Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Whatsapp kanavat

Vierailija
31.03.2024 |

Ei hitsi kun tyypeillä menee noissa vähän yli, esim cepi on neljännellä luokalla ja pitää kanavaa jolla on 8k seuraajia, ei enää kovin turvallista hommaa, en tiedä ajatteleeko itsekkään että 8 tuhatta ihmistä kattelee sen tekemisiä. Eikö esim hänen vanhempansa puutu juttuun, muutenkin edes jos 10 vierasta ihmistä katsoo kokoajan mitä teet ja miltä näytät, niin on aika pelottavaa, koska he näkevät helposti missä olet jne. Jos vihakommentit ei motivoi miksi hankkii niin paljon seuraajia. 

Meneekö muiden mielestä tää ihan hulluksi

Kommentit (276)

Vierailija
141/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on oma mielipide cepin  hommasta.

Hän innostaa 7-10 vuotiaita meikkaamaan ja tekeen skincaree minusta cepi on vielä liian nuori käyttään skincaree ja meikkii minun mielestä vasta 11-12 vuotiaana vasta ehkä ekat meikit. Hän näyttää naamaansa ihan vapaasti kanavallaan ja puolet jopa tietää missä hän asuu. Nyt en halua olla ilkeä "preppyille" mutta minusta nyky ajan lapset ei edes tiedä mikä oikeesti on preppy. Itsekkin vaikka olen kohta 12v silti minä en köytä vielä meikkiä minä keräilen pokekorttei ja persejä niihin minä minun rahat tuhlaan cepin iässä itse käytin vielä pokemon paitoja. Nyky ajan kapset haluavat olla teinejä nykyään liian nuorena MIKSI?? 

Vierailija
142/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ri kannata käyttää skincaree liian nuorema

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhuta paskaa vaan mielipiteitä

Vierailija
144/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä mitä ihmettä onko cepil jo tiktok sen ikäraja on 12k💀

Vierailija
145/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTEKÖ TE YMMÄRRÄ EI KANNATA KÄYTTÄÄ SKINCAREE JA MEIKKII LIIAN NUORENA. [ei pahalla:0]

Vierailija
146/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cepi on wanabe 15v skincare addicti ja pick me.

Vierailija
147/276 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa kanavaa ö WhatsAppissa: https://whatsapp.com/channel/0029VaSuJelLNSa5mnzpk83M

#betterthancepi

Vierailija
148/276 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS TOI ON NIIN TYHMÄÄ!!! OOTTEKS TE VIEL AIKUISII JOTKA KIRJOTATTE NOITA, TE VAIKUTATTE JOLTAIN 5V KIUSANKAPPALEILTA!!! ME OLLAAN CEPILIININ PUOLELLA KOSKA *CEPI EI OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRIN* CEPISTÄ EI OLE HUONOA SANOTTAVAA KOSKA SE ON TÄYDELLINEN VAIKKEN TIEDÄ HALUAAKO, MULLE SAA VALITTAA CECILIASTA MUT EK SILLE KUKA EI VOI ASIALLE MITÄÄN, ELI CECILIALLE. MUT MÄ VOIN ASIALLE PALJONKIN, NIMITTÄIN VOIN SANOO SUORAT SANAT NIIN ETTÄ CEPIN KIUSAAJAT MENEE SANATTOMAKS, JA SYYSTÄKIN!!! JOS TÄÄ EI LOPU NIIN TÄÄ LÄHTEE UUTISIIN IHAN MUN TOIMESTA!!! KOHTA TYYPIT VÄITTÄÄ ETTÄ MITEN SAAN TÄN UUTISIIN NIIN LUPAAN ETTÄ NE KETKÄ ON TOLLEEN VÄITTÄNY NII KALPENEE KU TÄÄ ON JOSSAIN VÄHINTÄÄN YLE MIXIN WHATSAPP KANAVALLA!!!! JOTEN TURVAT TUKKOOON!!! CEPI ON VIATON!!! KAIKKI LAITTAA TÄNNE "CEPI ON VIATON!!" KETKÄ ON SAMAA MIELTÄ!!!

Vierailija
149/276 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OON TOI KUKA KIRJOTI TON PITKÄN VIESTIN ISOLLA NII NYT MENI YLI!!!!! CECILIA EI OLE TEHNYT MITÄÄN!!! SIELLÄ RUUDUN TAKANA ON TYYLIIN JOKU 13V IDIOOTTI, CEPI EI OO MIKÄÄN SKIN CARE ADDIKTI VAAN CEPILLÄ ON OLLU ULKONÄKÖPAINEITA JA CEPI VAAN HALUU LAITTAA SKIN CAREE IDIOOTIT!!

