Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!

Vierailija
29.03.2024 |

Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut  oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin. 

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko hakea maitoa ja leipää. Inhotti lapsiperheet rellestämässä. Poistuin pian kaupasta.

Vierailija
82/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Jos joltain toiselta loppui vaikka maito ja leipä. Sinulla nyt oli tarve vain kahvipavuille. Etkö voinut ostaa niitä ennen pääsiäistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin hakisin kahvipapuni kirkosta, mutta kun eivät v*ttu myy niitä. 

Vierailija
84/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee kyllä vähän ikävä (huom. vähän) entisaikoja. Pitkänäperjantaina saattoi olla auki joku hikinen kymppikioski ja Teboil. Piti osata ennakoida. Radiossa soi Matteuspassio.

Ei nykyisin ole kannattavaa pitää auki huoltoasemia. Sen olen tänään huomannut, kun ajellaan loman viettoon. Kaikki pienet asemat on kiinni! Tuskin on yksikään kioskikaan auki. Vain nuo isot huoltoasemat ja isot marketit. Äsken yritin hakea k-kaupasta vissyä, vaan sekin oli suljettu.

Vierailija
85/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai. 

Vierailija
86/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka haluaa nähdä rumia ja lihavia suomalaisia menee Prismaan. Makkaraperuna äijiä ja hieltä haisevia tanttoja

Vierailija
87/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en viitsi useinkaan juhlapyhinä mennä, vaikka olen ateisti. Nyt kävin kaupassa viimeksi keskiviikkona ja huomenna olisi hyvä syy käydä uudelleen.

Vierailija
88/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?

Tai pyytää jotakin hoitamaan mukuloita kauppareissun ajaksi?

Vierailija
89/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai. 

Tämä ei kuulu kaupassakäyntiin.

Vierailija
90/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne muutkin  oli kahvipapuja ostamassa.... Ihan pakko. Yhtä päivää ei selviä ilman 😉

Vierailija
91/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?

Mikä siinä nyt niin inhottavaa on. Minusta oli lapsena kivaa päästä kauppaan mukaan.

Vierailija
92/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.

Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään. 

Vierailija
93/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi pysyä kotona? En kuulu kirkkoon enkä käy kirkossa, en kuuntele hartauksia enkä katso niitä tv:stä. Ihan hyvä omatunto on, vaikka käyn ruokakaupassa tänään. Ajattelin myös leipoa illalla. Sellaistakaan syntiä minulta ei ole kielletty kuin leipominen pyhäpäivänä.

Vierailija
94/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, huono trolli. AP oli itsekin siellä ja valittaa miksi meni Prismaan.

Vierailija
95/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä nyt niin inhottavaa on. Minusta oli lapsena kivaa päästä kauppaan mukaan.

Ehkä osasit käyttäytyä kaupassa. Nykyään lapset ei osaa ja vielä vähemmän vanhemmat.

Vierailija
96/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas inhottaa ja suorastaan oksettaa tuollaiset suvaitsemattomat, jotka katsoo lapsiperheitä nenänvarttaan pitkin luullen omistavansa koko maailman.

Vierailija
97/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on Prisma auki klo 7-23 koko pääsiäisen. Eihän sinne tarvitse mennä,jos ei halua! 

Vierailija
98/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prismassa on kammottavaa katsella suomalaisten yleiskuntoa.

Ja habitusta.

Kaikkia helkkarin parrantupsuja, kaljuja, tatskoja, renkuloita ja ne punaiset hiukset.

Näyttää mielisairaalan avo-osastolta.

S-ketjun asiakasomistajia kaikki tyynni. Mielilukeminen Yhteishyvä ja Seiska.

Vierailija
99/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanko kotoa käsin näit tuon?

Vierailija
100/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäperjantain juomat pitää hakea jotta voi juoda pitkät oluet perjantaina.