Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jäin työttömäksi ja mies vittuilee ostamalla minulle halvempaa ruokaa kuin itselleen

Vierailija
31.03.2024 |

Minulla on ruokarajotteita ja mies ostaa minulle sopivat ruuat nykyisin punalaputettuna. 

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olet sen kanssa koska?

Minä en vit tuile elämänkumppanilleni.

M45

Nyt on jämerää asennetta puolisoa kohtaan. Arvostan🙏

-Kylmät kädet 

Vierailija
142/144 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni matkusteli yksin, kun tuloissamme oli vielä eroa. Kohta hänen tulonsa pienenevät, joten minä alan matkustaa yksin. Yhteisille matkoillemme valitsen halvimmat majoitukset ja kieltäydyn loungesta.

Syö sinäkin siis punalaputettuja tuotteita ihan tyytyväisenä, ne ovat ihan hyviä. Kun jossain vaiheessa tienaat puolisoa enemmän, osta hänelle halvat ruoat.

Hirveää: parempipalkkainen puoliso siis matkustelee yksin, koska toisella ei ole varaa. Jos asutte yhdessä, niin teillä kuuluu olla sama elintaso. Ei se noin mene, että rahakkaampi elää kuin pellossa ja lomailee Brasiliassa, kun huonopalkkainen taas kitkuttaa ruosteisella fillarillaan ja syö tarjousmaksalaatikkoa yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni matkusteli yksin, kun tuloissamme oli vielä eroa. Kohta hänen tulonsa pienenevät, joten minä alan matkustaa yksin. Yhteisille matkoillemme valitsen halvimmat majoitukset ja kieltäydyn loungesta.

Syö sinäkin siis punalaputettuja tuotteita ihan tyytyväisenä, ne ovat ihan hyviä. Kun jossain vaiheessa tienaat puolisoa enemmän, osta hänelle halvat ruoat.

Puolisosi matkustaa yksin, koska sinä tienaat niin vähän? Miksi? Minä loukkaantuisin kamalasti rannalle jättämisestä. 

Meillä minä vähätuloisempi nainen matkustan teinini kanssa 2 kertaa vuodessa, mieheni ei tule mukaan. Mutta hän ei tule matkalle siksi, koska ei halua matkustella, hän eräilee ja käy pelaamassa sillä aikaa. Ottaisin tietysti hänetkin mukaan matkoille jos hän haluaisi. 

Vierailija
144/144 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää: parempipalkkainen puoliso siis matkustelee yksin, koska toisella ei ole varaa. Jos asutte yhdessä, niin teillä kuuluu olla sama elintaso. Ei se noin mene, että rahakkaampi elää kuin pellossa ja lomailee Brasiliassa, kun huonopalkkainen taas kitkuttaa ruosteisella fillarillaan ja syö tarjousmaksalaatikkoa yksin kotona.

Missä silleen sanotaan että kuuluu olla sama elintaso🤣