Vauvakuume ja mies osti kaupasta kortsuja. Jälleen kerran...
:( Mies ei ollut taaskaan valmis vaikka tammikuussa puhuttiin, että maaliskuussa aletaan yrittämään. Musta tuntuu, että elämä ehtii ajaa ohi. Olemme jo molemmat yli 30-vuotiaita. Meillä on omistusasunto, auto, vakituiset työpaikat jne mitä voisi toivoa. Töitä on painettu niin monta vuotta, että rahaa olisi pieni elättää. Tuntuu, että aina kun olemme saavuttaneet jonkun have to do -jutun, mies keksii uuden. Olen alkanut tosissani miettimään eroa.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
ei enää jahkailuja tai odotteluja. Kyllä tässä nyt on miehellä hivutustaistelu käynnissä että sun hedelmällisyys laskisi luonnostaan jo iänkin takia, ja niinhän siinä on jo käynyt, ja sen jälkeen ei enää lapsi tulisikaan. Hän ei halua isäksi, mutta on huijannut sinut parisuhteeseen olemalla kertomatta totuutta, ajatteli varmaan nuorena että kyllä siitä ongelmasta pyristelee jotenkin irti, ja odottaa että sä lähdet lätkimään ja hankit perheesi jonkun muun kanssa Tämä on nyt todellisuus. Eli sun on anettava ultimatum NYT ,oikeestaan jo kauan sitten olisi pitänyt antaa; ja jos ei tänään aloita lastentekoa tosissaan niin vaadit miestä lähteään. EI ENÄÄ päivääkään lisäaikaa. On kyse sinun suurimmasta haaveesta. Se ei ole sen arvoista jättää tekemättä miehen takia, koska se parisuhde kaatuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
Ei mitään ultimaattumeja sun muuta kiristystä. Jos haluat lapsen niin lähet baarista hakemaan panoa ellei mies suostu. Mies voi sillä aikaa heittää sun romut pihalle, vaihtaa lukot ja tilata maksullisen naisen panemaan.
Jokainen mies tajuaa että jos jo nuorena seurusteluvaiheessa paljastaa että ei aio koskaan hankkia lapsia, ja se on varmaa. niin se tyttöystävä jättää ja hankkii toisen miesystävän. Tästä syystä he valehtee tai kertoo vain kierrellen ja kaarrellen, pitkittäen asian julkituomista siihen asti kun aika on jo mennyt ohi luonnostaan. On voinut salaa käydä vaikka vasektomiassakin. Lapsia ehdottomasti haluamaton mies treffipalvelissa saa nolla yhteydenottoa. Kukaan ei halua heitä, siis nuorena. Eri asia sitten 45+ ikäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä aina voi olla kortsut taskussa eli extemporeseksiä yllättävissä paikoissa ja tilanteissa.
Yllättävästi anaaliin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään.
Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.Eli kiristit itsellesi sen lapsen.
Normi nainen siis. Ei miehet halua lapsia ikinä.
Höpö höpö. On itseasiassa paljon miehiä, joita ei ahdista isyys yhtään ja ovat ihan niitä lapsia halunneet. Nyt vaan pitäisi nais- ja miesvelojen löytää toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies tajuaa että jos jo nuorena seurusteluvaiheessa paljastaa että ei aio koskaan hankkia lapsia, ja se on varmaa. niin se tyttöystävä jättää ja hankkii toisen miesystävän. Tästä syystä he valehtee tai kertoo vain kierrellen ja kaarrellen, pitkittäen asian julkituomista siihen asti kun aika on jo mennyt ohi luonnostaan. On voinut salaa käydä vaikka vasektomiassakin. Lapsia ehdottomasti haluamaton mies treffipalvelissa saa nolla yhteydenottoa. Kukaan ei halua heitä, siis nuorena. Eri asia sitten 45+ ikäisissä.
Muuten hyvä muttei kelpaa mikään mies kellekkää 35+ ikäsenä. Siksihän vakipillusta kiinni pidetäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sairasta kuinka naiset ei välitä tippaakaan siittä mitä mies haluaa vaan ja yrittää saada vangittua miehen 18 vuoden velkavankeuteen. Ihmekään kun naisia vihataan ja se viha on täysin ansaittua
Mutta miksi mies ei saa suutaan auki ja sano että ei halua lapsia? Nyt vaan myönnyttelee.
Jotta sais vakipillua, montako kertaa se pitää sanoa
tuollaiselle luuserille tekisi ehkä ihan hyvää että vaimo rei'ittäisi kortsut. Yhdessähän kuitenkin sopivat että aloitetaan maaaliskuussa yrittämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään.
Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.Eli kiristit itsellesi sen lapsen.
Normi nainen siis. Ei miehet halua lapsia ikinä.
Höpö höpö. On itseasiassa paljon miehiä, joita ei ahdista isyys yhtään ja ovat ihan niitä lapsia halunneet. Nyt vaan pitäisi nais- ja miesvelojen löytää toisensa.
Ne vaa huijaa paremmin niin luulet että haluavat lapsia
Ainakin saat seksiä ja joku kelpuuttaa sinut. Olet todella etuoikeutettu. Jännä miten et sitä ymmärrä . Moni antaisi vaikka miljoonan yhdestä onnistuneesta seksikerrasta. Kaikki ei vaan ole syntynyt kultalusikka suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on sairasta kuinka naiset ei välitä tippaakaan siittä mitä mies haluaa vaan ja yrittää saada vangittua miehen 18 vuoden velkavankeuteen. Ihmekään kun naisia vihataan ja se viha on täysin ansaittua
Mutta miksi mies ei saa suutaan auki ja sano että ei halua lapsia? Nyt vaan myönnyttelee.
Jotta sais vakipillua, montako kertaa se pitää sanoa
tuollaiselle luuserille tekisi ehkä ihan hyvää että vaimo rei'ittäisi kortsut. Yhdessähän kuitenkin sopivat että aloitetaan maaaliskuussa yrittämisen.
Ihan hyvää tekis miehen estää lasten tulo salaa, vaikka vasektomialla, ja sitten "harjotella lasten tekoa" hymyillen 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä muttei kelpaa mikään mies kellekkää 35+ ikäsenä. Siksihän vakipillusta kiinni pidetäänkin.
mutta tehän aina mesoatte miten miehen paras ikä on 40+ ja että nelikymppisenä voi vaihtaa vanhan vaimon nuoreen opiskelijaan. Eikö se menekään niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta tehän aina mesoatte miten miehen paras ikä on 40+ ja että nelikymppisenä voi vaihtaa vanhan vaimon nuoreen opiskelijaan. Eikö se menekään niin?
En oo ikinä moista sanonu
Vierailija kirjoitti:
Jaaaa, ärrälläkö kävi ostaa ?
K-marketista saa helpommalla kun ärriä ei oo lähellä
Kysyisin kenen kanssa meinaa kortsut käyttää. Että eikö me sovittu, että niitä ei enää käytetä. Ja sen jälkeen torjuisin lähestymisyritykset kortsun kanssa. Jos ei mies pidä sanaansa ja kunnioita sinun toiveita, miksi sinun tulisi olla aina se, joka perääntyy ja joustaa ja kunnioittaa hänen toiveita? Jos seksitön liitto ei kiinnosta, mies varmasti tosissaan miettii haluaako eron vai lähtee yrittämään lasta. Jos ei lasta halua, pitää pystyä se toiselle sanomaan, jotta toinen on vapaa menemään ja etsimään uuden kumppanin, jonka kanssa perustaa perhe. Ei näin isoissa asioissa voi vedättää ja vitkutella loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin kenen kanssa meinaa kortsut käyttää. Että eikö me sovittu, että niitä ei enää käytetä. Ja sen jälkeen torjuisin lähestymisyritykset kortsun kanssa. Jos ei mies pidä sanaansa ja kunnioita sinun toiveita, miksi sinun tulisi olla aina se, joka perääntyy ja joustaa ja kunnioittaa hänen toiveita? Jos seksitön liitto ei kiinnosta, mies varmasti tosissaan miettii haluaako eron vai lähtee yrittämään lasta. Jos ei lasta halua, pitää pystyä se toiselle sanomaan, jotta toinen on vapaa menemään ja etsimään uuden kumppanin, jonka kanssa perustaa perhe. Ei näin isoissa asioissa voi vedättää ja vitkutella loputtomiin.
Mies vois tilata maksullisen naisen kortsun kanssa panemaan. Puoliso vois sit lähtä menee sillä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia.
Sanoit käytännössä että lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso ja esitit uhkavaatimuksen kuinka ero tulee heti jos kiristykseesi ei suostuta.
Miehenä kävelisin ulos tuollaisesta suhteesta. Ihan ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun erolla uhkaillaan, parisuhde ja luottamus on tapettu.
Parempi uhkailun sijaan erota suoraan ennen koko kiristysvaihetta.m
Se, mitä nimität uhkailuksi on itse asiassa valinnan mahdollisuuden antamista toiselle. Itse ainakin mielelläni kuulisin tarjolla olevat vaihtoehdot ennen eropapereiden vastaanottamista.
En tiedä kuinka tärähtänyt pitää olla odottaakseen, että toinen uhraa elinikäisen haaveensa sen takia, että haluaa vitkuttaa ja vatkuttaa aikakriittistä asiaa, jonka toteuttamisesta on yhdessä lähtökohtaisesti sovittu.
Lisäksi tämä voi mennä toiseenkin suuntaan: miespuolisen kaverini puoliso oli sanonut, ettei ole varma haluaako lapsia. Kaverini oli sanonut, että päätä äkkiä, koska minä haluan ja jos sinä et, tämä parisuhde päättyy. Heillä on nykyään kolme lasta.
Minusta on erittäin tervettä sanoa ääneen tarpeensa ja toiveensa, ja erota, jos ne eivät kohtaa. Meillä kaikilla kun on vain tämä yksi elämä.
Miesten kommentit keskusteluun jätti taas itseltäni montun auki. Valehdellaan häpeilemättä ja viedään naiselta mahdollisuus sellaiseen elämään, jota nainen haluaa. Ja sitten vielä syyllistetään, jos nainen "uhkailee", eli pyytää vastaamaan rehellisesti, onko niitä lapsia tulossa vai ei. Harvat teistä miehistä on niin erityisiä, että teidän takia puoliso laittaisi haaveensa roskakoriin. Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää, että parisuhteesta on oikeus erota, jos tulevaisuuden suunnitelmat ei kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
ei enää jahkailuja tai odotteluja. Kyllä tässä nyt on miehellä hivutustaistelu käynnissä että sun hedelmällisyys laskisi luonnostaan jo iänkin takia, ja niinhän siinä on jo käynyt, ja sen jälkeen ei enää lapsi tulisikaan. Hän ei halua isäksi, mutta on huijannut sinut parisuhteeseen olemalla kertomatta totuutta, ajatteli varmaan nuorena että kyllä siitä ongelmasta pyristelee jotenkin irti, ja odottaa että sä lähdet lätkimään ja hankit perheesi jonkun muun kanssa Tämä on nyt todellisuus. Eli sun on anettava ultimatum NYT ,oikeestaan jo kauan sitten olisi pitänyt antaa; ja jos ei tänään aloita lastentekoa tosissaan niin vaadit miestä lähteään. EI ENÄÄ päivääkään lisäaikaa. On kyse sinun suurimmasta haaveesta. Se ei ole sen arvoista jättää tekemättä miehen takia, koska se parisuhde kaatuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.
Ei ultimatumia vaan ero. Lapsettomuutta pahempi vaihtoehto tässä olisi että mies säikähtää ja hätäpäissään suostuu, vaikka ei sydämellään ole mukana koko hommassa.
Sitten menee kolme elämää perseelleen.
Ei miehellä aina voi olla kortsut taskussa eli extemporeseksiä yllättävissä paikoissa ja tilanteissa.