Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!
Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin.
Kommentit (142)
Jaa. Jos joltain toiselta loppui vaikka maito ja leipä. Sinulla nyt oli tarve vain kahvipavuille. Etkö voinut ostaa niitä ennen pääsiäistä?
Itsekin hakisin kahvipapuni kirkosta, mutta kun eivät v*ttu myy niitä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tulee kyllä vähän ikävä (huom. vähän) entisaikoja. Pitkänäperjantaina saattoi olla auki joku hikinen kymppikioski ja Teboil. Piti osata ennakoida. Radiossa soi Matteuspassio.
Ei nykyisin ole kannattavaa pitää auki huoltoasemia. Sen olen tänään huomannut, kun ajellaan loman viettoon. Kaikki pienet asemat on kiinni! Tuskin on yksikään kioskikaan auki. Vain nuo isot huoltoasemat ja isot marketit. Äsken yritin hakea k-kaupasta vissyä, vaan sekin oli suljettu.
En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai.
Se joka haluaa nähdä rumia ja lihavia suomalaisia menee Prismaan. Makkaraperuna äijiä ja hieltä haisevia tanttoja
Itse en viitsi useinkaan juhlapyhinä mennä, vaikka olen ateisti. Nyt kävin kaupassa viimeksi keskiviikkona ja huomenna olisi hyvä syy käydä uudelleen.
Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?
Tai pyytää jotakin hoitamaan mukuloita kauppareissun ajaksi?
Vierailija kirjoitti:
En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai.
Tämä ei kuulu kaupassakäyntiin.
Kai ne muutkin oli kahvipapuja ostamassa.... Ihan pakko. Yhtä päivää ei selviä ilman 😉
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?
Mikä siinä nyt niin inhottavaa on. Minusta oli lapsena kivaa päästä kauppaan mukaan.
Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.
Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään.
Miksi minun pitäisi pysyä kotona? En kuulu kirkkoon enkä käy kirkossa, en kuuntele hartauksia enkä katso niitä tv:stä. Ihan hyvä omatunto on, vaikka käyn ruokakaupassa tänään. Ajattelin myös leipoa illalla. Sellaistakaan syntiä minulta ei ole kielletty kuin leipominen pyhäpäivänä.
Hehe, huono trolli. AP oli itsekin siellä ja valittaa miksi meni Prismaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pyytää jotakin hoitamaan mukuloita kauppareissun ajaksi?Mikä siinä nyt niin inhottavaa on. Minusta oli lapsena kivaa päästä kauppaan mukaan.
Ehkä osasit käyttäytyä kaupassa. Nykyään lapset ei osaa ja vielä vähemmän vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas inhottaa ja suorastaan oksettaa tuollaiset suvaitsemattomat, jotka katsoo lapsiperheitä nenänvarttaan pitkin luullen omistavansa koko maailman.
Täällä on Prisma auki klo 7-23 koko pääsiäisen. Eihän sinne tarvitse mennä,jos ei halua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on kammottavaa katsella suomalaisten yleiskuntoa.
Ja habitusta.
Kaikkia helkkarin parrantupsuja, kaljuja, tatskoja, renkuloita ja ne punaiset hiukset.
Näyttää mielisairaalan avo-osastolta.
S-ketjun asiakasomistajia kaikki tyynni. Mielilukeminen Yhteishyvä ja Seiska.
Ja ihanko kotoa käsin näit tuon?
Pitkäperjantain juomat pitää hakea jotta voi juoda pitkät oluet perjantaina.
Oli pakko hakea maitoa ja leipää. Inhotti lapsiperheet rellestämässä. Poistuin pian kaupasta.