Vierailija
150/276 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka kirjotti

SIIS TOI ON NIIN TYHMÄÄ!!! OOTTEKS TE VIEL AIKUISII JOTKA KIRJOTATTE NOITA, TE VAIKUTATTE JOLTAIN 5V KIUSANKAPPALEILTA!!! ME OLLAAN CEPILIININ PUOLELLA KOSKA *CEPI EI OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRIN* CEPISTÄ EI OLE HUONOA SANOTTAVAA KOSKA SE ON TÄYDELLINEN VAIKKEN TIEDÄ HALUAAKO, MULLE SAA VALITTAA CECILIASTA MUT EK SILLE KUKA EI VOI ASIALLE MITÄÄN, ELI CECILIALLE. MUT MÄ VOIN ASIALLE PALJONKIN, NIMITTÄIN VOIN SANOO SUORAT SANAT NIIN ETTÄ CEPIN KIUSAAJAT MENEE SANATTOMAKS, JA SYYSTÄKIN!!! JOS TÄÄ EI LOPU NIIN TÄÄ LÄHTEE UUTISIIN IHAN MUN TOIMESTA!!! KOHTA TYYPIT VÄITTÄÄ ETTÄ MITEN SAAN TÄN UUTISIIN NIIN LUPAAN ETTÄ NE KETKÄ ON TOLLEEN VÄITTÄNY NII KALPENEE KU TÄÄ ON JOSSAIN VÄHINTÄÄN YLE MIXIN WHATSAPP KANAVALLA!!!! JOTEN TURVAT TUKKOOON!!! CEPI ON VIATON!!! KAIKKI LAITTAA TÄNNE "CEPI ON VIATON!!" KETKÄ ON SAMAA MIELTÄ!!!

Oot oikees anteeksi cepi tosi paljon!!! (Oon siis se joka keräilee niitä pokekorttei:0 )nii oikeesti cepi anna anteeksi!! Saat olla oma ittes mut mua huolestuttaa ku nykylapset alottaa meikkaamise liian nuorena:( toivottavasti sä sait muutki lopettaan <33

Vierailija
151/276 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon toi joka äskö sano anteeeks nii OIKEESTI OON NIIN PAHOILLANI CEPI!! ja sitten tota nii tota ehkä cepiä vois alkaa ahistaa jos se joutuis uutiisiin koska sitte puolet suomalaisist tietäis sen kanavast... joten toivottavasti tää cepin kiusaamine loppuu:(

Vierailija
152/276 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kuka on cepi?

2. Mikä on skin care?

3. Mikä on preppy?

4. Mikä noiden kanavien idea edes on? Miksi jotkut haluaa seurata yhden henkilön yksinpuhelu viestejä ja kuvia? Eikö Insta ja snäppi riitä?

5. Whatsapp=k13

6. Voisin googlata mutta en edes viitsi

Vierailija
153/276 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos cepillä on ne 20k seuraajaa, ja tulee paljon vihaa, on 4lk niin ois hyvä pitää joku tauko/poistaa jopa oma kanava.

Vierailija
154/276 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsAppin kanavat ovat alkujaan Telegramista apinoitu idea, eli pelkkä kömpelö imitaatio. Ne ovat suositumpia vain, koska WhatsAppilla on reippaasti enemmän käyttäjiä.

Vierailija
155/276 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Cepi pitää WhatsAppissa omaa kanavaansa jonka suosio on räjähtänyt aivan tajuttomiin asti. Hänellä on jopa enemmän seuraajia kuin joillain virallisilla esimerkiksi Ylen kanavilla koska tällä hetkellä seuraajamäärä hänellä on jo 21 000 joka on aivan mieletön määrä seuraajia silloin kun on vasta menossa viidennelle luokalle. Mutta mun mielestä Cepi saa pitää sitä kanavaa koska hän itse haluaa se on hänen oma päätös haluaako hän jakaa hänen omaa elämää 21 000 ihmisen nähtävillä mutta teidän aikuisten ei tarttee näihin asioihin puuttua koska itsekin mä oon vasta 11v ja joudun selittämään teille että miten asiat on.

Vierailija
156/276 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jep millätahansa IP grabberil pystyis senki osotteen saada

Vierailija
157/276 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me? Puhu vaa omast puolesta 

Vierailija
158/276 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Cepi eli Cesilia on 11v tyttö joka pitää omaa whatsapp-kanavaa jolla on yli 21 000 seuraajaa

2. Skin care on ihan hoitoa

3. Preppy tarkoittaa sitä että on eräänlainen tyyli josta nuoret ovat innostuneet!

Vierailija
159/276 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuratkaa mun kanavaa plz 🙏🙏

https://whatsapp.com/channel/0029VajK3DbAzNc4iKUzeM3m

Vierailija
160/276 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo mitään cepiä vastaan mut vähän vaan arveluttaa toi sen kanava kun niin monet tietää missä se asuu yms. Hän innostaa muita nuorempia meikkaamaan ja tekeen skincaree. Ei hyvä juttu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi