Whatsapp kanavat
Ei hitsi kun tyypeillä menee noissa vähän yli, esim cepi on neljännellä luokalla ja pitää kanavaa jolla on 8k seuraajia, ei enää kovin turvallista hommaa, en tiedä ajatteleeko itsekkään että 8 tuhatta ihmistä kattelee sen tekemisiä. Eikö esim hänen vanhempansa puutu juttuun, muutenkin edes jos 10 vierasta ihmistä katsoo kokoajan mitä teet ja miltä näytät, niin on aika pelottavaa, koska he näkevät helposti missä olet jne. Jos vihakommentit ei motivoi miksi hankkii niin paljon seuraajia.
Meneekö muiden mielestä tää ihan hulluksi
Kommentit (272)
Ei ny kuitenkaa tarvi kertoo kaikille nyt kaikki ainaki näkee ton!! Mieti et jos sun nimi kerrottais KAIKILLE mee töihi
Kivasti kerroit mun nimen tääl :/ 🥲
Seuraa kanavaa Máƙíń Èĺämää WhatsAppissa: https://whatsapp.com/channel/0029VaZ4xub4IBh5sNW3p531
Minun kanava olisi ihana saada nousuun
Kyllä kaikki varmaan ymmärtävät, että tossa cepin kanavassa on riskejä ja cepi varmasti tietää sen itsekin. Jos Cepi tykkää käyttää skincaree ja tykkää pitää sitä kanavaa niin miks cepi ei sais tehä sitä mistä tykkää?
Menkää seuraa tätä Seuraa kanavaa Baran💘🏻 WhatsAppissa: https://whatsapp.com/channel/0029Va9jS1GAO7RMTEKS5S2K
Cepin vanhemmat tietää sen kanavasta kyl! Lopettakaa cepistä paskan puhuminen jooko? Sillä on jo 20k mut se ei meinaa mitään pahaa sillä on sen perhe yms tukena jos jotain tapahtuu?
Repeän😂 Kaikki täällä ovat jotain 10-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ny kuitenkaa tarvi kertoo kaikille nyt kaikki ainaki näkee ton!! Mieti et jos sun nimi kerrottais KAIKILLE mee töihi
Tämähän on just yksi näistä riskeistä, kun on julkisesti esillä. Lapsi vielä.
Vierailija kirjoitti:
Cecilian vanhemmat tietävät ja seuraavat kanavaa, ja hänellä on myös lupa kanavan pitämiseen ja itsensä ja tekemisien näyttämiseen. Joten mun mielestä siinä ei oo mitään hullua/huolestuttavaa.
Eihän sitä nyt mitä tahansa tarvi tehdä, vaikka vanhemmat tietäisikin ja olisikin vanhempien lupa
Siis cepi kerto just kanavalla et sen vanhemmat seuraa sitä ja on antanut luvan pitää sitä kanavaa
Hei, minä olen Cecilian äiti. Myös mieheni, eli Cecilian isä, tietää asiasta.
Hänen siskonsa tukevat häntä kovasti. Ja cepiä/ Ceciliaa kiusataan melko paljon, ja itse olen vähän huolissaan😢
Siis lopettakaa tää koska Cepi on ite sanonu et sen vanhemmat tietää siitä kanavasta ja seuraa sitä jos ette usko nii ei silti tarvii puhuu p@$*@@
Jos haluutte puhuu Cepistä p@$*@@ nii mä sanon et pitäkää ne h€*€tin turvat kiinni sillee c'mon teidän pitäis osata käyttäytyy niiku aikuiset te kuitenki ootte aikuisii jotka käyttäytyy ku jotku kakarat
Miks te kiusaatte mua😓😢😭💔 lopettakaa jo! En haluu olla ilkeä mut musta leviää tietoa joka ei oo totta ja kiitos niille jotka tukee mua täs asias 😘🥰💕😍ja ei oo tollasia idioottei💔
Oon tukenut Ceciliaa tässä asiassa ja oon yrittänyt saada sen kiusaamisen loppumaan
Mammojen jälkikasvukin löytänyt foorumille.
Ihan kuin lukisin vironkielistä keskustelua. Ymmärrän sanoja sieltä täältä mutta en ymmärrä yhtään mistä puhutaan.
Mitä väliä sillä iällä on ja väärän tiedon jakaminen on rikos ja se on yksityis elämää loukkaavaa koska niiden koko perhe koht kärsii🥲😭😢😓