Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume ja mies osti kaupasta kortsuja. Jälleen kerran...

Vierailija
31.03.2024 |

:( Mies ei ollut taaskaan valmis vaikka tammikuussa puhuttiin, että maaliskuussa aletaan yrittämään. Musta tuntuu, että elämä ehtii ajaa ohi. Olemme jo molemmat yli 30-vuotiaita. Meillä on omistusasunto, auto, vakituiset työpaikat jne mitä voisi toivoa. Töitä on painettu niin monta vuotta, että rahaa olisi pieni elättää. Tuntuu, että aina kun olemme saavuttaneet jonkun have to do -jutun, mies keksii uuden. Olen alkanut tosissani miettimään eroa. 

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei enää jahkailuja tai odotteluja. Kyllä tässä nyt on miehellä hivutustaistelu käynnissä että sun hedelmällisyys laskisi luonnostaan jo iänkin takia, ja niinhän siinä on jo käynyt, ja sen jälkeen ei enää lapsi tulisikaan. Hän ei halua isäksi, mutta on huijannut sinut parisuhteeseen olemalla kertomatta totuutta, ajatteli varmaan nuorena että kyllä siitä ongelmasta pyristelee jotenkin irti, ja odottaa että sä lähdet lätkimään ja hankit perheesi jonkun muun kanssa Tämä on nyt todellisuus. Eli sun on anettava ultimatum NYT ,oikeestaan jo kauan sitten olisi pitänyt antaa; ja jos ei tänään aloita lastentekoa tosissaan niin vaadit miestä lähteään. EI ENÄÄ päivääkään lisäaikaa. On kyse sinun suurimmasta haaveesta. Se ei ole sen arvoista jättää tekemättä miehen takia, koska se parisuhde kaatuu kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

Ei ultimatumia vaan ero. Lapsettomuutta pahempi vaihtoehto tässä olisi että mies säikähtää ja hätäpäissään suostuu, vaikka ei sydämellään ole mukana koko hommassa.

Sitten menee kolme elämää perseelleen.

Melkein oikein. Pilalle menisi 2 elämää, miehen ja lapsen. Nainenha saisi haluamansa.

Vierailija
122/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pystyisi painostamaan lapsen hankintaan kumppania, joka ei ole varma asiasta. Hypoteettisessa tilanteessa, jossa minä haluaisin kiireesti lapsen, en voisi olla tyytyväinen jos joutuisin vääntämään toisen kanssa siitä milloin on hyvä hetki vai onko koskaan. Kyllä molempien pitäisi olla samalla tavalla mukana alusta asti. Mieluummin eroaisin tai jäisin lapsettomaksi kuin lähtisin tuollaiseen vain lapsen saadakseni.

Samoin joskus kauhistuttaa keskustelut, joissa sama tilanne on esimerkiksi yhteenmuuton tai avioliiton kohdalla eli toinen lähtee jos toinen ei ole parin vuoden jälkeen valmis avioon jne. Mikä kiire ja mikä pakko? Sitoutua voi ilmankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä pystyisi painostamaan lapsen hankintaan kumppania, joka ei ole varma asiasta. Hypoteettisessa tilanteessa, jossa minä haluaisin kiireesti lapsen, en voisi olla tyytyväinen jos joutuisin vääntämään toisen kanssa siitä milloin on hyvä hetki vai onko koskaan. Kyllä molempien pitäisi olla samalla tavalla mukana alusta asti. Mieluummin eroaisin tai jäisin lapsettomaksi kuin lähtisin tuollaiseen vain lapsen saadakseni.

Samoin joskus kauhistuttaa keskustelut, joissa sama tilanne on esimerkiksi yhteenmuuton tai avioliiton kohdalla eli toinen lähtee jos toinen ei ole parin vuoden jälkeen valmis avioon jne. Mikä kiire ja mikä pakko? Sitoutua voi ilmankin.

Miksi pitää luopua omista toiveistaan jos haluaa naimisiin esimerkiksi? Jos minä haluan ja toinen ei, niin silloin meidän tulevaisuus ei kohtaa.

Vierailija
124/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus on blondeille toivottua. Niin kauniita.

Vierailija
125/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se vauva pitää saada, kun nainen sitä yksin itsekkäästi haluaa. ei sitä muidenkaan suhteissa ole mieheltä kyselty

Vierailija
126/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkin on naiset kondomeja sabotoineet 😙

Vierailija
127/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko olisi yhtä ymmärtäväinen jos lapsikuumeessa olisi mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi