Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!
Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin on koko päivä aikaa tehdä ostoksia. Työpäivinä kun ei ehdi.
Juuri tämä. Kauppareissu oli minulle tänään huviretki. Ei stressiä, ei kiirettä, otin mukaan mitä mieli teki, katselin ihmisiä, nautin vilskeestä. Töitä teen aika yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on oikein, pitkänäperjantaina vai pitkäperjantaina ?
On oikein.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, huono trolli. AP oli itsekin siellä ja valittaa miksi meni Prismaan.
Prisman pitäisi avata ovensa pyhinä ihan vaan ap:lle että tämä voisi privaatisti ylhäisessä yksinäisyydessään ostaa kahvipapunsa milloin huvittaa.
Eihän niitä kauppoja nyt mitenkään pyöritetä jonkun kahvipapujen hakijan ostoilla. Perheet tuo rahat kauppaan. Ihan eri juttu, jos lapsiperhe tulee ja ostaa kerralla 200 eurolla kaupasta kuin jos tämä kahvipapujen ostelija tuo siihen kaupan kassaan peräti kympin.
Minulla on ainakin kahdeksan kahvipakettia kaapissa aina. Ei tarvitse nyt kahvin takia juosta pyhäpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juntteja koska Prisma.
Missä ne ei juntit käy?
No tää on vaan yks palstan hulluista. Junttihullu. Se kirjoittaa kaikkeen kuinka juttua kaikkiin on. Vaikka tiedetään kuka se juntti on
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.
Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään.
Mikähän siinä on, että mä en koskaan ole nähnyt ruokakaupassa, en niin Prismassa kuin muuallakaan riehuvia lapsia huutavine ja tappelevine perheineen?
🤔
Minusta tuntuu, että näillä turhan valittajille pitäisi olla ihan oma kauppa, jonne ei isoja ostoksia tekeviä päästetä ollenkaan. Kaupassa olisi pelkät korit, ei ostoskärryjä tarjolla lainkaan. Hinnat toki olisi hiukan korkeammat kuin isoissa marketeissa, koska kassavirtakin olisi paljon pienempi. Hetkinen, itse asiassa maallahan on ollut tuollaisia, oliko niiden nimi kyläkauppa. Tietysti ne on monesta kylästä suljettu, kun ei kauppa käy, mutta ap:lle sopiva pieni kylä pienen kyläkaupan kera varmasti jostain vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?
Tai pyytää jotakin hoitamaan mukuloita kauppareissun ajaksi?Minua taas inhottaa ja suorastaan oksettaa tuollaiset suvaitsemattomat, jotka katsoo lapsiperheitä nenänvarttaan pitkin luullen omistavansa koko maailman.
Lapset eivät vaan kuulu kauppaan, kun eihän niillä ole edes rahaa ostaa mitään. Häiritsevät siellä muita asiakkaita eivätkä vanhemmat saa niitä kuriin. Kauppiaana haluan heidät pois myymälästäni sotkemasta hyllyjä, puristelemasta hedelmiä ja heittelemästä irtokarkkeja lattialle. Lapsiperheille voisi olla ihan omat myymälät (lapsettomia hotellejakin on), jossa voisivat käyttäytyä huonosti vanhempineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne kauppaan tullaan tappelemaan? Huudetaan miehelle ja lapsille, paiskotaan ja tiuskitaan vielä myyjille!?! Tänään törmäsin kolmeen eri raivoperheeseen. Ei tule ihan heti mieleen lähteä toisten ihmisten ilmoille ja työpaikoille julkisesti riitelemään.
Kaupoissa ei nykyään käyttäydytä yhtään.
Mikähän siinä on, että mä en koskaan ole nähnyt ruokakaupassa, en niin Prismassa kuin muuallakaan riehuvia lapsia huutavine ja tappelevine perheineen?
🤔
Asuinalue! Lautalähiöissä on nyt kireä tunnelma.
Potkulaki ja ansiosidonnaisen porrastus laittaisi lainanmaksun seis 3 kuukausierän jälkeen, asuntokauppa on täysin seis, velkoja ei anneta Suomessa anteeksi ja vaimokaan ei anna, koska ei päässyt em. syistä talvilomalle Kanarialle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhottaa lapsiperheet. Eikö niitä lapsia voisi jättää kotiin ja toinen vanhempi mennä kauppaan?
Tai pyytää jotakin hoitamaan mukuloita kauppareissun ajaksi?Minua taas inhottaa ja suorastaan oksettaa tuollaiset suvaitsemattomat, jotka katsoo lapsiperheitä nenänvarttaan pitkin luullen omistavansa koko maailman.
Lapset eivät vaan kuulu kauppaan, kun eihän niillä ole edes rahaa ostaa mitään. Häiritsevät siellä muita asiakkaita eivätkä vanhemmat saa niitä kuriin. Kauppiaana haluan heidät pois myymälästäni sotkemasta hyllyjä, puristelemasta hedelmiä ja heittelemästä irtokarkkeja lattialle. Lapsiperheille voisi olla ihan omat myymälät (lapsettomia hotellejakin on), jossa voisivat käyttäytyä huonosti vanhempineen.
Kerroppas tarkemmin, minkä prisman kaupppias olet?
Ja pääsiäisen henkeen kuuluu hengailla roskapalstalla ja arvostella muita eiks niin AP? Vaikka provohan tää on.
"Kerroppas tarkemmin, minkä prisman kaupppias olet?"
Kerrohan itse, kuinka olet voinut välttyä koulunkäynniltä?
Varmaan siksi kun et ole siellä 8h päivittäin. Moni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset laita k-18 -kylttiä ovelle? Pääset heti eroon lapsiperheiden rahoista.
Kissa oli eilen eläinlääkärissä ja päivä meni vahtiessa. Vanha kissa ja ongelmia oli.Äsken käytiin kaupassa ja jääkaappi oli ihan tyhjä. Ei ollut edes leipää.
Järkyttävää, voisi edes pitkäperjantaina olla kotona, eikä lähteä shoppailemaan. no kävin itsekin Lidlissä pikaisesti.
En ole kristytty, joten en koe tarvetta olla käymättä kaupassa jos tarvetta on. Oli pitkäperjantai tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää, voisi edes pitkäperjantaina olla kotona, eikä lähteä shoppailemaan. no kävin itsekin Lidlissä pikaisesti.
Mites Intian Tanskan itsenäisyyspäivä? Ollaanko silloinkin kotona, koska on itsenäisyyspäivä?
Ehkä niiltä muiltakin oli loppunut kahvipavut, samalla tavalla kuin ap.llä?