Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?

Vierailija
24.03.2024 |

Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja. 

Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella kauniita kavereita eikä heitä ketään ole isketty ruokakaupassa. Baari nyt on eri asia. 

Vierailija
102/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa harvemmin lähestytään.

Kerran minulle sattui tapaus, että mies tuli ojentamaan minulle omaa pullonpalautuskuittiaan. Väitti minun pudottaneen sen. Oma palautuskuittini oli ostoskorissa. Siinä sitten haasteltiin jotain mukavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joku mies tuli kysymään minulta mikähän olisi hyvä sinappi. 

Selvä kosinta!! Te ootte nyt kihloissa! IIIK!!

Vierailija
104/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Minua on kysytty kahville usein, kotikaupungissa ja muualla liikkuessani. En ole lähtenyt kenenkään kanssa, mutta ystävällisesti muutaman sanan vaihtanut ja kertonut, että olen varattu, jota en aina ollut, mutta miesten on mukavampaa ajatella, että vika ei ole heissä. En itse pidä itseäni kauniina, mutta minulle sanotaan usein, että olen kaunis, sekö miehet, että naiset, siis vaikkapa työkaverit. 

Jatkan, eniten huomiota nuoruusiän jälkeen sain 45 - 66 -vuotiaana, 22 v menin naimisiin ja mieheni kuoli kun olin 44 v, kun liikuin edesmenneen mieheni kanssa ei tietysti kahvikutsuja tullut. Nyt olen eläkkeellä, en liiku paljon missään, mutta kun lenkillä olen, huomaan kyllä miesten katseet. Voi saada ihailua myös näin liki 70

Kuskasitko sitä jollain kärryllä vai miten? Jäi kiinnostamaan.

Vierailija
105/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapakan vessajonossa olisi hyvä aloittaa keskustelu että käytsä usein paskalla?

Vierailija
106/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen blondi. Pukeudun peittävästi ja rumasti vähentääkseni kiinnostusta, en meikkaa. Silti on tultu pyytämään seksiä kun olen ollut kumppareissa, verkkareissa ym. rönttävaatteissa. En ymmärrä noita miehiä. Mikä saa luulemaan, että joku olisi kiinnostunut seksistä tuntemattoman kanssa?

Vierailija
107/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näköjään katseetkin on joidenkin mielestä iskemistä. Itse ajattelen, että pakkohan sitä jonnekin on katsoa, jos joku erehtyy pidempään mölläämään. Tai sitten, että naamassani on jotakin ylimääräistä, mikä aiheuttaa huvitusta. Kaikkia naisia ahdistellaan ja häiriköidään, omituisia nuo, joiden mielestä jotkut autosta huutelut, seuraamiset, kyttäämiset ja muut oudot kommentit on iskemistä.

Vierailija
108/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ainakin olla jotenkin provosoivasti pukeutunut että kurvit esillä. Mua ei koskaan tultu iskemään vaikka olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen nuori ja hoikka.

Vierailija
109/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana sain treffikutsuja, kun kävelin kadulla päivällä, muutaman kerran auto pysähtyi ja tarjottiin kyytiä sateelta jne. 

Ja paljon muuta. Minulla on karismaa ja voimakas libido. 

Miehet ajattelevat seksiä. Olet pukeutunut kuin maksullinen ja on ollut yleisesti tiedossa, että annat reikää helposti. Siksi ovat yrittäneet onneaan.

No minulta on pyydelty ihan lenkkitamineissa ollessanikin ja edelleen olen neitsyt. Miehillä on ihan omat kuvitelmat siitä, keneltä saa. Pitäisikö miesten kehuskella toisilleen vähemmän siitä ketä on pannut? Ei ainakaan kannata valehdella. Ne kaikki sadat pyytäjät ovat aina jääneet ilman.

Vierailija
110/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siepit ja iidavainiot. 

Vierailija
111/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo ainakaan koskaan tultu iskemään edes ihan nuorena. varmaan johtuu siitä, etten juuri laittaudu joten miehet kuvittelee etten ollut hakemassa mitään. Mulla on värjäämättömät hiukset, ei meikkiä ja hupparit ja farkut päällä. Miehen tapasin netissä ja hän sanoo aina että on kummallista ettei kukaan lähestynyt aiemmin.

Vierailija
112/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minulle kävi aika useinkin noin. Olen avoin, hymyilevä, hyväntuulinen ja helposti lähetyttävä. Jos minulle alkaa asiallisesti jutella, juttelen taatusti takaisin, koska olen vilkasluonteinen ja tykkään puhua ihmisten kanssa. Tämä on siis aivan eri asia kuin ahdistelu, asiaton perään huutelu ja häirintä, jota melkein kaikkiin naisiin kohdistuu julkisella paikalla. Se ei minusta ole iskemistä vaan nimensä mukaisesti häirintää. 

Minua on pyydetty treffeille mm. kuntosalilla, kahvilassa, uimarannalla, urheilukisojen katsomossa ja kerran jopa huoltoasemalla. Muutamassa tapauksessa iskijä on ollut myös nainen. Olen aina kieltäytynyt kohteliaasti kunniasta, koska olen ollut parisuhteessa 16-vuotiaasta asti. Useimmille on riittänyt, kun sanon olevani varattu. Ikä auttaa tähänkin ongelmaan: enää tuollaista ei kovin usein tapahdu, olen jo lähempänä 50 kuin 40 ikävuotta.

What?! Melkein kaikkia naisia ei sen enempää ahdistella, huudella perään ja ahdistella kuin tulla iskemäänkään tai muuten asiallisesti jutulle. Ihan oikeasti suurin osa naisista saa olla aivan tasan rauhassa ja kaikkialla (ainakin kaikilta muilta suomalaisilta) kuin olisi näkymätön ja hyvä niin.

Vierailija
113/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen isorintainen blondi. Pukeudun peittävästi ja rumasti vähentääkseni kiinnostusta, en meikkaa. Silti on tultu pyytämään seksiä kun olen ollut kumppareissa, verkkareissa ym. rönttävaatteissa. En ymmärrä noita miehiä. Mikä saa luulemaan, että joku olisi kiinnostunut seksistä tuntemattoman kanssa?

Ne on ne isot leilit, jotka saa miehen ajatukset seksiin. Sillä itse naisella ja sen ajatuksilla nyt harvemmin miehille merkitystä onkaan, jos he itse ajattelevat seksiä niin totta kai se nainenkin ajattelee silloin samoin, koska kaikki tässä todellisuudessa on noille mulkunjatketta.

Vierailija
114/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin olla jotenkin provosoivasti pukeutunut että kurvit esillä. Mua ei koskaan tultu iskemään vaikka olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen nuori ja hoikka.

Önnönnönnön nöö. Käytän liian isoa t-paitaa ja collareita. Tosi provosoivaa? Miksi puukotat toisia naisia syyllistämällä heitä? Miksi olet oman sukupuolesi vihollinen? Oletko kateellinen kurveista vai mikä mättää?

Vierailija
115/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Önnönnönnön nöö. Käytän liian isoa t-paitaa ja collareita. Tosi provosoivaa? Miksi puukotat toisia naisia syyllistämällä heitä? Miksi olet oman sukupuolesi vihollinen? Oletko kateellinen kurveista vai mikä mättää?

Sanoin vaan, että mua ei ainakaan tultu iskemään. Ei kyll haittaa. Asun melko pienessä kaupungissa niin varmaan jothuu siitä. 

Vierailija
116/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on ne isot leilit, jotka saa miehen ajatukset seksiin. Sillä itse naisella ja sen ajatuksilla nyt harvemmin miehille merkitystä onkaan, jos he itse ajattelevat seksiä niin totta kai se nainenkin ajattelee silloin samoin, koska kaikki tässä todellisuudessa on noille mulkunjatketta.

Nimenomaan tämä. Vain mies voi muuttua, koska vain miehessä on vikaa.

Vierailija
117/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totuus, että osa  naisista ja miehistäkin puketuu provosoivasti. Esim miehet ilman paitaa ja näyttelee muskeleita. Ei se väärin ole,.mutta varmaan tuolloin tapahtuu sitten enemmän lähestymisiä, ja jos sellaisia ei halua, niin kannattaa pukeutua erilailla.

Vierailija
118/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin vaan, että mua ei ainakaan tultu iskemään. Ei kyll haittaa. Asun melko pienessä kaupungissa niin varmaan jothuu siitä. 

Sanoit, että "pitää ainakin olla jotenkin provosoivasti pukeutunut".

Vierailija
119/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidattomat miehet "muskeleineen" on lähinnä noloja, miksi helvetissä kukaan nainen lähestyisi sellaista muualla kuin rannalla.

Vierailija
120/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totuus, että osa  naisista ja miehistäkin puketuu provosoivasti. Esim miehet ilman paitaa ja näyttelee muskeleita. Ei se väärin ole,.mutta varmaan tuolloin tapahtuu sitten enemmän lähestymisiä, ja jos sellaisia ei halua, niin kannattaa pukeutua erilailla.

Niin mitä se hyödyttää niitä, joita ahdistellaan, vaikka olisi teltta päällä? Etkö ymmärrä miten tyhmä, lyhytnäköinen ja naisia syyllistävä ajatuksesi on? Ei miehiä todellakaan rkata naisten toimesta, mikäli he kulkevat ilman paitaa. Se ahdisteleva käytös johtuu ihan miesten vinoutuneesta ajattelusta, ei naisten pukeutumisesta. Sama nainen teltassa ja bikineissä tulee ahdistelluksi joka tapauksessa, koska ahdistelija on se MIES.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi