Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyn juosta 7 km tunnissa

Vierailija
26.03.2024 |

Eli coopperissa vedin 1400 m per 12 min

Pystytkö sinä?

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei: pystyn juosta. Vaan: pystyn juoksemaan.

Mikä suomenkielen oppimisessa ja oikein kirjoittamisessa on niin vaikeaa?

Ketä pystyy, ketä ei. Big deal, boomer.

Vierailija
62/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PYSTYN JUOKSEMAAN.  Ap jäikö peruskoulu kesken ?

Olen tohtorikoulutettava. Kui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 km tunnissa on kävelyvauhtia. Tunti menee esim. kävellesseä Paloheinän 7,5km lenkki ja siinä on sentään mäkiäkin.

Vierailija
64/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 km tunnissa on kävelyvauhtia. Tunti menee esim. kävellesseä Paloheinän 7,5km lenkki ja siinä on sentään mäkiäkin.

Höpöhöpö. Se on hölkkävauhti.

Vierailija
65/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta, reippaasti kävelin ja tunti meni.

Vierailija
66/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavia aina nämä juoksukeskustelut kun muka läskit huonokuntoiset mammat juoksevat älytöntä vauhtia. Ottakaapa joskus gps mukaan niin saatatte yllättyä.

Garmin epix pro 2 (se 42mm naisten malli) aina kädessä. Eiköhän nykyään kaikilla joku laite matkaa mittaile, vähintään puhelin.

Vierailija
67/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta, reippaasti kävelin ja tunti meni.

Kukaan usko sinua.

Vierailija
68/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ultrajuoksua, pk-lenkit vedän 7 km/h tahtia. Sitä tahtia voinkin halutessani juosta 15 tuntia putkeen. Koskaan ei ole kävelijä minua Helsingin ulkoiluteillä kuitenkaan ohittanut, vaikka helsinkiläiset suomalaisista tutkitusti nopeiten kävelevät.

Minulla ei ole mitään aavistusta, kuinka kovaa voisin halutessani kympin juosta. Sillä ei ole minulle oikeastaan mitään väliä.

Vierailija
69/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan ultrajuoksua, pk-lenkit vedän 7 km/h tahtia. Sitä tahtia voinkin halutessani juosta 15 tuntia putkeen. Koskaan ei ole kävelijä minua Helsingin ulkoiluteillä kuitenkaan ohittanut, vaikka helsinkiläiset suomalaisista tutkitusti nopeiten kävelevät.

Minulla ei ole mitään aavistusta, kuinka kovaa voisin halutessani kympin juosta. Sillä ei ole minulle oikeastaan mitään väliä.

Vierailija
70/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7km tunnissa onnistuu reippaalla kävelylläkin.

Minä juoksen 10km tuntiin ja en koe olevani erityisen hyvässä kunnossa.

N44

Oletko mitannut tuon matkan ihan virallisesti? Kyllä on melkoisen hyvä kunto, jos tunnissa menee 10km. Ihmiset yliarvioivat  usein lenkkinsä pituuden.

Olen, useaan kertaan, juoksutapahtumat ovat mukavia. Ja ei, 10k tunnissa ei ole erityisen kova kunto ja on saavutettavissa kaikille joilla on kaksi toimivaa jalkaa. 

Ihan täydestä sohvaperunasta tuohon pääsee alle vuodessa.

Kaikki ei. En ole ikinä juossut kymppiä tuntiin ja juossut olen parikymmentä vuotta. Monta puolimaratoniakin on mennyt 2:15 aikaan, eli kestävyydestä ei ole kiinni. Mulla ei vaa

Tämä nyt on ääripää mutta maailman parhaat naiskestävyysjuoksijat ovat järjestään alle 160cm pitkiä joten ei ainakaan sun pituudesta ole kiinni juoksuvauhtisi.

Vierailija
71/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ultrakävelyä sillä mikään juoksunopeus tuo ei ole.

Vierailija
72/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen 7 km tunnissa, juosten menee 14 km ja jos juoksen oikein kovaa pääsen vieläkin pidemmälle.

Älä valehtele.

Oletko 80 v? Tunnissa pystyy kyllä kävelemään 7 km, jos menee reipasta tahtia. 

Aika reipasta tahtia saa mennäkin kävelemällä 7 kilometriin. Oletko kokeillut?

Jep. Tuohon ei mammat pysty. Johonkin 5,7km tunnissakin on tekeminen.

Vierailija
73/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sohvaperuna

Vierailija
74/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Oletko mitannut tuon matkan ihan virallisesti? Kyllä on melkoisen hyvä kunto, jos tunnissa menee 10km. Ihmiset yliarvioivat  usein lenkkinsä pituuden.

Olen, useaan kertaan, juoksutapahtumat ovat mukavia. Ja ei, 10k tunnissa ei ole erityisen kova kunto ja on saavutettavissa kaikille joilla on kaksi toimivaa jalkaa. 

Kaikki ei. En ole ikinä juossut kymppiä tuntiin ja juossut olen parikymmentä vuotta. Monta puolimaratoniakin on mennyt 2:15 aikaan, eli kestävyydestä ei ole kiinni. Mulla ei vaa

Jos puolimaraton menee aikaan 2:15 niin juokset 10k todennäköisesti noin aikaan 1h4min. Eli tuolla puolimaratontuloksella et vielä kymppiä tuntiin juokse.

2:07 puolimaraton ja 10k tuntiin ovat vertailukelpoisia. 

Sinullekin tuon kyllä pitäisi olla saavutettavissa, etsi joku hyvä juoksu ohjelma jossa reilusti intervalliharjoituksia, fartlekharjoituksia ja muutakin vaihtelua. Vauhtia ei tule lisää jollei sitä harjoittele, ja nuo nopeusharjoitukset parantavat myös sitä puolimaratonin aikaa.

_Aivan kaikki_ terveet ja normaalilla fysiikalla varustetut ihmiset tuohon pystyy kunhan treenaa monipuolisesti. 

Vierailija
75/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä yksikään kävelijä ole tuota tahtia hölkätessäni minua ohittanut, mutta olen kyllä sitäkin tahtia edetessäni muita hölkkääjiä ohittanut. Vapaasti saat toki naureskella, ei todellista kestävyyttä (nyt en puhu maratonin kaltaisista pyrähdyksistä) kovilla vauhdeilla edeten luoda.

Vierailija
76/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuulliselle naiskilpakävelijälle.

Vierailija
77/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn juosta 7 km tunnissa

Eli coopperissa vedin 1400 m per 12 min

Pystytkö sinä?

En pysty noi' hitaasee', menojalka alkaa vipattaa'.  

Vierailija
78/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kävelen 7 km tunnissa, juosten menee 14 km ja jos juoksen oikein kovaa pääsen vieläkin pidemmälle.

Älä valehtele.

Keskimääräinen kävelynopeus on n. 5km/h, mutta se ei olekaan mitään kuntokävelyä. Tuo 7,5km/h menee helposti kun kävelee reippaasti. Toki jos pituutta on palstamamman 150cm ja painoa 100kg niin voi olla hankalaa.

Vierailija
79/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele.

Keskimääräinen kävelynopeus on n. 5km/h, mutta se ei olekaan mitään kuntokävelyä. Tuo 7,5km/h menee helposti kun kävelee reippaasti. Toki jos pituutta on palstamamman 150cm ja painoa 100kg niin voi olla hankalaa.

Kyllä tuo 7,5km/h kävely on ihan hölynpölyä. T. Juoksuharrastaja

Vierailija
80/177 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Kaikki ei. En ole ikinä juossut kymppiä tuntiin ja juossut olen parikymmentä vuotta. Monta puolimaratoniakin on mennyt 2:15 aik

Vauhti hyytyy matkan pidetessä melkoisesti. 2:15 puolimaraton (21,1 kilometriä) vastaa suorituksena suunnilleen tunnin aikaa 10 kilometrillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi