Vauvakuume ja mies osti kaupasta kortsuja. Jälleen kerran...
:( Mies ei ollut taaskaan valmis vaikka tammikuussa puhuttiin, että maaliskuussa aletaan yrittämään. Musta tuntuu, että elämä ehtii ajaa ohi. Olemme jo molemmat yli 30-vuotiaita. Meillä on omistusasunto, auto, vakituiset työpaikat jne mitä voisi toivoa. Töitä on painettu niin monta vuotta, että rahaa olisi pieni elättää. Tuntuu, että aina kun olemme saavuttaneet jonkun have to do -jutun, mies keksii uuden. Olen alkanut tosissani miettimään eroa.
Kommentit (127)
En ikinä haluaisi lasta miehen kanssa, joka ei aidosti olisi mukana jutussa. Siinä on aika suuri riski siihen, että jää lapsen kanssa ihan yksin. -ja lapsi ilman isää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään.
Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.Eli kiristit itsellesi sen lapsen.
En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia.
Ehkä ei niin selvää, jos kumppanisi kuitenkin jahkaili asian kanssa ja suostui painostuksen alaisena kun olit päättänyt ajankohdan.
Vaadin kyllä ensin laukeamaan pinppiin. Toiset mällit sai päästää kakkoseen.
Ap.
Ap sun täytyy nyt nostaa kissa pöydälle ja puhua asia halki. Kerro faktat naisen hedelmällisyydestä ja siitä, että se vauva ei välttämättä tule ensimmäisellä kierrolla (monen miehen paha pelko). Jos mies on yhtään omia lapsia toivonut ja hänellä on hieman järkeä päässä niin voi olla, että kortsut jää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämää on ilman vauvaakin, ei sinun elämäsi ala vauvasta tai muiden tavoitteiden saavuttamisesta. Jospa mies ei halua lasta ollenkaan. Nyt sitten hiillostamaan ja polkemaan jalkaa itku kurkussa ja uhkailemaan erolla asian varmistamiseksi.
Vauvakuumeessa tuntuu todellakin siltä, että elämää EI ole ilman omaa lasta. Lapsen kaipuu on niin valtava, että sitä ei voi ymmärtää, jos sitä ei ole kokenut. Miksi ap:n toive vauvasta olisi yhtään pienempi kuin miehen toive vakituisesta työpaikasta? Saatko kiinni?
Ei ole noin yksioikoista. Lapsihaave on toive muiden joukossa, eikä mitään biologista vauvakuumetta ole olemassa. Vaikutukseltaan lapsen hankkiminen on toki työpaikan hankkimista suurempi päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään.
Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.Eli kiristit itsellesi sen lapsen.
En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia.
Ehkä ei niin selvää, jos kumppanisi kuitenkin jahkaili asian kanssa ja suostui painostuksen alaisena kun olit päättänyt ajankohdan.
Musta tuntuu, että miehille sitä oikeaa hetkeä ei tule koskaan. Jälkikäteen mies kyllä oli tyytyväinen. Harmi, että vaikutat itse kokevasi jotain katkeruutta tai harmistusta jonkun tuntemattoman miehen isäksi tulosta.
Jos se käyttää niitä jonkun toisen vosun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei niin selvää, jos kumppanisi kuitenkin jahkaili asian kanssa ja suostui painostuksen alaisena k
En tunne harmistusta, lähinnä vaan pohdiskelen taustoja tällaiselle toiminnalle, että mies ei ole ollut valmis lapseen, mutta kumppanin painostuksesta sellainen kuitenkin hankitaan ns. yhteisymmärryksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämää on ilman vauvaakin, ei sinun elämäsi ala vauvasta tai muiden tavoitteiden saavuttamisesta. Jospa mies ei halua lasta ollenkaan. Nyt sitten hiillostamaan ja polkemaan jalkaa itku kurkussa ja uhkailemaan erolla asian varmistamiseksi.
Vauvakuumeessa tuntuu todellakin siltä, että elämää EI ole ilman omaa lasta. Lapsen kaipuu on niin valtava, että sitä ei voi ymmärtää, jos sitä ei ole kokenut. Miksi ap:n toive vauvasta olisi yhtään pienempi kuin miehen toive vakituisesta työpaikasta? Saatko kiinni?
Ei ole noin yksioikoista. Lapsihaave on toive muiden joukossa, eikä mitään biologista vauvakuumetta ole olemassa. Vaikutukseltaan lapsen hankkiminen on toki työpaikan hankkimista suurempi päätös.
Millä perusteella biologista vauvakuumetta ei ole?
Ap, olet saanut paljon kommentteja. Mitä aioit nyt tehdä?
Onko apn mies jokin himppeli kun vain masturboi eikä yhdy?
Molempien hedelmällisyys laskee iän myötä. Toki miehen on helpompi perustaa perhe vaikka 50-vuotiaana kuin naisen. Keskustelkaa asia aidosti auki. Jos haluat lapsen, eroa ja löydä uusia kumppani, jolla samat arvot. Jos mies ei halua, hänelläkin on mahdollisuus löytää puoliso, joka ei halua. Nyt teette toisillenne väärin. Toivottavasti asia ratkeaa ja saatte molemmat sitä mitä toivotte.
Vierailija kirjoitti:
Onko apn mies jokin himppeli kun vain masturboi eikä yhdy?
Varmaankin yhtyy, mutta ei luovuta siemeniään.
Neulalla vaan reikiä kondomeihin 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit käytännössä että lapsi on sinulle tärkeämpi kuin puoliso ja esitit uhkavaatimuksen kuinka ero tulee heti jos kiristykseesi ei suostuta.
Tuo kuvio ei tule hyvin päättymään ja miehen katkeruus tulee vielä pintaan ennemmin tai myöhemmin. Varastit hänen elämänsä sinun lisääntymishalujesi toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei niin selvää, jos kumppanisi kuitenkin jahk
no mitä naisen pitäisi tuollaisessa tilanteessa tehdä? Yleensä nainen on jo vuoden tai useamman puhunut lapsen hommaamisesta ja taipunut miehen tahtoon ettei vielä. Jos vuosien jälkeen nainen sanoo että eroan jos lasta ei nyt ruveta hommaamaan niin sinä koet että se on kiristämistä. Eli naisen tulee hiljaa palvella miestään ja odottaa vaikka 20 vuotta. Sitten kun nainen ei enää kykenekään saamaan lasta ja mies haluaa niin mies voi vaihtaa nuoremman vaimon. Reiluako? Vai olisko naisen vaan pitänyt erota varoittamatta miestä siitä mitä tapahtuu jos ei lasta aleta yrittämään?
Tuo on sairasta kuinka naiset ei välitä tippaakaan siittä mitä mies haluaa vaan ja yrittää saada vangittua miehen 18 vuoden velkavankeuteen. Ihmekään kun naisia vihataan ja se viha on täysin ansaittua
Varmasti viiltää tuollainen käytös ja hupun pukeminen. Sun ei tarvitse naida sen kanssa.