Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Tuomas Enbuske ei voi sietää yhtä asiaa parisuhteessa Naiset rakastuvat miehiin, jotka..."

Vierailija
27.03.2024 |

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Enbuske ihan asiaa puhuu. En tunne kyllä yhtään naista joka haluaisi olla miehelleen äitihahmo ja tarjota hoivaa. Mutta feministithän lukevat tuon Enbusken jutun niin, että mies on voimakastahtoinen johtaja ja nainen perässä seuraava kiltti lammas. Siitä tuossa ei missään vaiheessa ollut kysymys, mutta niin he sen lukevat. Tälläkin palstalla moni nainen korostaa sitä, että miten haluavat kiltin ja pehmoisen miehen, sellaisen betan. Oikeasti heitä se ei mitenkään kiihota ja etenkin kun pahimmat betamiehet sitten alkavat kännipäissään naisenhakkaajiksi, kun ovat äärimmäisen mustasukkaisia ja omistushaluisia kumppanistaan. Se on se hetki jolloin nämäkin naiset toivovat, että voimakastahtoinen alfa tulisi siihen väliin ja sanoisi sille omalle ukolle, että "jos vielä kerran lyöt naista, niin vedän sua niin pataan että sä et löydä täältä enää kotiin".

Ei vaan se ongelma on just tossa kahtiajaottelussa. Täysiä typeryksiä ihmiset, joiden mielestä on vain kahdenlaisia miehiä. Tai että jokaikinen nainen haluaa yhdenlaisen miehen. Katsos kun oikeassa maailmassa enemmistö on niitä välimallin ihmisiä ja ihan omia persooniaan. Miehet ja naiset. En tajua miksi näitä todellisuudesta irtaantuneiden pölkkypäiden juttuja kukaan kuuntelee. Menisitte elämään elämäänne.

Vierailija
122/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistomies ja oikeistomies, huhhuh.... Mutta sanonpa vaan että ellei parisuhteessa saa näyttää heikkouttaan niin missä sitten? Jokaisella on huonoja hetkiä ja itse ainakin haluan tuntea mieheni läpikotaisin.

Miehen on parempi tukeutua omiin miespuolisiin ystäviinsä, jos hänellä sellaisia on. Heikkouden näyttäminen naiselle johtaa vääjäämättä siihen, että hän lopulta alkaa halveksimaan sinua ja viehätys katoaa kokonaan.

"Haluan että mieheni on vahva ja vahvempi kuin minä", on sanottu minulle monen monta kertaa eri naisten toimesta.

Ja niin sen pitää olla, koska hormonit ohjaavat tunteiden voimakkuutta, herkkyyttä ym aika vahvasti. Jos itkeä vollotat koko ajan jostain, ja herkistelet asioille enemmän kuin naisesi, sinun hormonitoimintasi on vituroillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tuomaa nyt se, sellainen incel ja setämies, mistä täällä usein puhutaan?

En voisi ottaa tota pelleä vakavasti jos yrittäisi mun silmille hyppiä, eikä ole varmaan muutkaan naiset ottaneet, kun on noin katkeraa poikaa isotteluineen. Nolo säksättävä pygmi tämä mies. 

Akan mies, jolla ainakin yksi lapsi. Ihan varakaskin. Näyttää usein brekuttelevan hienoissa ravintoloissa Helsingissä.

Viettäisin samanlaista aikaa, jos mahdollista.

Vierailija
124/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.

Se sana on temperamenttinen.

Vierailija
125/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on siinä oikeassa, että naiset rakastuvat miehiin, jotka uskaltavat sanoa vastaan. Itse olen liian diplomaattinen ja enkä kovin tempperamenttinen. Olen huomannut, että naiset kiinnostuvat paremmin vastaanpanevista ja tempperamenttisista miehistä.

Asian ydin.

Vierailija
126/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä täysin samaa mieltä, että minkäänlaista heikkoutta ytai omia pelkojaan ei miehen kannata ikinä näyttää naiselle. Jos niin käy, niin parisuhde on nopeasti ohi.

Itse opin tämän kantapään kautta, niin kuin varmasti moni muukin mies.

Höpsykkä. Mieheni kyllä uskaltaa näyttää heikkoutensa ja parisuhteemme on kestänyt 43 vuotta. 

