Whatsapp kanavat
Ei hitsi kun tyypeillä menee noissa vähän yli, esim cepi on neljännellä luokalla ja pitää kanavaa jolla on 8k seuraajia, ei enää kovin turvallista hommaa, en tiedä ajatteleeko itsekkään että 8 tuhatta ihmistä kattelee sen tekemisiä. Eikö esim hänen vanhempansa puutu juttuun, muutenkin edes jos 10 vierasta ihmistä katsoo kokoajan mitä teet ja miltä näytät, niin on aika pelottavaa, koska he näkevät helposti missä olet jne. Jos vihakommentit ei motivoi miksi hankkii niin paljon seuraajia.
Meneekö muiden mielestä tää ihan hulluksi
Kommentit (276)
Lmao menkää 10v pennut sinne YT kidsiin, kukaan ei kaivannu teitä pummeja tänne
10v pennut niiku stfu whatsapp kiusaaminen ei oo oikee juttu. En jaksa niitä outoi jotka laittaa oletusemojit ja sanoo "Whatsapp kiusataan" "mitä nää emojit tarkottaa" "mua kiusataan 😭😭😭😭"
Oikeesti ne haluu ärsyttää sua koska tiedätte että kanavan omistaja ei näe negatiivisten reaktiojen laittajia. Joten vinkkinä älkää välittäkö niitä ja 2. Älkää laittako oletusemojeita
Tänne tuli 10v pikkutytöt haukkumaan meitä idiooteiksi. Nuorisotytöt on menny ihan pihalle. Ne nykyään tekee jotai skincaree ja meikkaa jo 9v, sitä ennen vanhaa 90 luvulla kerättii pokemon kortteja ja katottiin ohjelmia kaseteilta. Eikä sillon ollu mitään yuubituupia vaan YleTv1!
Oon ihan nevahöört Cepistä, mutta meillä on oma Minecraft ryhmä missä on 5 henkeä :)
Seuraa kanavaa 🌻Ponien_laukoissa🌻 WhatsAppissa: https://whatsapp.com/channel/0029VaRmAI8KgsNwo9rlrk0C
Itke ja oot muutenki 12 sulla ei oo asiaa whatsappiin
Voiks joku laittaa tänne sen avan&gracen kanavan linkin et vois tutkii ditä kanavaa
Vierailija kirjoitti:
Itke ja oot muutenki 12 sulla ei oo asiaa whatsappiin
kenelle puhut?
Vierailija kirjoitti:
Voiks joku laittaa tänne sen avan&gracen kanavan linkin et vois tutkii ditä kanavaa
Cepin kanava on hyvä mutta itse en uskaltaisi näyttää naamaa tai ainakaan koti paikkaa 21000 seuraajalle
älkää kiusatko cepiä😭cepi on aivan ihana ihminen ja fanitan sitä😻antakaa cepin olla rauhassa🎀🏻 ja cepi jos näät tän laita jooko kanavalle😘
Oon ceccun kaveri elsa joka on joskus näkynyt siellä kanavallakin mutta kuitenkin cepillä ei ole MITÄÄN seuraaja hackeja se on vaan kasvanut kanava ja cepin vanhemmat tietää siitä kanavasta ja cepillä on lupa tehdä sitä.
Kunniotutaanko me cepin pyyntöä eli lopetetaan siitä puhuminen.
Annetaisko cepin nyt vaan olla? Se on sen päätös, mutta silti mietityttää mistä se ne seuraajat on saanut
Voiko joku lähettää sen linkin cepin kanavaan kiitos
Haloo nyt on tyhmää, koko Whatsapp kanavat täysin paska juttu, kun kertoo itestään noin paljon niin kohta ovella on miljoona ihailijaa. Skincare+meikit mielestäni aikuisten juttu, mutta omapa on ongelma kun menee naamansa pilaamaan huonolaatuisilla tuotteilla jo pikkulapsena, nyt pitää kyllä sanoa että aivan mahtavaa toimintaa niiltä aikuisilta kun antavat 5 vuotiaiden käyttää meikkiä (sarkasmia). Itse en anna lasten käyttää meikkiä yms. alle 16 vuotiaana (poikkeuksena tietenkin finnien hoito) OMATPA ON ONGELMANNE MUTTA NIITÄ EI OLISI JOS YMMÄRTÄISITTE👍🏻👍🏻
Noh onneksi mä en ole noin tyhmä, tiktokkia tai youtubea en ole ikinä katsonut, muutenkin parhaat ohjelmat löytyy yleltä, ainut asia mitä naamaan joskus laitan on aurinkorasva. Naama menee pilalle kun käytät meikkejä/skincarea eikä siitä että et käytä.... Repikääs siitä jaskat meikkisankarit
Olisikohan aika poistaa tämä ketju ja lasten mennä ihan muille sivuille.