Pariskunta kuntosalilla - voisivat lääppiä toisiaan muualla
Salilla, jossa käyn on aikaisemmin käynyt kolmikymppinen nainen yksistään. Nyt hän on löytänyt miesystävän ja käyvät salilla yhdessä.
Ongelmana on, että he eivät osaa käyttäytyä. Hipelöivät ja lääppivät tosiaan, halailevat, vaihtavat kielareita yms.
Minus oikeasti häiritsee heidän käyttäytymisensä. Pääosin pystyn olemaan salilla omassa kuplassa ja tekemään omaa treeniä, mutta tuota ei pysty olemaan näkemättä
Kommentit (16)
Ai kauheaa! 😱
Syvimmät sympatiani ovat puolellasi.
Tuossa ei muiden nälvimiset auta. Olet oikeassa, kielisuukot eivät kuulu salille. No, voin sanoa, että ei tuo kiehnäysvaihe kauaa kestä.
Voitko katsoa muualle? Sulkea silmäsi?
Naisen katkeruus voittaa kuolemankin.
Kirjoitatko salilta vai maltoitko ihan kotiin asti?
Mikä tossa nyt oikeestaan häiritsee sua?
Tuo on kauheaa. Mikä siinä onkaan, että kun nainen ja mies löytävät rakkautta, niin kiima on niin kova ettei enää ymmärretä, ettei sen esittäminen tai siitä puhuminen ole muiden mielestä toivottavaa katseltavaa. Olin vasta lääkärillä, ja vastaanottotilassa joku vastarakastunut pari nuoli toisiaan, ikää joku 40+. Ollaanko siinä niin hormooneissa, että vastaa kuin olisi huumeissa?
Onhan tuo julkinuoleminen jonkunlaista muiden seksuaalista hyväksikäyttöä, varsinkin jo ahtaassa tilassa aletaan nuolemaan ja pakotetaan uhri katsomaan. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tossa nyt oikeestaan häiritsee sua?
Erektio näkyy selvästi salihousuissa.
Sama yleisissä saunoissa. Mä käyn avannossa & saunassa viikoittain ja usein siellä on joku pari, jotka istuvat lauteilla vieri vieressä ja koko ajan hipelöivät, silittelevät, hinkkaavat toisiaan. Todella kiusallista istua uikkarit päällä löylyssä vieraiden ihmisten kanssa, usein aika täyttäkin on, ja joutua seuraamaan tätä esileikkiä lähietäisyydeltä. Koen tämän vaivaannuttavaksi häirinnäksi muita saunassa olijoita kohtaan.
No ei kuulu salille seksuaalinen toiminta. Nykyihmiset ovat kuin elukoita, hyvä kun ei kusta ja paskanneta muiden läsnäollessa ja kuvata sitä juutuubiin.
Vain spurgut rakastelevat julkisesti puistoissa. Tee valitus salille, heidän pitää saada tietää, koska tuollainen aiheuttaa asiakaskatoa. Jos esileikkiä on pakko harjoittaa julkisesti, niin saliyrittäjänä varmistaisin ettei se ole minun tiloissani. Moni kokee tuollaisen häirintänä, joten saattaisin myös itse joutua oikeuteen, joten kismailijat pellolle salilta, ja kaikilla säilyy treenirauha.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kauheaa. Mikä siinä onkaan, että kun nainen ja mies löytävät rakkautta, niin kiima on niin kova ettei enää ymmärretä, ettei sen esittäminen tai siitä puhuminen ole muiden mielestä toivottavaa katseltavaa. Olin vasta lääkärillä, ja vastaanottotilassa joku vastarakastunut pari nuoli toisiaan, ikää joku 40+. Ollaanko siinä niin hormooneissa, että vastaa kuin olisi huumeissa?
Olin lääkärin vastaanotolla niin ei jäänyt epäselväksi että olivat äskettäin rakastuneet, ehkä pari promillea oli ja olivat tulossa sukupuolitauti testiin. Kaikki siellä odottaneet kyllä kuulivat kun ilmoittautuivat luukulla.
Mene jälkiliukkaille sen muijan kanssa.