Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?
Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja.
Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..
Kommentit (184)
Ei koskaan missään varsinaisesti isketä, mutta jostain syystä ruokakaupassa mun kanssa halutaan jutella perunoista, kausivihanneksista tai auton parkkaamisesta. En tiedä, miksi pitää vieraalle ihmiselle tällaisia hölöttää, mutta joku voisi noikin ottaa iskuyrityksinä.
Mulla on tästä kokemusta, tosin "metoo"-homman jälkeen vähenemään päin :)
Miehet, jotka tulee iskemään sillai kadulla tai maitohyllyllä on yleensä ihan kivanoloisia perustyyppejä, mutta en oo treffeille lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin vain, että "sori, mä en ehdi nyt jutella". Tuo pohdintani liittyi vain siihen, millaista viestiä noille miehille antaa sillä, kun vetoaa siihen, että on jo toisen miehen "varaama". En toki tuomitse ketään siitäkään, koska pääasiahan on, että nainen pääsee eroon ei-toivotusta lähestyjästä. Enkä tarkoita, että naisen kommentti olisi ongelma - ongelma nimenomaan on noiden miesten asenne.
Olet ikävä syyllistäjä ja huomaa ettet tuollaiseen tilanteeseen ole joutunut.
Totuus kuulostaa joskus ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita hempukoita lähestytään, juuri sellaisia vähän yksinkertaisen oloisia mutta hyvännäköisiä naisia. Yllätys on melkoinen sitten näillä häntäheikeillä kun huomataan että tämä on persoonaa ja järkeäkin päässä.
Ei ole pelkästään yksinkertaisen oloiset tai bimbon näköiset. Joillakin vain on jotain joka vetää ihmisiä puoleensa. Arvelisin että on tekemistä hymyilevän luonteen kanssa.
Tuskin johhtuu siitä. Mä hyymilen paljon ja ei koskaan lähestytä.
Mä taas en hymyile ja muutenkin näytän tympeältä, en todellakaan säteile positiivisuutta. Silti lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noita hempukoita lähestytään, juuri sellaisia vähän yksinkertaisen oloisia mutta hyvännäköisiä naisia. Yllätys on melkoinen sitten näillä häntäheikeillä kun huomataan että tämä on persoonaa ja järkeäkin päässä.
Ei ole pelkästään yksinkertaisen oloiset tai bimbon näköiset. Joillakin vain on jotain joka vetää ihmisiä puoleensa. Arvelisin että on tekemistä hymyilevän luonteen kanssa.
Tuskin johhtuu siitä. Mä hyymilen paljon ja ei koskaan lähestytä.
Mä taas en hymyile ja muutenkin näytän tympeältä, en todellakaan säteile positiivisuutta. Silti lähestytään.
Todennäköisesti olet kaunis.
Mä olen aika ulospäinsuuntautunut ja avoin ekstroverttiluonne, mutta ei miehet minua ikinä lähesty missään. Olen myös n. 30 kiloa ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui.
Eli (naisen) ulkonäöstä ei saisi kiinnostua ja heitä ei saisi lähestyä, jos ei entuudestaan tunne tai jotenkin kiinnostu tuntemattomasta naisesta muun, kuin ulkonäön perusteella. Melkoinen paradoksi... Ja sitten toisessa ketjussa valitetaan, kun miehet eivät lähesty.
Se nyt vaan menee useimmilla naisilla ja miehillä niin, että se ulkonäkö ja olemus on SE asia, joka herättää kiinnostuksen. Toki koko homma voi lässähtää paremman tutustumisen myötä, sama miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.
Hohhohhehheh.. Jopa paskahuussi jonossa???
Olisi kiva kuulla miten huussijonossa isketään. "Käytkö täällä usein?" ei varmaan toimi kovin hyvin.
Olipa hyvä oivallus, naurattaa veiläkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui.
Eli (naisen) ulkonäöstä ei saisi kiinnostua ja heitä ei saisi lähestyä, jos ei entuudestaan tunne tai jotenkin kiinnostu tunt
En sanonut, etteikö ulkonäöstä saisi kiinnostua. Mutta mikä motiivi ja syy naisella olisi lähteä treffeille? Mies oli tuossa kiinnostunut naisen ulkonäöstä niin kovasti, että haluaa tutustua - mutta tekeekö hänen ulkonäkönsä vastaavanlaisen vaikutuksen naiseen? Jos ei tee, niin miksi nainen lähtisi treffeille? Mies ei ymmärrä tätä vaan kuvittelee, että vain hänen oma kiinnostuksensa riittää - että vain se riittää, että hän viehättyi naisen ulkonäöstä.
Jotku on kyllä tosi kauniita etten ihmettele jos vientiä riittää.
Ite en kyllä kehtaa kellekkään vieraalle ees hymyillä etteivät luule et yritän olla jotenkin viehättävä roikkoposkineni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.
Olen omin silmin todistanut. Pystyn ajatuksen voimalla lumoamaan ihmisiä. Saan miehen seuraamaan minua bussista ulos ja pyytämään treffeille. Mutta en halua käyttää noitakeinoja. Saan miehen tai naisen haluamaan minia ihan sikana. Ongelma on, että en jaksa noitua kokoajan.
Minun tarvitsee vain kuvitella voimakas säde minun ja toisen ihmisen välillä. Aivoissa surisee hiukan. Ja daa, myös toinen ihminen ajattelee minua. Mutta ei noin mitään parisuhdetta rakenneta.
On tainnut "surista" koko elämäsi ajan, noi jutut viittaa siihen!
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla se iskeminen sitten alkaa? Jos mies tulee juttelemaan, niin ajatellaanko siitä heti, että se on iskemistä? Olen kaunis, mutta en ole kokenut mitään treffikutsu ruuhkaa kaupassa tms. juttelemaan miehet kyllä voivat tulla, mutta en näe sitä iskemisenä. Sosiaalisessa mediassa sitä vastoin viestein pommitetaan, mutta mitään vastaavaa en ole "live" elämässä kokenut.
Juuri tästä syystä en miehenä viitsi oman ikäluokkani naisille puhua mitään kaupassa, salilla tms., sillä nämä ajatellaan heti flirtiksi. Nähty niin monet kerrat miten nainen olettaa heti kyseessä olevan joku iskutilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.
Ah, katsekontakti. Asia, joka voi meinata mitä vain riippuen vastapuolen ulkonäöstä.
"En sanonut, etteikö ulkonäöstä saisi kiinnostua. Mutta mikä motiivi ja syy naisella olisi lähteä treffeille? Mies oli tuossa kiinnostunut naisen ulkonäöstä niin kovasti, että haluaa tutustua - mutta tekeekö hänen ulkonäkönsä vastaavanlaisen vaikutuksen naiseen? Jos ei tee, niin miksi nainen lähtisi treffeille? Mies ei ymmärrä tätä vaan kuvittelee, että vain hänen oma kiinnostuksensa riittää - että vain se riittää, että hän viehättyi naisen ulkonäöstä."
Joten miehen tulisi ennalta tietää, pitääkö nainen tämän ulkonäöstä ja ylipäätään, että millaiset mieltymykset hänellä on. Sitten vasta saa lähestyä? Menee kyllä vähän vaikeaksi, etenkin, kun aina toitotetaan miten naisten miesmaut ovat NIIN paljon monipuolisempia, kuin miesten naismaut.
No mistä sitten tietää mikä on iskemistä ja mikä vain juttelunhalua? Mulle on tullut moni mies juttelemaan esim kursseilla elämäni aikana, mutta mistä voi tietää kuka on iskemässä ja kuka ei?
Vierailija kirjoitti:
Sennäköiset että saa pimppiä. Jos on pimppi kosteana ja kiima päällä, niin seuraa löytää helposti.
Kuule ap. Ei ne miiehet itsestään tule ketään naista iskemään.
Ensin ne naiset flirttaa sen miehen kanssa, joka naista lähestyy. Mutta kiltit naiset eivät
sitä huomaa, kun he eivät itse osaa flirtata. Ja kun ns. kunnollislla naisilla ei tulis edes
mieleen alkaa itse iskeä miestä itselleen.
Ne naiset, joita miehet rupee iskemään, ovat jo valmiita seikkailuun.
Ilmeet, käytös ja elekieli kertoo sen miehille. Moni nainen jo basriin mennessä iskee itse
silmää joihnkn pöytiin. Ja / tai aloittaaheti silmäpelin kun on istuutunut
M28 avoliitossa
"Voi ettien että, vaikutat super mielenkiintoiselta tapaukselta, mutta kun oon jo varattu niin ei pysty lohkeemaan. Harmi juttu, snif!"
Vierailija kirjoitti:
No mistä sitten tietää mikä on iskemistä ja mikä vain juttelunhalua? Mulle on tullut moni mies juttelemaan esim kursseilla elämäni aikana, mutta mistä voi tietää kuka on iskemässä ja kuka ei?
Minä aina oletan että kyse on aivan normaalista juttelusta jollei treffipyyntöä tai hyvin suoraa flirttailua tule. Poistun paikalta jos tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sennäköiset että saa pimppiä. Jos on pimppi kosteana ja kiima päällä, niin seuraa löytää helposti.
Kuule ap. Ei ne miiehet itsestään tule ketään naista iskemään.Ensin ne naiset flirttaa sen miehen kanssa, joka naista lähestyy. Mutta kiltit naiset eivät
sitä huomaa, kun he eivät itse osaa flirtata. Ja kun ns. kunnollislla naisilla ei tulis edes
mieleen alkaa itse iskeä miestä itselleen.
Ne naiset, joita miehet rupee iskemään, ovat jo valmiita seikkailuun.
Ilmeet, käytös ja el
Miten sitten minua tulee iskemään miehiä joita en ole aiemmin edes nähnyt tai huomannut tai muutenkaan ollut tietoinen heidän olemassaolostaan? Jostain takavasemmalta vain tulevat juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kuin katse - Sen sinua kiinnostavan pitäisi erottaa kiinnostus small talkista, muiden kohdalla se on vain normaalia, jokapäiväistä käytöstä.
Olet ikävä syyllistäjä ja huomaa ettet tuollaiseen tilanteeseen ole joutunut.