Elämäni on mukavaa ja kohtuullista. Miksi se ärsyttää sinua?
Kommentit (10)
Minä pelkään myös. Ainakin siitä päätellen, että elämäni suurin säikähdys oli mörön kaltainen otus.
Pakko se on myöntää.
Miksi kuvittelet että sun elämä ärsyttäisi ihmisiä? Ole mukava ihminen niin ei todennäköisesti ärsytä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että sun elämä ärsyttäisi ihmisiä? Ole mukava ihminen niin ei todennäköisesti ärsytä.
Ai ei vai? Palsta on täynnä autistivajakkìen itkua KAIKESTA ja eritoten siitä miten huonosti asiat on verrattuna muihin.
Olen ihmetellyt samaa viimeiset 30 vuotta. Varmaan suurin syy on lapsettomuuteni. Lapsia hankkineet pitävät minua jonkinlaisena maanpetturina, kun en kasvata uusia veronmaksajia. Vaan kun pakko ei ole, vaikka minulla on koko ajan ollut puolisokin.
Vierailija kirjoitti:
Itse elän todella hyvää elämää työttömänä joka sijoittanut mm. kryptoihin tukia jo vuodesta 2016 ja useampikin kokkari on provosoitunut niin pahasti että uhanneet joko ottaa minut hengiltä tai "saada henkilöllisyyteni selville Kelaa varten".
Älä aliarvioi ihmisten pikkusieluisuutta. Näitä tyyppejä ärsyttää erityisen paljon etenkin se, että työtön ei kärsi vaan tällä on tilava asunto, puoliso jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai? Palsta on täynnä autistivajakkìen itkua KAIKESTA ja eritoten siitä miten huonosti asiat on verrattuna muihin.
Jaa itse olen autisti eikä minua haittaa muiden murheet eivätkä ilot. Keskityn omaan elämääni. Taitavat olla neurotyypillisiä, kun huomaa sinustakin miten ärsyynnyt muiden ihmisten itkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse elän todella hyvää elämää työttömänä joka sijoittanut mm. kryptoihin tukia jo vuodesta 2016 ja useampikin kokkari on provosoitunut niin pahasti että uhanneet joko ottaa minut hengiltä tai "saada henkilöllisyyteni selville Kelaa varten".
Älä aliarvioi ihmisten pikkusieluisuutta. Näitä tyyppejä ärsyttää erityisen paljon etenkin se, että työtön ei kärsi vaan tällä on tilava asunto, puoliso jne.
Tässä hyvä esimerkki, että omalla keskiluokkaisella elämällä elvistely köyhien suuntaan on lähinnä vain yleistynyt. Ei köyhien omasta elämästä valittaminen.
Nämä ihmiset eivät voi henkisesti hyvin. Ihan sama miltä elämä ja ulkokuori näyttää, jos sisäisesti ei voi hyvin, se voi purkautua typerällä tavalla.
Itselläni ulkoisesti elämä on muiden mielestä surkeaa ja huonoa, on epäonnistunut jne. Mutta itse olen löytänyt sisäinen rauhan vaikeuksista ja sairauksista huolimatta, nautin elämän pienistä ja ilmaisista iloista, jotka monille ovat itsestäänselvyyksiä, enkä enää tavoittele materialismia. Sekin tuntuu ärsyttävän, varsinkin ns menestyneitä ihmisiä.
Pelkään mörköjä.