Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskattiinko minut?

Vierailija
31.03.2024 |

Olin baarissa ja eräs mies alkoi piirittää minua jossain vaiheessa iltaa. Olin kännissä ja loppuillasta muistan vain välähdyksiä. Narikasta, taksista, miehen kotoa, sen sängystä. En tiedä kumpi riisui. Kun heräsin, mies oli lauennut päälleni. 

Tästä on muutama kuukausi. En aio tehdä rikosilmoitusta mutta haluaisin vain ymmärtää käytöstäni tuon illan jälkeen. Olen tehnyt asioita, joita en ehkä oikeasti tekisi (holtitonta seksikäyttäytymistä jne.)

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole juonut enää tuon illan jälkeen, jos se on tärkeä tieto.

Ap

Vierailija
22/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies pysty toimittamaan sinulle seksiinsuostumislupalappua, niin kyllä sinut on sitten raiskattu.

Kyseinen lomake ei ole kelpo oikeudessa koska se on voitu väärentää tai saada pakottamalla allekirjoitettua.

Ainoa keino varmistua ettei saa raiskaus syytettä on harrastaa seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei ole länsimaalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sen miehen kanssa jutella, koska emme tunteneet enkä ala stalkata hänen yhteystietojaan.

Kovasti täällä syyllistetään kännIstä. Miten se oikeuttaa mitään tilannetta. 

Kiitos muutamille kommentoijille. Ja harkitsen tuota terapeuttia kunhan löydän sellaisen.

Ap

En syyllistä kännistä, mutta tiedän omasta kokemuksesta, että on mukavampaa hallita elämäänsä ja tilanteita. Sikakännissä voi sattua ja tapahtua. 

Vierailija
24/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoni oli huono. Haluaisin ehkä vain vertaistukea tuohon, että holtiton käytökseni saattaisi johtua tuosta illasta. 

Eli olen jotenkin menettänyt itsekunnioitukseni. Jos seksissä minulla on ollut periaatteita, niitä ei ikään kuin enää ole. 

Ap

Miten tuo holtiton käytös ilmenee?

Vierailija
25/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää kysyä niin ei raiskattu - kännipano ei ole raiskaus.

Tän päivän lain mukaan jos "uhri" on alle 16 vuotias ja hän kokee häirintää niin se on raiskaus.

Eli seksuaalinenhäirintä alle 16 vuotiaan kohdalla on nykyään raiskaus. Eli ei tarvitse olla pakotettu yhdyntä tai edes kosketusta tai mitään riittää "uhrin" tuntemus (miten hän asian kokee) asiasta.

Jos koette tän epäoikeudenmukaisena niin huomautan että tämän asian ajoi lakiin pääasiassa vanhemmat naiset.

Vierailija
26/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin humalassa ei ole kykenenä antamaan suostumusta. Joten kyseessä voi olla raiskaus.

Mutta kännissä tehty yliajo ei ole tappo.

Vierailija
27/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei mies pysty toimittamaan sinulle seksiinsuostumislupalappua, niin kyllä sinut on sitten raiskattu.

Myös toisinpäin. Koska muistikuvia ei ole, ehkö mies raiskattiin jos lupalappua häneltä ei ole?

Vierailija
28/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikkoni oli huono. Haluaisin ehkä vain vertaistukea tuohon, että holtiton käytökseni saattaisi johtua tuosta illasta. 

Eli olen jotenkin menettänyt itsekunnioitukseni. Jos seksissä minulla on ollut periaatteita, niitä ei ikään kuin enää ole. 

Ap

Seksiä säännöllisesti parin, kolmen eri ihmisen kanssa. Onko se sitten holtitonta mutta välillä menen sekstailemaan vaikka en itse haluaisi ja vaikka esim. on menkat. Teen seksissä asioita toista miellyttääkseni, joita en oikeastaan halua.

Jos joisin, en tiedä, mitä tekisin. Siksi en käy baarissa.

Ap 

Vierailija
29/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin nolottaa omat kännisekoilut mutta koita olla tuomitsematta itseäsi. Sekoilit kun alkoholi oli sumentanut arvostelukykysi, melkein kaikille käy joskus niin. Siitä oliko raiskaus en osaa sanoa. Ehkä vähän rajatapaus kun ei voi tietää miten toinen on arvioinut tilasi etkä itse oikein muista. 

Vierailija
30/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joit liikaa ja halusit vielä mälliä lisäksi.

Vierailija
31/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis terapiaan jonkin kännipanon vuoksi? Menettelö myös jos hukkaatte euron.

Sattuuhan sitä ettei tarkkaan kaikkea muista. Nyt vaan jatkat eteenpäin menneitä miettimättä kohti uusia seikkailuja. Se seksi oli semmoinen ja seuraava kenties parempi.

Vierailija
32/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Seksiä säännöllisesti parin, kolmen eri ihmisen kanssa. Onko se sitten holtitonta mutta välillä menen sekstailemaan vaikka en itse haluaisi ja vaikka esim. on menkat. Teen seksissä asioita toista miellyttääkseni, joita en oikeastaan halua.

Ap 

Itsetuhoisuutta? Hae nyt apua.

Vierailija
33/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina totta, niin kyseessä raiskaus. Puolustelijat selvästi miehiä, joiden mielestä humalassa olevan ja estelevän naisen hyväksikäyttö tuttua.

Vierailija
34/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap 

Kuulostaa ihan ihan normaalilta naiselta, sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
35/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarina totta, niin kyseessä raiskaus. Puolustelijat selvästi miehiä, joiden mielestä humalassa olevan ja estelevän naisen hyväksikäyttö tuttua.

Jaahas, sieltä se miesvihaaja herännyt. Mielestäsi nainen saa vapaasti tehdä mitä haluaa ja ei joutua vastuuseen? Miksi oletat miehen heti olevan syyllinen johonkin?

Vierailija
36/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kaikki totta. Yritän itsekin ajatella, että juuri näiden puolustelijoiden kaltainen mies oli se, jonka kohtasin baarissa. 

Jotain minussa rikkoutui. En ole itsetuhoinen, kuten joku epäili mutten kykene jotenkin hallitsemaan seksuaalista itsemääräämisoikeuttani, kun tähän asti olen esim. seurustellut uskollisesti pitempiä aikoja enkä kaivannut mitään sekoiluja.

Taustalla on toki jo aiempaa kaltoinkohtelua jostain nuoruudesta, jotain joka aktivoitui tuon baari-illan jälkeen.

Ap

Vierailija
37/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, sieltä se miesvihaaja herännyt. Mielestäsi nainen saa vapaasti tehdä mitä haluaa ja ei joutua vastuuseen? Miksi oletat miehen heti olevan syyllinen johonkin?

Ap oli estellyt ja mies sanonut että älä höpötä. Aika selvä tapaus.

Vierailija
38/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan kauan maailma jaksaa näitä juttuja että nainen on juonut itsensä tolkuttomaan tilaan ja seuraavana päivänä nostaa oikeusjutun koska epäilee tulleensa raiskatuksi? Joku vastuu pitäisi ihmisellä itsellään olla omasta käytöksestään. Ei ihme että oikeuslaitos Suomessa on pahasti ruuhkaantunut kun näitä akkojen kännisekoiluja pitää selvittää. 

Maailmassa tapahtuu edelleenkin paljon ikäviä asioita, helppo pilde ei lakkaa kiinnostamasta miehiä vaikka kuinka käräjöitäisiin. 

Vierailija
39/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tämä kaikki totta. Yritän itsekin ajatella, että juuri näiden puolustelijoiden kaltainen mies oli se, jonka kohtasin baarissa. 

Jotain minussa rikkoutui. En ole itsetuhoinen, kuten joku epäili mutten kykene jotenkin hallitsemaan seksuaalista itsemääräämisoikeuttani, kun tähän asti olen esim. seurustellut uskollisesti pitempiä aikoja enkä kaivannut mitään sekoiluja.

Taustalla on toki jo aiempaa kaltoinkohtelua jostain nuoruudesta, jotain joka aktivoitui tuon baari-illan jälkeen.

Ap

Tämän takia naisilta pitäisi ottaa pois äänioikeus.

Vierailija
40/165 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä onko sinut raoskattu vai ei, (emme sitä voi tietää kuvailusi perusteella) olet itse tramatisoitunut illasta ja toiminut varmaan omia periaatteita vastaa. Siitä varmaan johtuu käytöksesi. Suosittelen sitä terapiaa, sinun pitää päästä purkamaan tuota pahaaoloasi ja käsittelemään tilanne. Ei se varmadti helppoa ole, kun et muista, mutta uskon kyllä että terapia auttaa. Oman mielenrauhan vuoksi käy myös sptesteissä.