Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?

Vierailija
24.03.2024 |

Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja. 

Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lidlissä kaupassa kun tuntematon mies pysäytti minut ja kehui vartaloani ja ulkonäköäni. Sanoi, että vartalostani näkee että urheilen. Pyysi treffeille mutta en lähtenyt.

Minulla oli myös miespuolinen PT joka pyysi minua treffeille, sen jälkeen vaihdoin PT:n naiseksi. 

Minua on myös lähestytty bussipysäkillä.

Baarissa en saa olla hetkeäkään rauhassa, kerran kaksi miestä alkoi tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin. Säikähdin ja otin taxin kotiin. Myös Facessa ja Instagramissa minua lähestytään viestein (minulla on avoin profiili koska postaan harrastusasioista paljon) 

Miehet myös esim töissä asiakkaat flirttailevat minulle. Saan myös paljon kehuja ulkonäöstäni koulussa ja työpaikalla (opiskelen juuri uutta alaa aikuisena) 

Vierailija
122/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää ainakin olla jotenkin provosoivasti pukeutunut että kurvit esillä. Mua ei koskaan tultu iskemään vaikka olen normaalipainoinen, pitkähiuksinen nuori ja hoikka.

Önnönnönnön nöö. Käytän liian isoa t-paitaa ja collareita. Tosi provosoivaa? Miksi puukotat toisia naisia syyllistämällä heitä? Miksi olet oman sukupuolesi vihollinen? Oletko kateellinen kurveista vai mikä mättää?

Onhan se totuus, että osa  naisista ja miehistäkin puketuu provosoivasti. Esim miehet ilman paitaa ja näyttelee muskeleita. Ei se väärin ole,.mutta varmaan tuolloin tapahtuu sitten enemmän lähestymisiä, ja jos sellaisia ei halua, niin kannattaa pukeutua erilailla.

Niin mitä se hyödyttää niitä, joita ahdistellaan, vaikka olisi

Onhan naisten ahdistelijoita mutta on myös miesten ahdistelijoita. Itse kuulostat nyt miesvihaajalta. Mites ne vanhemmat naiset baareissa jotka tulee kourimaan nuorempia miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 16-vuotias tuota tapahtui, ja mies oli yleensä paljon vanhempi. Kun aikuistuin, kukaan ei osoittanut kiinnostusta. Itse sai kaikki aloitteet tehdä.

Kertoo vain siitä että melkein kaikki miehet ovat kiinnostuneita melkein sakkolihasta ja kuvittelevat että teinit antavat helposti. Kuvottavaa 🤢 

Vierailija
124/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persepanolla naisen persekarvat kutittaa munias.

ap

Vierailija
125/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita hempukoita lähestytään, juuri sellaisia vähän yksinkertaisen oloisia mutta hyvännäköisiä naisia. Yllätys on melkoinen sitten näillä häntäheikeillä kun huomataan että tämä on persoonaa ja järkeäkin päässä. 

Vierailija
126/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo ahdistelijahullu täällä. Löytää aina näihin keskusteluihin. 

Vierailija
127/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.

Olen omin silmin todistanut. Pystyn ajatuksen voimalla lumoamaan ihmisiä. Saan miehen seuraamaan minua bussista ulos ja pyytämään treffeille. Mutta en halua käyttää noitakeinoja. Saan miehen tai naisen haluamaan minia ihan sikana. Ongelma on, että en jaksa noitua kokoajan. 

En tiennytkään että kiroilu lumoaa ihmisiä. Pitää ensi kerralla testata jos pääsisi treffeille asti.

Vierailija
128/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Itse kuulostat nyt miesvihaajalta.

Mietipä vaan miksi :D 

Ahdistelu tuottaa miesvihaajia.

Vierailija
129/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei kyllä tosiaankaan aina ja kaikkialla, mutta kerran tultiin bussipysäkillä puheille, että lähtisinkö kahville vaikka joskus. Mentiin ja jonkinlainen suhde siitä meinas syntyä, kun olin vasta muuttanut ihan tyhjänpäälle outoon kaupunkiin. Se mies oli kiltti, kunnollinen, lutunen. Kuin koiranpentu. Minä en ollu, ja kun oon lapsesta saakka kaltoinkohteluun tottunut, niin en halua kilttiä koiranpentua vaan ison pahan suden. Joten piti lempata hetken ajanvieton jälkeen, syystä että ei vaan kipinöi ja ahdistaa, kun toinen kuvittelee suurta rakkaustarinaa.. Taisin käyttää hiukan hyväkseni... terveisiä vaan, mulla on vielä se sun vasara!

Samoihin aikoihin kaks muutakin lähesty baarissa. Niitten kans oltiin "kavereita" mutta otin kyllä erinäistä hoitoa sen aikaa, kun kestin niitten naamoja ;D No ei, toinen oli oikeasti kiva ja hänen kans oli hauskaa! Mutta vaikka oli luuseri, yritti silti (tai juuri siksi?) pitää mua maanraossani... Meni hermo lopulta. Heippa, kaipaan sua ja meidän ajanviettoa, mutta en tiiä, voiko välejä korjata?

Neljäs lähestyi samaan aikaan yhdistystoiminnassa, mutta en tosin tajunnut kuin vähän pitkän ajan päästä, että oli musta naisena kiinnostunut, eikä pelkkänä kaverina, koska en oo omasta mielestäni oikein äitipuoliainesta ja ko. miehellä pieniä lapsia. Ja hän oli kiva, mutta ite en tuntenu sellasta kipinää... Niin en osannu arvata, että toinen ois siis halunnu tavata; mennä treffeille, vaan luulin pitkän aikaa, että kavereina hengailtais...

Vaistottiinko musta jokin irrallisuus ja yksinäisyys, kun tuolloin, oudossa kaupungissa, lähestyttiin? Kotikaupungissani ei koskaan?

Kysymykseen, millaisia naisia; niin pukeudun rennosti omalla tyylilläni enkä juuri meikkaa, tai jos niin sen verran, että moni mies ei tajua sitä meikkiä olevan, vaikka on. Kuten edellä mainostettiin, niin seksuaaliset nautinnot mua kiehtoo, tai kiehtoi silloin, ehkä keskivertoa enemmän, näkyneekö se sitten naamasta? Huolettomasta nutturasta muukin huolettomuus?

Minä epäilen, että niitä tosissaan kauniita naisia tullaan iskemään vähemmän, kuin tavallisempia. Itse ainakin jännitän komeiden miesten lähestymistä (vaikka en olisi iskemässä/kiinnostunut, vaan pitäisi esittää joku asia, esim. "putosko tää lelu sun lapselta?") enemmän, kuin niitten, joissa on jotain "vikoja". Vaikka ei ne "viat" oikeasti estä olemasta komea ja se on se karisma, mikä vetää puoleensa...

Itse oon vartaloltani normaali tai hoikka, uskon että terveyteni ja liikunnallisuuteni näkyy ulospäin, kuten myös terävä äly, huumorintaju sekä sydämellisyys, mutta en todellakaan mikään klassinen kaunotar ole vaan perus Pottunokka-Pirkko.

Vierailija
130/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita hempukoita lähestytään, juuri sellaisia vähän yksinkertaisen oloisia mutta hyvännäköisiä naisia. Yllätys on melkoinen sitten näillä häntäheikeillä kun huomataan että tämä on persoonaa ja järkeäkin päässä. 

Ei ole pelkästään yksinkertaisen oloiset tai bimbon näköiset. Joillakin vain on jotain joka vetää ihmisiä puoleensa. Arvelisin että on tekemistä hymyilevän luonteen kanssa. 

Vierailija
131/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pelkästään yksinkertaisen oloiset tai bimbon näköiset. Joillakin vain on jotain joka vetää ihmisiä puoleensa. Arvelisin että on tekemistä hymyilevän luonteen kanssa. 

Tuskin johhtuu siitä. Mä hyymilen paljon ja ei koskaan lähestytä.

Vierailija
132/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana minulle kävi aika useinkin noin. Olen avoin, hymyilevä, hyväntuulinen ja helposti lähetyttävä. Jos minulle alkaa asiallisesti jutella, juttelen taatusti takaisin, koska olen vilkasluonteinen ja tykkään puhua ihmisten kanssa. Tämä on siis aivan eri asia kuin ahdistelu, asiaton perään huutelu ja häirintä, jota melkein kaikkiin naisiin kohdistuu julkisella paikalla. Se ei minusta ole iskemistä vaan nimensä mukaisesti häirintää. 

Minua on pyydetty treffeille mm. kuntosalilla, kahvilassa, uimarannalla, urheilukisojen katsomossa ja kerran jopa huoltoasemalla. Muutamassa tapauksessa iskijä on ollut myös nainen. Olen aina kieltäytynyt kohteliaasti kunniasta, koska olen ollut parisuhteessa 16-vuotiaasta asti. Useimmille on riittänyt, kun sanon olevani varattu. Ikä auttaa tähänkin ongelmaan: enää tuollaista ei kovin usein tapahdu, olen jo lähempänä 50 kuin 40 ikävuott

Just tämä! Vilkasluonteinen ja tykkään puhua ihmisten kanssa! Siis oikeasti tykkään, oli se mies tai nainen, vanha tai nuori tai vaikka lapsi tai eläin. Enkä miesten kohdalla pidä jutulle ryhtymistä iskemisyrityksenä lähtökohtaisesti vaan normaalina jutteluna, mitä ihmisten välillä tapahtuu! Siksi mun ei tartte olla tyly myöskään. Monet naapurinmiehet (maalla naapuri, joka asuu 10km säteellä) juttelee kanssani päivittäin tuolla ulkona kohdatessa. Enkai nyt niin köhelö ole, että luulen heidän iskevän, kun niillä on hyvännäköiset fiksut vaimot, joitten kanssa juttelen myös, jos alkavat jutulle? Naiset on vaan useimmat pidättyväisempiä ja myös itse olen ehkä naisia kohtaan, koska olen aikoinaan useamman kerran joutunut kiusatuksi silmätikuksi pelkistä naisista koostuvassa ryhmässä ja silloin on juteltu normaalisti mukavia ja sitten on seläntakana käytety hyväksi kertomiani asioita...

