Prisma oli täynnä ihmisiä - mikä siinä on ettei pitkänäperjantaina voida pysyä kotona!!!!!!
Ja sanottakoon että minulla loppui kahvipavut oli pakko ostaa, mitään muuta en ottanut ja tulin äkkiä kotiin.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on kammottavaa katsella suomalaisten yleiskuntoa.
YLEISKUNTO ei näy mitenkään päällepäin.
Hoikka voi olla rapakunnossa tai vakavasti sairas,veriarvot ja muut päin seiniä yms...
Ja usko tai älä,isommalla ihmisellä toisinpäin.
Pitikö tämä oikeasti kertoa sinulle..
Tämä tyttö oli kirkossa ja se oli lähes täynnä ihmisiä. Hieno messu. Kaikki eivät ole Prismassa tai muualla kuluttamassa rahojaan enimmäkseen turhuuteen, ei toki kaikki tuhlaa, mutta eikö vaikka huomenna olisi voinut olla kulutusjuhla?
Ei ollu mikään tunkkanen messu ilmeisesti?
Vierailija kirjoitti:
En ole uskovainen ja minulle pitkäperjantai on vain perjantai.
Osanottoni.
Kiinnostaa, ostatko ihan kahvipavut ja valmistat sitten kahvin. ?
Huomasin taas tänään, että miehet ja naiset puhuvat eri kieltä. Tiistaina minulle annettiin kasa työvaatteita korjattavaksi. Kysyin, onko näillä kiire. Ei, oli vastaus. Tänä aamuna soitettiin ja kysyttiin vaatteita, niitä tarvitaan, yhtään ehyttä työpaitaa ei ollut. Korjasin vaatteet ja kävin kaupassa, kun kerran jo jouduin ajamaan kaupan viereen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, ostatko ihan kahvipavut ja valmistat sitten kahvin. ?
Kahvimyllyjä on myynnissä.
No joa kauppa on auki niin siellä saa kyllä käydä. Itselläni ei nyt tänään ollut kyllä tarvetta.
Kaupassakäynti ei ole yhtään sen epäpyhempää kuin täällä joutavuuksia lueskella ja kommentoida.
Minä roikun ristillä janottaa tuokaa olutta,on nimipäiväni,kylmä bisse please.
Miksi et itse pysynyt kotona? Onko sun ostokset jotenkin tärkeempiä kuin muiden? Hajoo ittees!
En todellakaan lähde tällaisena pyhäpäivänä shoppailemaan ja soimaan itseäni siitä, että tulin tänään tälle palstalle edes tämän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Katsele jumalauta ostoksiasi ja hyllyjä! Älä toljota ja arvostele muita ihmisiä.
Vai etkö keksi mitään muuta tekemistä päivien ratoksi.
Tulee päivä että minä kaivan sulle montun jonne jäät.
Lähden itse kohta Lidliin. Mutta noin yleisesti voi todeta, että rahaa tuntuu ihmisillä olevan, marketit aina täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Ja habitusta.
Kaikkia helkkarin parrantupsuja, kaljuja, tatskoja, renkuloita ja ne punaiset hiukset.
Näyttää mielisairaalan avo-osastolta.
Ja menit niitå hakemaan suurimmasta kaupasta😆 joo uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja habitusta.
Kaikkia helkkarin parrantupsuja, kaljuja, tatskoja, renkuloita ja ne punaiset hiukset.
Näyttää mielisairaalan avo-osastolta.
Hyvin kuvailtu.
Kumpi on oikein, pitkänäperjantaina vai pitkäperjantaina ?