Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuus
Söin äsken kaksi viimeistä kananugettia...Nyt ei ole enää ollenkaan ruokaa jäljellä, ja rahaa tilillä 3 senttiä. Tukia tulee vasta ensi kuussa.
Miten pärjätä?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.
Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.
Olen hakenut kaikki tuet mitä saan, tuosta
Juuri tuon omavastuu osuuden saat toimeentulotukena Kelasta. Toki jos sinulle ei ole myönnetty sitä, niin se on sitten sinun ja asiankäsittelijäsi välinen juttu.
Minä sain ja hyvin menee.
Ai niin, se puhelin kuuluu sinun maksaa.
Miten se ap huomaa aina viimeisen lusikallinen jälkeen, että, oho, sinne meni masuun viimeiset muruset ja nyt ei ole rahaa eikä ruokaa?
Oon oikeesti lihava 🤢, joten voi olla hyväkin
Ap
Lopeta kalliiden eineksien ostaminen ja tee itse ruokaa, kun aikaahan sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Miten se ap huomaa aina viimeisen lusikallinen jälkeen, että, oho, sinne meni masuun viimeiset muruset ja nyt ei ole rahaa eikä ruokaa?
Mulla on ahmimishäiriö. Ja elämänhallintaongelmia. Oon lihava. Haluutko lisää syitä?
Ap
Nyt kyllä kävi säälittään sua! Syötiin juuri 250g pihvit 20€/kpl. Rahaa jäi tilille 52000€.
No laihdut.. ja menet ruokajonoon.
Oletko niitä voimaantuneita naisia joiden voimat meni kun miehiltä ei tulekkaan rahaa
Sekopää kananugethomo kertaa näitä juttuja joka päivä
Kysy apua Kirkon diakoniasta taikka sosiaalitoimesta maksusitoumusta
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut jaksaa vastata näihin päivittäin toistuviin aloituksiin, joita joku tekee huvikseen. Olette kaikki aika yksinkertaista porukkaa, niin ap kuin vastaajat.
Miten kehtaat pilkata toisen hätää. Nälkä ei ole mikään hupiasia.
Soita huomenna sosiaalityöntekijälle. Kerro tilanne ja pyydä apua.
Miksi täällä tehdään samoja aloituksia uudestaan niin paljon? Tämäkin jo ennen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta kalliiden eineksien ostaminen ja tee itse ruokaa, kun aikaahan sinulla on.
En osta mitään einestä, kaiken ruoan teen itse halvimmista raaka-aineista, silti ei pääse alle 15€/päivä ruokaan....
AP
Ap rölli, mene vaikka tonkimaan roskiksia. Sieltä löytyy varmasti jotain luita, joita voit imeskellä parempien trollien toivossa. 🥱😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin sanoin, teet silloin jotakin väärin. 587€/kk on toimeentulon minimi, jonka saan kaikki. Et ole hakenut oikeita tukia tai sinulle ei ole kerrottu tuota asiaa.
Otappa puheeksi Kelan kanssa. Minä ainakin sain kun kysyin, että mistä voin hakea sen erotuksen joka jää alle tuon toimeentulonminimin.
Olen hakenut kaikki tuet mitä saan, tuosta
Juuri tuon omavastuu osuuden saat toimeentulotukena Kelasta. Toki jos sinulle ei ole myönnetty sitä, niin se on sitten sinun ja asiankäsittelijäsi välinen juttu.
Minä sain ja hyvin menee.
Ai niin, se puhelin kuuluu sinun maksaa.
Ei saa omavastuu osuutta, se pitää ihan itse maksaa perusosasta
AP
Aina tämä sama avaus. Kananugettien määrä vain vaihtelee. Osta ensi kerralla semmosta ruokaa mikä täyttää, eikä tuommosta paskamössöä
Miksi syöt jotain kananugetteja? Osta halvempaa ja ravitsevampaa ruokaa eikä mitään eineksiä. Ja kuussa kirjoitetaan kuussa.
Tän trollin puhelinlaskun maksaa isi tai äiti. Ei kellään ole 39 90.
Hae käteisenä!