Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!

Vierailija
29.03.2024 |

Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut  oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin. 

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismat ovat ihan hirveitä kauppoja. Liikaa ihmisiä. Alkaa ahdistamaan.

Vierailija
122/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pitänyt taas "ongelma" keksiä. Ihmiset käy kaupassa sinä päivänä, kun on tarpeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "etänä" hitsataan? Kerro toki niin jään kokonaan kotiin etäilemään.

Vierailija
124/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tyttö oli kirkossa ja se oli lähes täynnä ihmisiä. Hieno messu. Kaikki eivät ole Prismassa tai muualla kuluttamassa rahojaan enimmäkseen turhuuteen, ei toki kaikki tuhlaa, mutta eikö vaikka huomenna olisi voinut olla kulutusjuhla?

Ostettiin kyllä ruokaa ja jääkaappi oli tyhjä.

Vierailija
125/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tänään American Car Showssa Messukeskuksessa. Porukkaa oli yllättävän paljon. Itselle tästä on muotoutunut jonkinasteinen perinne, että pääsiäisenä lähden tuohon tapahtumaan. Mikäpä siellä kierrellessä katsomassa toinen toistaan hienompia autoja ja moottoripyöriä.

Vierailija
126/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai. 

Minä kuulun kirkkoon ja kävin silti kaupassa

Vierailija
127/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etänä ei voi käydä kaupassa, kun joutuu tekemään töitä. Voihan niistä lähitöistäkin käydä kaupassa työmatkalla. Muuten olisin tänään tehnyt viikon ostokset, mutta tulin illalla kotiin yhdestä tilaisuudesta ja poikkesin sillä matkalla kauppaan. Siellä olikin iltayöstä enemmän henkilökuntaa kuin asiakkaita, osa hyllytti, osa siivosi, kassojakin oli useampi auki. Jos tykkää rauhallisesta asioinnista, niin yö on siihen hyvää aikaa. Tai sunnuntaiaamut, kaikki hengelliset on silloin kirkossa, vai mitä. 

Vierailija
128/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ainakin kahdeksan kahvipakettia kaapissa aina. Ei tarvitse nyt kahvin takia juosta pyhäpäivänä.

Kun haen kahvia niin en juokse.

Vierailija
129/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono tekosyy sulla vai etkö  muka tiennyt, että pitkäperjantai on tulossa? Kahvia ei pilaannu päivässä, parissa sitä voi ostaa jo aiemmin varastoon, niin että varmasti riittää...

Vierailija
130/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kaupassa ostamassa kukkakimpun, kun menin kylään. Muiden ostoksia en katsonut. 

Vierailija
131/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplan Prisma ammotti tyhjyyttään aamulla.  Kävin ostamassa kananmunia kun muistin että ovat loppu.  

Vierailija
132/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.

Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään. 

Mikähän siinä on, että mä en koskaan ole nähnyt ruokakaupassa, en niin Prismassa kuin muuallakaan riehuvia lapsia huutavine ja tappelevine perheineen?

🤔

Sinä olet asiakas ja minä olen kauppias, joka on töissä siellä kaupassa ja näkee joka päivä niitä riehuvia lapsia. Johtuisiko siitä?

Vierailija
133/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pitänyt taas "ongelma" keksiä. Ihmiset käy kaupassa sinä päivänä, kun on tarpeen. 

Mutta ne lapset voisi jättää kotiin ja antaa asiointirauha ihmisille!

Vierailija
134/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole uskovainen ja minulle pitkäperjantai on vain perjantai.

Osanottoni.

Osanottoni. Läheltäsi menehtyy tai sairastuu varmasti yhtenään ihmisiä, kun liikut moisissa piireissä. 

Vierailija
135/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas olen kotona pitkäperjantaina ja SIIVOAN. Mitäs AP siihen sanoo? 

Vierailija
136/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.

Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään. 

Mikähän siinä on, että mä en koskaan ole nähnyt ruokakaupassa, en niin Prismassa kuin muuallakaan riehuvia lapsia huutavine ja tappelevine perheineen?

🤔

Sinä olet asiakas ja minä olen kauppias, joka on töissä siellä kaupassa ja näkee joka päivä niitä riehuvia lapsia. Johtuisiko siitä?

Niin?

Minkäs prisman kauppias olet?

t. sok:n hallitusammattilainen.

Vierailija
137/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko varma, että lähikaupat on suljettu, kun tämä on yleensä ainoa kunta koko maakunnassa, missä juhlapyhinä kaupat on kiinni. Jos kaupat täällä on tänään muutaman tunnin auki, niin siihen ei kannata yrittää ehtiä. 

Meillä täällä Helsingissä on kaikki K-Marketit auki sunnuntain aukiolojen mukaan.

Vierailija
138/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoita kiukkusi kauppiaille ja heidän taustavoimilleen, jotka tämän kauppojen aukiolorajoitusten poistamisen ovat saaneet aikaan. Jotkut kaupat ovat auki 24/7, eikä niissä ole öisin mitään muuta toimintaa, kuin varastamista, järjestyshäiriöitä ja perseilyä, paikkojen rikkomista ja sotkemista. Silti on niin iiihanaa, kun voimme palvella teitä silloin, kun te vaan haluatte.

Vierailija
139/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu, että näillä turhan valittajille pitäisi olla ihan oma kauppa, jonne ei isoja ostoksia tekeviä päästetä ollenkaan. Kaupassa olisi pelkät korit, ei ostoskärryjä tarjolla lainkaan. Hinnat toki olisi hiukan korkeammat kuin isoissa marketeissa, koska kassavirtakin olisi paljon pienempi. Hetkinen, itse asiassa maallahan on ollut tuollaisia, oliko niiden nimi kyläkauppa. Tietysti ne on monesta kylästä suljettu, kun ei kauppa käy, mutta ap:lle sopiva pieni kylä pienen kyläkaupan kera varmasti jostain vielä löytyy.

Valittajien Valinta? V-ryhmän kauppa?

Vierailija
140/142 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu kirkkoon enkä ole uskovainen. Minulle tämä on kuin mikä tahansa perjantai. 

Samoin. Ryyppään siinä missä ihan jokainen muukin perjantai.