Meillä samoin! Toki vasta 31 vuotta olemme ehtineet jakaa arkea, mutta kyllä näyttää että hyvin jatkuu tästä eteenkinpäin. Tavallinen suomalainen mies ja minä ihan tavallinen vaimo. Yhdessä on jaettu ilot ja surut, menestymiset, rankka raskaus ja pikkulapsivaihe - ja samoin nykyinen ilo tasapainoisesta teinistä. Tukea on annettu silloinkin kun elämään on tullut syöpäsairaudet ja työttömyys.

Enbuske on outo tyyppi, lokeroi muita jonkun oman teoriansa mukaan. Tuossa hän määrittää itsensä oikeistolaiseksi ja etsii siitä syytä heikolle menestykselle parisuhteen ylläpitämisessä. Neuvoksi hänelle: auttaisi että kunnioittaisi ja arvostaisi sitä toista osapuolta huomioiden hänet yksilönä. 

Vierailija
127/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.

Yksi nainen väitti minulle että nykyään miesten pitää maksaa naisten laskut.

Paras mulle eteentullut selitti, että pitäisi ostaa sille kotiinkin ruoat, koska joutuu se muulloinkin syömään kuin treffeillä.

Vierailija
128/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on sikäli jännä tapaus, että ulkonäkö on aikamoista incel-kastia, mutta silti puhuu kovankin naistenmiehen auktoriteetilla. Toisaalta kai tuolla on parisuhteita ollutkin, mikä osoittaa, että status auttaa oikeasti naisten saamisessa. 

Suustaan sanavalmiit miehet kiinnostaa aika montaa naista. On vielä muitakin tekijöitä kuin ulkonäkö tai status/varallisuus.

Vierailija
129/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian ydin.

Paitsi, että sana oli kirjoitettu väärin, käytät sitä myös väärin.

Vierailija
130/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin samaa mieltä, paitsi siitä että miehen kuuluisi aina maksaa ravintolassa. Se perinne on peräisin ajoilta jolloin naisilla oli reippaasti huonommat palkat kuin miehillä. Näin ei enää ole.

Paras mulle eteentullut selitti, että pitäisi ostaa sille kotiinkin ruoat, koska joutuu se muulloinkin syömään kuin treffeillä.

Miksi tapailet maksullisia naisia? 

Vierailija
131/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enbuske on sikäli jännä tapaus, että ulkonäkö on aikamoista incel-kastia, mutta silti puhuu kovankin naistenmiehen auktoriteetilla. Toisaalta kai tuolla on parisuhteita ollutkin, mikä osoittaa, että status auttaa oikeasti naisten saamisessa. 

Suustaan sanavalmiit miehet kiinnostaa aika montaa naista. On vielä muitakin tekijöitä kuin ulkonäkö tai status/varallisuus.

Tottakai. Keskustelutaidot saa aikaan hyviä keskusteluja ja toiseen tutustumista. Sellaista ihmistä tuntee olevansa henkisesti lähempänä, jonka kanssa pystyy juttelemaan. Ja huumorikin on ihan kiva asia. Itse olen ns. kristitty kunnollinen nainen, mutta osaan heittää aika sekavaa läppää. En voisi ottaa miestä, joka loukkaantuu kaikesta tai ottaa kaiken tosissaan.

Vierailija
132/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan höpisee taas. Ei ehkä kannata uskoa parisuhdeasioissa tyyppiä, joka ei ole saanut yhtäkään parisuhdetta pysymään kasassa.

Ihmettelen suuresti kuka tuommoseen voi edes ihastua, hyi hemmetti. Sisäisesti ja ulkoisesti vastenmielinen tapaus. 

Tällainen on naisten keskustelun taso. Edellinen vielä ivaili ulkonäköäkin.

Yritä siinä  sitten puhua järkevästi.

Enbuske itse ei pelkästään ivaillut vaan tunsi tarvetta nöyryyttää omasta mielestään "rumimpia" prostituoituja, mutta hyysätihyysäti, se on kai sitä parempaa ja sallittua uli-ivailua. 

Vierailija
133/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella miehellä tuntuu olevan ihmeellinen tapa ajatella kaikki sellaisella joko-tai asenteella. Olet joko alfa tai beta. Olet joko vasemmistolainen tai oikeistolainen. Olet joko naisten tossun alla oleva luuseri tai kunnon panomies jota kukaan nainen ei määräile. Nainen haluaa joko kilttimiehen jota voi määräillä, tai sitten kunnon alfan joka pistää naisen nyrkin ja hellan väliin (koska sitähän naiset salaa haluavat).

Vierailija
134/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammasilla vassareilla meni tunteisiin 😂

Vierailija
135/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Keskustelutaidot saa aikaan hyviä keskusteluja ja toiseen tutustumista. Sellaista ihmistä tuntee olevansa henkisesti lähempänä, jonka kanssa pystyy juttelemaan. Ja huumorikin on ihan kiva asia. Itse olen ns. kristitty kunnollinen nainen, mutta osaan heittää aika sekavaa läppää. En voisi ottaa miestä, joka loukkaantuu kaikesta tai ottaa kaiken tosissaan.

Miksi vain ns. kristitty? Itse olen ihan kunnolla arvokonservatiiviuskis, ja läppä lentää täälläkin välillä villistikin :) Ei ruokottomuuksia tietenkään, ne ei edes ole musta hauskoja. Mut tosiaan, tosikot älkööt vaivautuko.

Vierailija
136/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentikö sylki haastiksessa paljonkin?

Vierailija
137/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastuu siis jännämiehiin jotka uskaltaa sanoa naiselle vastaan Nainen haluaa että mies käskee ja on kovis ja pitää naisen nyrkin ja hellan välissä.

Eli mielestäsi hyvä mies ei ilmaise mielipiteitään ja alistuu naiselle? Karmeata. Eihän yksikään nainen sellaista halua.

Vierailija
138/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on erilaisia ja erilaisia arkkityyyppejä. On olemassa esim persoonallisuudeltaan kylmiä ja torjuvia, lämpimiä ja mukautuvia, narsistisia ja itsekesskeisiä naisia, jotka odottavat muilta paljon muttta antavat itse vähän. Kylmissä ja torjuvissa suhteissa ne ovat myrskyiisiä, ekstaasisia ja kärsimyksen vuorottelua. On lämpimiä ja huolehtivia äitejä jotka on hemmotellleet lapsensa pilalle. Ei kestä lapsen itkua ja kiirehtii tyyydyttämään tämän pienimmätkinbtoiveet. 

Yksi vahingollisista suhteista on kalistava suhde.

Kun oppiii tunnistamaan vaaran merkit, saa itseluottamusta, jonka turvin voi arvioida ihmisen luotettavuuutta.

On hyvä antaa suhteen kehittyä kaikessa rauhassa. Ensinnkannatttaa vain tapailla. Kun alusta pitöen pitää kiiinni omista oikeuksistaan ja arvostaa itseään, toinenkin rohkaistuu tekemään samoin.

Vierailija
139/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä tuntuu olevan ihmeellinen tapa ajatella kaikki sellaisella joko-tai asenteella. Olet joko alfa tai beta. Olet joko vasemmistolainen tai oikeistolainen. Olet joko naisten tossun alla oleva luuseri tai kunnon panomies jota kukaan nainen ei määräile. Nainen haluaa joko kilttimiehen jota voi määräillä, tai sitten kunnon alfan joka pistää naisen nyrkin ja hellan väliin (koska sitähän naiset salaa haluavat).

Alfa juuri ei laita naista nyrkin ja hellan väliin. Nimenomaan beta on se joka joutuu hakemaan auktoriteettia suhteessa naiseen, kun ei sitä kodin ulkopuolella saa. Betamies on se kaikkein tyypillisin naistenhakkaaja. Alfa harvemmin tuntee sellaista niin voimakasta mustasukkaisuutta, että vaikka väkisin pitää nainen alistaa itselleen. Alfa on itsevarma. Hän ajattelee että jos muija tuosta lähtee, niin sitten lähtee. Kyllä meressä kalaa riittää ja hän uuden naisen löytää. 

Vierailija
140/160 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäslainen tämä nainen oli? Oliko naisella tekoripset, tekohiukset ehkä tekotissit ym. Tällaiset naiset varmasti haluavat että mies maksaa nuo kaikki toimenpiteet.  Ovat sen verran kalliita toimenpiteitä mutta muutoinkin ainakin minulla käsitys etteivät ole oikein kiinnostuneita palkkatyöhön menemisestä vaan  mies elättää ja maksaa kaiken. Haluavat elää lukuselämää mutta siihen ei omat tulot riitä joten..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän