmenes aisti mun kehossa, että huomaan pienetkin muutokset ympäristössä. Eilen mulla alkoi pään ihoa jotenkin polttelemaan. Tosi outo tunne. Onko säteilytasoja mitattu?
Kai otit jo joditabletin?
En. Yritän nyt sen verran vielä luottaa viranomaisiin, että kai ne ilmoittaa jos on jotain happosumua liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko STUKin uutisia aiheesta kuullut? Niin en minäkään, eli ei mikään säteile.
Nyt alkaa pelottaa mitä tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko STUKin uutisia aiheesta kuullut? Niin en minäkään, eli ei mikään säteile.
Missä niillä on mittauspaikkoja ja tapahtuuko mittaus reaaliajassa jatkuvasti?
Eli pietarilaisillekaan ei kerrota, että mikä haisee.
Liikkeellä Novichok-hermokaasua