Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvakuume ja mies osti kaupasta kortsuja. Jälleen kerran...

Vierailija
31.03.2024 |

:( Mies ei ollut taaskaan valmis vaikka tammikuussa puhuttiin, että maaliskuussa aletaan yrittämään. Musta tuntuu, että elämä ehtii ajaa ohi. Olemme jo molemmat yli 30-vuotiaita. Meillä on omistusasunto, auto, vakituiset työpaikat jne mitä voisi toivoa. Töitä on painettu niin monta vuotta, että rahaa olisi pieni elättää. Tuntuu, että aina kun olemme saavuttaneet jonkun have to do -jutun, mies keksii uuden. Olen alkanut tosissani miettimään eroa. 

Kommentit (127)

Vierailija
41/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni oli samanlainen. Oikeasti ei vain halunnut lapsia kanssani, sillä eron jälkeen hän perusti hyvin pian perheen toisen naisen kanssa.

Sinussahan ei tietenkään ollut mitään vaikaa ja olit kaikella tapaa täydellinen joten vika oli pelkästään miehessä?

Vierailija
42/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämää on ilman vauvaakin, ei sinun elämäsi ala vauvasta tai muiden tavoitteiden saavuttamisesta. Jospa mies ei halua lasta ollenkaan. Nyt sitten hiillostamaan ja polkemaan jalkaa itku kurkussa ja uhkailemaan erolla asian varmistamiseksi.

Helpompi käyttää miestä taloudellisesti ja henkisesti hyväksi kun siihen saa lapsen välineeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään. 

Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.

Itsehän olisin heittänyt sinut pihalle ennen kun saat sanottua kiristyksesi loppuun

Vierailija
44/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun erolla uhkaillaan, parisuhde ja luottamus on tapettu.

Parempi uhkailun sijaan erota suoraan ennen koko kiristysvaihetta.

Vierailija
45/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin, että tehkää yhdessä kivoja asioita. Menkää kylpylään, hotelliin, syömään, matkalle... Mököttäminen ei auta. Se saattaa vain enemmän ahdistaa miestäsi.

Miksi pitäisi aina yrittää ymmärtää miestä ja hänen ahdistuksiaan? Miksi mies ei voi yrittää ymmärtää naista ja pelkoa lapsettomuudesta?!

Miksi miesten pitäisi ajatella naisia kun naiset ei selvästikään ajattele miehiä?

Vierailija
46/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani. Ehkä on parasta, että sanot tuon miehellesi. Itse olin samankaltaisessa tilanteessa 29-vuotiaana. Sanoin, että eroan, jos lapsitoive ei etene, sillä en aio tuhlata hedelmällisiä vuosia jahkailevaan mieheen. Olin kai sen verran päättäväisen oloinen, koska olin tosissani, että aloimme samantien yrittämään. 

Olisin siis muuten yrittänyt yksin luovutetun sperman kautta, sillä niin suuri oli se lapsen kaipuu.

Eli kiristit itsellesi sen lapsen. 

En kiristänyt. Lapsitoiveista oli puhuttu jo deittaillessa ja oli selvää, että haluamme molemmat lapsia. 

Se on puhdasta kiristämistä kun sanot miehelle että tee miten minä haluan tai aiheitan sinulle ongelmia ja pahaa mieltä

Vierailija
47/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin, että tehkää yhdessä kivoja asioita. Menkää kylpylään, hotelliin, syömään, matkalle... Mököttäminen ei auta. Se saattaa vain enemmän ahdistaa miestäsi.

Miksi pitäisi aina yrittää ymmärtää miestä ja hänen ahdistuksiaan? Miksi mies ei voi yrittää ymmärtää naista ja pelkoa lapsettomuudesta?!

Miksi miesten pitäisi ajatella naisia kun naiset ei selvästikään ajattele miehiä?

Lapsiasiassa jos missä jokaisen pitäisi totella tiukasti vain omaa intuitiotaan, eikä tehdä yhtään mitään myönnytykaiä puolison takia.

Oli se oma sielun totuus sitten kyllä tai ei.

Vierailija
48/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsiasiassa jos missä jokaisen pitäisi totella tiukasti vain omaa intuitiotaan, eikä tehdä yhtään mitään myönnytykaiä puolison takia.

Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyväksy sitä ja vaatii että miehen pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään. 

Vierailija
49/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kiristit itsellesi sen lapsen. 

Normi nainen siis. Ei miehet halua lapsia ikinä.

Vierailija
50/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minun mieheni ei sitten ole oikea mies kun lapsia halusi? Olisi halunnut vielä 3.kin lapsen mutta minulle riitti 2. Itse asiassa mieheni on sellainen perinteinen aikuinen mies jolle perhe on tärkeä. 

Vierailija
51/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempien hedelmällisyys laskee iän myötä. Toki miehen on helpompi perustaa perhe vaikka 50-vuotiaana kuin naisen. Keskustelkaa asia aidosti auki. Jos haluat lapsen, eroa ja löydä uusia kumppani, jolla samat arvot. Jos mies ei halua, hänelläkin on mahdollisuus löytää puoliso, joka ei halua. Nyt teette toisillenne väärin. Toivottavasti asia ratkeaa ja saatte molemmat sitä mitä toivotte.

Aina höpötetään "perustaa perhe", mulle perhe voi olla lapseton parikin.

Vierailija
52/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyvä

Saahan sitä vaatia mitä haluaa, mutta itselle vääriin vaatimuksiin ei pidä mennä suostumaan. Varsinkaan jos asia vielä esitetään kiristysultimatumina.

Jokaiselka on kuitenkin vain yksi elämä.Ei sitä kannata tuhlata jonkun muun haaveiden toteuttajana.

Vierailija
53/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minun mieheni ei sitten ole oikea mies kun lapsia halusi? Olisi halunnut vielä 3.kin lapsen mutta minulle riitti 2. Itse asiassa mieheni on sellainen perinteinen aikuinen mies jolle perhe on tärkeä. 

On mullaki 2 lasta. Kumpaakaa en halunnu vaa olivat exän oma projekti. Silti minä oon se joka maksaa, hoitaa ja kasvattaa. Eivät olleetkaan se kiva koriste tai asuste mitä esitellä toisille mammoille.

Voi verrata siihen kun lapset haluaa lemmikin ja lupaavat "ihan varmasti" ulkoiluttaa jne.

Vierailija
54/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeinen akka pitää dumpata. Siittä ei ole miehelle kuin haittaa

Vierailija
55/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyväksy sitä ja vaatii että miehen pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään."

Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Naisella ei enää kolmekymppisenä ole aikaa jäädä vuosiksi odottelemaan, jos mies ei osaa sanoa milloin haluaa lapsen.

Vierailija
56/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä tapauksessa mies tekee juuri niin kuin sanot eikä naiset hyväksy sitä ja vaatii että miehen pitäisi tehdä niin kuin nainen haluaa välittämättä itsestään."

Jos toinen haluaa lapsen ja toinen ei, niin eihän sitä suhdetta kannata jatkaa. Naisella ei enää kolmekymppisenä ole aikaa jäädä vuosiksi odottelemaan, jos mies ei osaa sanoa milloin haluaa lapsen.

Osaahan joka mies sanoa: "ei koskaan"

Vierailija
57/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota neula ja pistele reikiä. Kortsut voi näes pettää tai revetä ;)

Pahin mahdollinen keino. Tyrmistyttää

Vierailija
58/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:n mies näköjään osaa.

Vierailija
59/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:n mies näköjään osaa.

Se on vain oppinu että kun naiset kysyy jotain niin pitää ohjata juttu pois vastauksesta koska on vain huonoja vastauksia.

Jos sanoo oman mielipiteen niin jätetään ja jos sanoo naisen haluaman vastauksen siitä on itselle haittaa.

Vierailija
60/127 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle oli ja on edelleen vaikea tajuta, että nainen ei voi tehdä lapsia loputtomiin. Kun täytin 30, minä ilmoitin, että nyt on ensimmäisen aika tai erotaan. Minä elän mieluummin loppuelämän yksin lapsettomana kuin mietin sitten joskus, että olisiko meillä tärpännyt, jos oltaisiin aiemmin ryhdytty hommiin.

Meille tuli pian toinen miehen aloitteesta ja hän naureskelee, että minä panikoin kauheasti lapsettomuutta ja saatiin heti lapset kun tehtiin. Hän ei tajua, että ei meillä olisi enää nelikymppisenä välttämättä ollut niin hyvä tuuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi