Jäin työttömäksi ja mies vittuilee ostamalla minulle halvempaa ruokaa kuin itselleen
Minulla on ruokarajotteita ja mies ostaa minulle sopivat ruuat nykyisin punalaputettuna.
Kommentit (137)
Ei halvempi ruoka tarkoita automaattisesti sitä että ei ole niin hyvää kuin kalliimmat. Monessa tuotteessa halvimmat paljon parempia kuin kalliimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun ukko olis työtön.
Mä olisin iltavuorossa, sen jälkeen kävisin kaupassa. Ostaisin molemmille ruuat.
Tulisin kotiin.
Olisko mun työtön ukko siellä nälissään että mamma laitappa mulle nyt ruokaa, en ole syönyt koko päivänä.
Aika äkkiä lentäis käenpoika niska- ja perseotteella mun kämpästä.
Mihin tämä nyt liittyy? Kyllä minä ruuat valmistan. Mies laittaa ruokaa aika harvoin, arkena ei käytännössä koskaan. Tilanne oli sama silloinkin kun olin vielä töissä.
Ap
Tietenki se liittyy. Kirjotuksesi ap ymmärretään miten ymmärretään.
Itse olin toi joka kirjotti ton mihin kommentoit.
Miksi edes valitat niistä punalaputuksista?
Niissä ei ole mitään vikaa.
Tuoretta leipääkö pitäs ostaa joka päivä?
Otat sen auton ja käyt kaupassa joka sunnuntai. Ostat omat sapuskasi koko viikolle.
Mikä systeemi teillä on laskujen suhteen, kuka maksaa ruuat, asumisen?
Ap annat itsestäsi kuvan että olet jotenki avuton ja että miehesi on täysin sun niskan päällä.
Mun on vaikea vaan sulattaa tälläsiä naisia, vika on minussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.
Hölmö. Punalaputetut tuotteet ovat menossa vanhaksi.
Nimen omaan ovat menossa eivätkä ole eli eivät ole vielä vanhoja silloin kun ne ostaa ja syö.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihana, lupas pitää musta huolta nyt ottamalla mut ilmaiseksi asumaan luokseen, kun asumistukeani leikattiin ja sanoi, että voi vaatimattoman ruoankin kustantaa. Älkää sekaantuko mulk kuihin.
Muista lahjavero...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se punalappu tekee ruuasta huonompaa? Ruoka on ihan sama ja 5 minuutin päästä siihen ilmestyy punalappu. Mikä muuttui? Ruuan koostumus sama, vain hinta halpeni.
No ei se nyt jossain jugurtissa niin haittaakaan mutta esim. leipää en mielelläni söisi vanhana.
Ap
Syö ne ennenkuin viimeinen käyttöpäivä.menee umpeen ja voihan niitä pakastaa leipääkin ja sulattaa vaikka ois päiväys menny niin ei ole mitään vikaa kun syö.
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeitä vastauksia. Mitä jos teidän puoliso kohtelisi teitä tuolla tavalla? 🙄
Todellakin saa ostaa punalaputettuja tuotteita, kunhan katsoo, ettei kilohinta ole normituotteita kalliimpi.
Teidän perheessä psyk sairastavuutta riittää.
Mieheni on työtön ja syö kalliimmin kun minä.
Teidän perheessä psyk sairastavuutta riittää joka asiaan.
Iso-Melkutin...
En ihan saa kiinni asian ytimestä. Mikä tässä on ongelma?
Mieshän on fiksu kun ostaa edullista ruokaa. Usein muuten on erikoisruokavalioiden ruoat punalaputettuja koska niiden menekki ei ole niin hyvä kuin perusruoka-aineiden.
Mitä haluaisit miehesi ostavan kaupasta? Syöttekö eri ruokia? Sanoit, että sinä laitat ruoan. Teetkö miehellesi eri ruoan kuin itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin vamma, mikä estää liikkumisen vai mikset mene ja osta kaupasta itse omia ruokiasi?
Asumme maaseudulla. Miehen työpaikan vieressä on kauppa. Minulla taas matkaa olisi 6 km. Ei oikein mitään järkeä että lähden erikseen käymään kaupassa.
Ap
Jopa on matka. Itse lomautettuna kävelen kauppaan reppu selässä. Jos en saa ostettua kaikkea tarvittavaa, kävelen seuraavana päivänä uudestaan.
Turha käyttää autoa turhaan.
Ja työtön / lomautettu, siitä saa liikunnan ja hyödyn. Saa ajankin kulumaa. Jaksaa paremmin taas ja kun töitä on, ei ole täysin laiskistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa törkeitä vastauksia. Mitä jos teidän puoliso kohtelisi teitä tuolla tavalla? 🙄
Todellakin saa ostaa punalaputettuja tuotteita, kunhan katsoo, ettei kilohinta ole normituotteita kalliimpi.
Meillä syö koko perhe näitä tuotteita.
Jos ostat lihaköntsän mikä menee vanhaksi seuraavana päivänä niin joko pakastat sen tai kokkaat siintä lähipäivinä.
Hyvä olisi muistaa että lihat ei nyt prikulleen mene vanhaksi se päivä kun lapussa lukee.
Maito jos sulla on jääkaapissa ja huomaat että on mennyt vanhaksi niin haistat purkista, kaadat pikku lorauksen keittiön käsialtaaseen. Ei klimppejä niin käy juoda.
Sitä talonpoikaisjärkeä olis hyvä käyttää niin ei olisi niin paljo ruokahävikkiä.
Nyt mennään monessa asiassa kohti tarkan markan aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin vamma, mikä estää liikkumisen vai mikset mene ja osta kaupasta itse omia ruokiasi?
Asumme maaseudulla. Miehen työpaikan vieressä on kauppa. Minulla taas matkaa olisi 6 km. Ei oikein mitään järkeä että lähden erikseen käymään kaupassa.
Ap
Nyt kun pyöräilykelit alkaa, tuo lenkki on nopeasti ajeltu.
Työttömänä sinulla on aikaa värkkäillä edullista ruokaa sinulle sopivista raaka-aineista. Ei tarvitse alistua vanhoihin armopaloihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ihana, lupas pitää musta huolta nyt ottamalla mut ilmaiseksi asumaan luokseen, kun asumistukeani leikattiin ja sanoi, että voi vaatimattoman ruoankin kustantaa. Älkää sekaantuko mulk kuihin.
Muista lahjavero...
Tarttee olla extra priimaa pildeä että rupee elättämään.
Itse en naisena miestä elättäis, oli 'se' sitten kuinka pitkä ja paksu vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se nyt jossain jugurtissa niin haittaakaan mutta esim. leipää en mielelläni söisi vanhana.
Ap
Voi pyhä yksinkertaisuus.. Jos leivässä on punalappu, sen "parasta ennen"-päivä on pian, mikä on hieman eri asia kuin "viimeinen käyttöpäivä"..
Jos et tiennyt, niin leipää voi ja kannattaa myös pakastaa, ja sulattaa sitä mukaan kun tarvisee, ei leipä tällöin ole mitenkään "vanhaa". Itse ostan lähes aina 3e hävikkileipäkasseja, jossa kaikki päiväykset ovat pian, ja pakastan kaikki. Kassin arvo on aina 15-25e, joten melko hyvä säästö tulee tästä.
Hae itse uunituoreet leipäsi suoraan leipomosta, jos täysin syömäkelpoinen leipä ei syystä tai toisesta kelpaa..
Vierailija kirjoitti:
Voi, tähän on helppo ratkaisu: MEE TÖIHIN!!!
Parempi ratkaisu: jätä mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei halvempi ruoka tarkoita automaattisesti sitä että ei ole niin hyvää kuin kalliimmat. Monessa tuotteessa halvimmat paljon parempia kuin kalliimmat.
Jotkut ihmiset pitää vain kalliimpia tuotteita aina laadukkaampina ja parempina. Mulla on yksi ystävä, joka kelpuuttaa vain kaikista kalleimman, ongelma on vain siinä, että hän on pelkkä lähäri, eikä rahaa kalliisiin juttuihin ole. Miestä ei ole, koska kukaan ei ole kelvannut. Yksi patologi olisi kelvannut, mutta hänelle ei sopinut ystäväni, koska ilmeisesti huomasi ajoissa lokkiluonteen.
Ap näin vanhempana naisihmisenä neuvoisin sua nyt liikkumaan, pitämään itsesi hyvässä kunnossa.
Meikkaa ja laita itsesi kuntoon kun miehesi kotiutuu. Keimaile, hihittele hänen kaikille jutuilleen.
Laita hänelle aamupalat ennenku lähtee töihin. Ja eväät mukaan lounaalle.
Siivoa ja pese pyykit. Pidä koti kauniina.
Anna aina seksiä kun haluaa. Älä kehitä riitaa jos pettää ja jää kiinni.
Ole vähä niiku 50 luvun kotirouva.
Niin kyllä hyvää tulee.
Se on ihan hyvä säästää kun et tuo rahaa taloon vaan olet pelkkä menoerä.
voit sinä tehdä kauppareissut pyörälläkin. kotonamakaavalla elätillä on kyllä aikaa polkea 2x6km