Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume ja mies osti kaupasta kortsuja. Jälleen kerran...

Vierailija
31.03.2024 |

:( Mies ei ollut taaskaan valmis vaikka tammikuussa puhuttiin, että maaliskuussa aletaan yrittämään. Musta tuntuu, että elämä ehtii ajaa ohi. Olemme jo molemmat yli 30-vuotiaita. Meillä on omistusasunto, auto, vakituiset työpaikat jne mitä voisi toivoa. Töitä on painettu niin monta vuotta, että rahaa olisi pieni elättää. Tuntuu, että aina kun olemme saavuttaneet jonkun have to do -jutun, mies keksii uuden. Olen alkanut tosissani miettimään eroa. 

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ees haluaa mitään lapsia?

Vierailija
62/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nokkela nainen keinot keksii. Luulisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyväksy sitä ja vaatii että miehen pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään."

Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Naisella ei enää kolmekymppisenä ole aikaa jäädä vuosiksi odottelemaan, jos mies ei osaa sanoa milloin haluaa lapsen.

Osaahan joka mies sanoa: "ei koskaan"

Ei ap:n mies näköjään osaa.

Se on vain oppinu että kun naiset kysyy jotain niin pitää ohjata juttu pois vastauksesta koska on vain huonoja vastauksia.

Jos sanoo oman mielipiteen niin jätetään ja jos sanoo naisen haluaman vastauksen siitä on itselle haittaa.

Miksi haluaisi olla ihmisen kanssa, joka haluaa tulevaisuudelta ihan eri asioita? Onko jotenkin läheisriippuvainen eikä osaa olla yksin?

Vierailija
64/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyväksy sitä ja vaatii että miehen pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään."

Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Naisella ei enää kolmekymppisenä ole aikaa jäädä vuosiksi odottelemaan, jos mies ei osaa sanoa milloin haluaa lapsen.

Ei ap:n mies näköjään osaa.

Se on vain oppinu että kun naiset kysyy jotain niin pitää ohjata juttu pois vastauksesta koska on vain huonoja vastauksia.

Jos sanoo oman mielipiteen niin jätetään ja jos sanoo naisen haluaman vastauksen siitä on itselle haittaa.

Miksi haluaisi olla ihmisen kanssa, joka haluaa tulevaisuudelta ihan eri asioita? Onko jotenkin läheisriippuvainen eikä osaa olla yksin?

No daaaaaa. Vakipillun takia. Sellasien saaminen on vaikiaa.

Vierailija
65/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaa kyllä mutta koska naiset oppivat että ei koskaan tarkoittaa ei koskaan eikä se tarkoita että kyllä saan miehen pään käännettyä minun tahtoon

Vierailija
66/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hankkinut varallisuutta säästöön että voit elättää lapsen vai oletatko miehen maksavan kaiken ja elättävän sinut sekä lapsen?

Vierailija
67/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasta pidä yrittää, ellei molemmat sitä halua. Miehen sana on tässä ihan yhtä painava, kuin sinun. Jos teillä on eri toiveet asian suhteen, erotkaa. Tässä asiassa ei ole kompromisseja.

Vierailija
68/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on itsekkyys huipussaan jos toisesta väkisin yrittää isää tehdä ja painostaa.

Entä se lapsi? Ei-toivottuna isälleen, onko tervettä touhua?  Jos tuollaisen tuloksena lapsi tulisi, hän on viaton välikappale siinä vanhempien kiistassa ja erimielisyydessä. "Parhaassa" tapauksessa jopa ero.

Onko lapsen parasta ajateltu vai  vain minäminäminäminäminä....

On todella kauheaa että kuka tahansa voi lapsia maailmaan laittaa, pelkästä itsekkyydestäkin. 

Minä olen nainen, vapaaehtoisesti ja taatusti lapseton. (Sterilisaatio tehty).  En ole lapsirakas,  mutta kaikilla pitäisi olla oikeus turvalliseen hyvään lapsuuteen, ei toimia jonain itsekkään äidin vaatimuksen täyttäjänä.

Luultavasti tämä on pelkkä paskatrolli mutta koska näitä naisia oikeasti on jotka ovat niin pohjattoman itsekkäitä eikä heidän päähänsä mahdu muu kuin minun haluni ja minun oikeuteni ja minä, pistää kyllä sapen kiehumaan.

Vierailija
69/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä osaa. Tai tarkemminhan asia olisi: "ei ainakaan tällä hetkellä, eikä ainakaan sinun kanssasi".

Idiooteinkin mies tajuaa että tuon sanominen tuhoaa suhteen, joten kierrellään asiaa sitten kaikenlaisilla "joskus/ei vielä"-höpinöillä.

Vierailija
70/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nokkela nainen keinot keksii. Luulisin.

Nokkeluuden ja kiristämisen sijaan voisi ihan etsiä miehen jolla on samat halut tai olla ilman lapsia.

Siis jos yhtään kykenee ajattelemaan millaista perhehelvettiä on petaamassa kaikille osapuolille, mukaanlukien se viaton lapsi.u

Vierailija
71/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä osaa. Tai tarkemminhan asia olisi: "ei ainakaan tällä hetkellä, eikä ainakaan sinun kanssasi".

Idiooteinkin mies tajuaa että tuon sanominen tuhoaa suhteen, joten kierrellään asiaa sitten kaikenlaisilla "joskus/ei vielä"-höpinöillä.

Ei vaan tarkemmin vastaus olisi: "Ei ikinä kenenkään kanssa" 

Mutta vakipillun kun saa niin siitä pidetään kiinni vaikka oma elämä menisi pilalle.

Vierailija
72/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä melkoisia nössyköitä kun eivät uskalla sanoa, mitä oikeasti haluavat. Miksi he eivät eroa ja etsi sellaista kumppania, jonka kanssa heillä on yhteiset suunnitelmat?

Vierailija
73/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, että jos elämäntilanne on tasainen ja taloudellinen tilanne on ok, ja ikääkin alkaa jo olla yli 30v , niin miksei voi jo alkaa hankkia lapsia, jos kerta on täysin varma siitä, että lapsia ylipäätään haluaa. Mitä lisäarvoa joku 1-2 vuotta lykkääminen tuo siihen tilanteeseen?

Aikaa arvostamaan helppoa elämää ja parisuhteen laatua.

Vierailija
74/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on kyllä melkoisia nössyköitä kun eivät uskalla sanoa, mitä oikeasti haluavat. Miksi he eivät eroa ja etsi sellaista kumppania, jonka kanssa heillä on yhteiset suunnitelmat?

Ihan ko sellasia naisia riittäis kaikille kun nykysetkää ei riitä. Taidat olla vähä hidasälyinen.

Vierailija
75/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään. 

Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.

Eli kiristit itsellesi sen lapsen. 

En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia. 

Sanoit käytännössä että lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso ja esitit uhkavaatimuksen kuinka ero tulee heti jos kiristykseesi ei suostuta.

jos mies on niin munaton, että ei saa sanottua en halua lapsia, niin ihan omaa syytään hän on tilanteeseen joutunut. 

Kummankaan ei oo järkevää jäädä suhteeseen, jossa halutaan eri asioita.

Vierailija
76/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mies saa pakottaa naisen lapsettomaan elämään, koska vela-naisia ei riitä kaikille? Tässä taas näkyy miesten itsekkyys.

Vierailija
77/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään. 

Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.

Eli kiristit itsellesi sen lapsen. 

En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia. 

Sanoit käytännössä että lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso ja esitit uhkavaatimuksen kuinka e

jos mies on niin munaton, että ei saa sanottua en halua lapsia, niin ihan omaa syytään hän on tilanteeseen joutunut. 

Kummankaan ei oo järkevää jäädä suhteeseen, jossa halutaan eri asioita.

Höpö höpö. Jos mies saa pillua niin se on iha sama mitä halutaan muuten.

Vierailija
78/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se siitä sitten viimeistään 45v alkaa haluamaan, anna aikaa 😉

M45

liian myöhäistä miehellekin silloin

Vierailija
79/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että mies saa pakottaa naisen lapsettomaan elämään, koska vela-naisia ei riitä kaikille? Tässä taas näkyy miesten itsekkyys.

Eihän miehet pakota naisia mihinkään. 

Vierailija
80/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua lapsia mutta ei uskalla sanoa sitä. Vedä johtopäätökset ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän