Jäin työttömäksi ja mies vittuilee ostamalla minulle halvempaa ruokaa kuin itselleen
Minulla on ruokarajotteita ja mies ostaa minulle sopivat ruuat nykyisin punalaputettuna.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihana, lupas pitää musta huolta nyt ottamalla mut ilmaiseksi asumaan luokseen, kun asumistukeani leikattiin ja sanoi, että voi vaatimattoman ruoankin kustantaa. Älkää sekaantuko mulk kuihin.
Palaappa asiaan parin vuoden päästä. Jaksaako enää sua elättää? Eikö sulla ole mitään tulevaisuuden suunnitelmia?
Mitä tuot itse suhteeseen, itsesikö pelkästään?
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Tuon suhteeseen itseni, sellaisena kuin olen. Olen kiltti ja empaattinen huolehtijatyyppi. Tykkään kokata ja leipoa. Siivoamisesta en tykkää, mutta teen sitäkin, koska en pidä myöskään sotkusta.
Tietenkin maksan miehelle jotain asumisestani tai ainakin ruokani, mutta mies lupasi em. asiat kustantaa, jos niin haluan. Perusteli asiaa sillä, että voin tukea opiskelevia lapsiani ja hänen mielestään se olisi reilua, koska hänkin avustaa lapsiaan. Kuten sanottua, hän ei ole mulk ku.
Vierailija kirjoitti:
Ap näin vanhempana naisihmisenä neuvoisin sua nyt liikkumaan, pitämään itsesi hyvässä kunnossa.
Meikkaa ja laita itsesi kuntoon kun miehesi kotiutuu. Keimaile, hihittele hänen kaikille jutuilleen.
Laita hänelle aamupalat ennenku lähtee töihin. Ja eväät mukaan lounaalle.
Siivoa ja pese pyykit. Pidä koti kauniina.
Anna aina seksiä kun haluaa. Älä kehitä riitaa jos pettää ja jää kiinni.
Ole vähä niiku 50 luvun kotirouva.
Niin kyllä hyvää tulee.
Tuli ihan huono olo tuota lukiessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihana, lupas pitää musta huolta nyt ottamalla mut ilmaiseksi asumaan luokseen, kun asumistukeani leikattiin ja sanoi, että voi vaatimattoman ruoankin kustantaa. Älkää sekaantuko mulk kuihin.
Muista lahjavero...
Elättämisestä ei mene lahjaveroa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kamalia kommentteja aloittajalle.
Kun on vaikeaa, kumppanin kuuluu olla tukena. Ei tulisi mieleenkään ostaa itselle hyviä ruokia ja kumppanille vain alesta, jos tälle kävisi huonosti. Punalaputetut tuotteet ovat oikein hyviä, mutta pistäähän se silmään, jos toinen hommaa itselleen vain uutta.
Eikä sinne töihin niin vaan mennä. Jos on juuri jäänyt työttömäksi, kestää todennäköisesti hetki, että uusi työ löytyy. Harvalla on uusi työ heti odottamassa.
Ihanko totta ? Kenelläkään ei ole sellaisia rajoitteita ettei pystyisi pääsääntöisesti syömään sitä mitä muutkin. Meinaatko että aloittajan mies ostaa perunoita ja lihaa, eikä aloittaja voi niitä syödä ? Miten nuo on pärjänneet kun aloittaja oli vielä töissä, montako kattilaa siellä hellalla oli ?
mun mies rakastaa mua niin paljon että sille on kyllä tärkeintä että mulla on ruokaa, ite on vaikka syömättä. Onko ritarillisuus kuollut? Ei, mutta kyllä paljon rakastava mies on aina ritarillinen. Ehkä suuri rakkaus on harvinaista. Eikä se mies tunne itteään mieheksi, jos kohtelee naista kuin kaveriansa.
Hyväpalkkaisena maksoin kaiken kun vaimo oli kotona lapsen takia.
Vain pari vuotta myöhemmin rouvan palkka nousi mutta minä jäin työttömäksi. Sitten mentiin pari vuotta vaimon rahoilla. Olipa harmittanut jos olisin aikoinaan eimputtanut rouvaa pjnslipputuotteilla.
Ap, ilmoittaudu Peppi Robinsonin huoraamisvalmennukseen niin pääset hyviin naimisiin.
Varmaan se on sitten vaan mentävä töihin. En oikein muutakaan vaihtoehtoa tässä näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap näin vanhempana naisihmisenä neuvoisin sua nyt liikkumaan, pitämään itsesi hyvässä kunnossa.
Meikkaa ja laita itsesi kuntoon kun miehesi kotiutuu. Keimaile, hihittele hänen kaikille jutuilleen.
Niin kyllä hyvää tulee.
Ymmärrän että omatunto soimaa.
Minäkin ostan punalaputettuna. Miksi ostaisin normihintaisena, jos löytyy punalaputettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.
Hölmö. Punalaputetut tuotteet ovat menossa vanhaksi.
Menossa vanhaksi, mikä on se kellonaika kun tämä tapahtuu.
Etkö oikeasti ymmärrä? Jos hyllyssä on vierekkäin punalaputettu jogurtti ja jogurtti ilman lappua, niin punalaputettu myydään halvemmalla, koska se on menossa vanhaksi. Se pitää siis syödä heti tai nopeasti, ei voi säästää vaikka välipalaksi myöhemmin. Onhan se vittuilua, jos kaksi samanlaista jogurttia näkee vierekkäin, mutta itselle ostaa "normaalin" (viimeinen käyttöpäivä esim. parin viikon päässä) ja toiselle punalaputetun (viimeinen käyttöpäivä samana päivänä). Jos siis kyseessä on yhteiset rahat ja toisen vuoro käydä kaupassa.
Joskus käy huono tuuri ja vanhaksi menossa olevaan tuotteeseen ei olla ehditty laittaa lappua, se on totta. Usein päiväyksen tarkistaminen estää tämän ongelman. Punalaputettu tuote on kuitenkin aina päiväykseltään viimeisiä vetämässä (aina se ei haittaa, jos tuote aiotaan pakastaa tai syödä heti, mutta ymmärrän miksi ap:ta tässä tapauksessa haittaa, ellei mies osta ruokia ilmaiseksi).
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä hyvää tulee.
Minäkin olen 'vanhempi' naisihminen ja täytyy sanoa, että enpä ole aikoihin pahempaa roskaa lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä hyvää tulee.
Ymmärrän että omatunto soimaa.
Uliseva incel-mies. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä hyvää tulee.
Viddu mitä pazkaa.
T. Vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä hyvää tulee.
Minäkin olen 'vanhempi' naisihminen ja täytyy sanoa, että enpä ole aikoihin pahempaa roskaa lukenut.
Roskaa, totta mutta tämähän on taattua miehen käsialaa.
Niin varmasti alkaa kaupasta tulee muutakin kun punalaputuksia.