Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuus
Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuussa.
Miten pärjätä?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kalliiden eineksien ostaminen ja tee itse ruokaa, kun aikaahan sinulla on.
En osta mitään einestä, kaiken ruoan teen itse halvimmista raaka-aineista, silti ei pääse alle 15€/päivä ruokaan....
AP
S-kaupassa perunan kilohinta on 0.89 senttiä. Meinaatko, että 15 kiloa perunaa ei riitä yhdelle päivälle?
15kg perunaa on 11250kcal eli noin 2.5 puolen päivän kalorit minulle, eikä kukaan syö pelkkää perunaa...
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinnyt jo kauan, että miten huonosti ihmiset osaavat hoitaa raha asiansa. Jos ei 587€/kk sulle riitä, niin teet kyllä jotakin väärin. Ruokaa saa kaupasta halvallakin jos vain osaa ostaa. Tee itse ruat, älä syö eineksiä.
Minulle on riitänyt hyvin, enkä valita.
Mikä 587€/kk? Ei jää lähelläkään tuota vuokran ja laskujen jälkeen.
AP
Mitä ne laskut tarkalleen ottaen ovat?
Vuokran omavastuu osuus, puhelinlasku, nettilasku yms.
AP
Miksi sinulla on puhelin ja netti erikseen? Puhelinliittymässä on netti ja sen voi jakaa tietokoneellekin jos tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kalliiden eineksien ostaminen ja tee itse ruokaa, kun aikaahan sinulla on.
En osta mitään einestä, kaiken ruoan teen itse halvimmista raaka-aineista, silti ei pääse alle 15€/päivä ruokaan....
AP
S-kaupassa perunan kilohinta on 0.89 senttiä. Meinaatko, että 15 kiloa perunaa ei riitä yhdelle päivälle?
15kg perunaa on 11250kcal eli noin 2.5 puolen päivän kalorit minulle, eikä kukaan syö pelkkää perunaa...
AP
Sinun pitää vähentää liikkumista. Huippu-urheilijatkaan ei kuluta nuin paljoa.
Sama idiootti trolli taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Jos sinulla ei muuhun rahat riitä niin sitten sinun pitää syödä sitä perunaa. Mene töihin jos haluat lisää varaa kuluttaa.
Trolli, osta enskerralla kun saatte sen kela-rahakasan 5 kiloo riisiä, 5 kiloo kaurahiutakeita, muutama purkki säilykkeitä.
Ei maksa paljon. Ei tarvoo trollata täällä vaikka rahat olisi juotu.
Kävin tossa syömässä sushia.
T. Alfa Gaylord
Olisiti pärjännyt, jos olisit ostanut kananuggetien sijaan jotain riittoisampaa
Trolli on yksinäinen mt-kriisistä kärsivä ja haluaa huomioita näillä JATKUVILLA avauksilla.
Vierailija kirjoitti:
Trolli on yksinäinen mt-kriisistä kärsivä ja haluaa huomioita näillä JATKUVILLA avauksilla.
Olisko sama mtp mikä avaa näitä pieru- ja eriteketjuja?
Kyllä Sinun täytyy opetella vähän talouden hallintaa ja toimeentuloa omillasi. ilman että me muut joudumme kelan kautta rahoittamaan Sinun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko lukea? Sain ne ruokajakelusta en itse ostanut....
AP
Sama provo viikonlopusta toiseen. Älkää menkö tähän ja jättäkää kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri- Opettelisitko ap laskemaan ja hoitamaan talouttasi. Kylläisenä keksit parempia aloituksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Aloitusviestissäsi ei puhuta mitään ruokajakelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Aloitusviestissäsi ei puhuta mitään ruokajakelusta
Lukisit keskustelua niin näkisit että puhutaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuhlatt rahasi?
En tuhlaa mihinkään, pakolliset laskut maksan ja sitten jää noin 200€ kaikkeen muuhun ja tuolla summalla ei kuin 2 viikon ruoat saa, siihen päälle hygienia, vaatteet, bussilippu, salikortti, niin ei vain yksinkertaisesti pärjää.....
AP
Jätä salikortti ostamatta ja jumppaa kotona tai ulkona. Sen hinnalla saa jo reilusti ruokaa.
Jos salilla käyminen on niin tärkeää niin sitten pitää mennä töihin. Valintoja.
Kananmunat ja puuro halpaa syötävää.Seurakunnan diakonilta voi pyytää apua tilanteeseen.