Vierailija
133/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen nainen. Minua on kaksi kertaa pyydetty treffeille ruokakaupassa. Olen mielestäni melko tavallinen. Tummahkot pitkät hiukset, ihan nätit kasvot, normaalipainon ylärajalla. 

Noin niinkuin ylipäätään treffikutsuja tuntemattomilta tulee noin kerran vuodessa eli ei mitenkään häiriöksi asti todellakaan. Mutta sen verran että ihan pelkästä urbaanilegendasta ei ole kysymys; ruokakauppatreffipyyntöjä on tapahtunut.

Wau! Ihailen rohkeita miehiä ruokakauppatreffien takana.

Miten itse voit? Oliko pyynnöt ok vaikka olisit kieltäytynyt? Koitko tilanteet uhkaaviksi vai neutraaleiksi?

Olen nainen ja itse olisin häkeltynyt ja erittäin yllätetty olo.

Uhkaavia tilanteita ei ole ollut. Sanon että olen naimisissa ja se yleensä riittää. Joskus joku rento hassuttelija saattaa vielä jatkaa että ei haittaa tms. Mutta ei kukaan ole huoritellut tai lähtenyt seuraamaan tai mitään muuta creepyä.

Musta on hyvä että tuntemattomia voi lähestyä, kun sen tekee asiallisesti. Häirintää se olisi vasta sitten jos se jatkuu kieltäytymisen jälkeen. Ja kyllähän se imartelevalta tuntuu.

Itse asiassa myös aviomieheni on bongannut minut ihan samalla tavalla. Ei ruokakaupasta, mutta tuntemattomana. Hänelle en sanonut ei. 

Vierailija
134/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tästä pakko tehdä häirintäketju? 

Vierailija
135/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle jankuttamaan siitä häirinnästä... 

Vierailija
136/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Lidlissä kaupassa kun tuntematon mies pysäytti minut ja kehui vartaloani ja ulkonäköäni. Sanoi, että vartalostani näkee että urheilen. Pyysi treffeille mutta en lähtenyt.

Minulla oli myös miespuolinen PT joka pyysi minua treffeille, sen jälkeen vaihdoin PT:n naiseksi. 

Minua on myös lähestytty bussipysäkillä.

Baarissa en saa olla hetkeäkään rauhassa, kerran kaksi miestä alkoi tappelemaan kumpi saa tarjota minulle drinkin. Säikähdin ja otin taxin kotiin. Myös Facessa ja Instagramissa minua lähestytään viestein (minulla on avoin profiili koska postaan harrastusasioista paljon) 

Miehet myös esim töissä asiakkaat flirttailevat minulle. Saan myös paljon kehuja ulkonäöstäni koulussa ja työpaikalla (opiskelen juuri uutta alaa aikuisena) 

Tuo PT-keissi on ainakin ihan eri kuin mistä tässä ketjussa puhutaan. Minusta kiinnostuvat miehet usein, just sellaiset joiden kanssa ollaan joissain yhteyksissä tekemisissä, mutta ei sellaista ilmiötä silti ole, että tuntemattomat pyytäisivät kadulla treffeille. On vähän eri asia lähestyä ennestään jollain lailla tuttua kuin täysin tuntematonta - jälkimmäinen on normaalia sosiaalista kanssäkäymistä, jälkimmäinen taas vähän vierasta meidän kulttuurissa.

Tuo baarikeissi on erikoinen. Ehkä olisit voinut pyytää henkilökuntaa ohjaamaan tappelijat muualle ja ilmoittaa, ettet juo kenenkään tuntemattoman tarjoamia juomia. Eivät kyllä ihan kovin fiksuilta miehiltä vaikuta, jos aloittavat kapakkatappelun.  Aika creepyä kyllä, jos oikeasti pitää paikkansa. Tappelivatko ihan fyysisesti vai sanallisesti? Aika epäkunnioittavaa kyllä naista kohtaan, että hänen näkemystään ei oteta ollenkaan huomioon, vaan ajatellaan että miesten kesken ratkaistaan, kumman seuraan nainen liittyy. Vastenmielisiä miehiä. Ikävää, jos tosiaan saat tuollaisia kimppuusi.

Vierailija
137/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tätä tapahtuu enemmän kesällä ja keväälläkin, jotenkin ihmiset on avoimempia lähestymään. Mulla on ollut elämässä pari ystävää, ketkä saavat lähestymisyrityksiä niin salilla, ulkona liikkuessa, pysäkillä seistessä... Varmasti baarissa myös, jos siellä käyvät. Heitä yhdistää kaunis "naapurintyttömäinen" ja suht luonnollinen olemus, pieni koko, ja urheilullinen kroppa. 

Vierailija
138/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui. 

Vierailija
139/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostavaa, että aika moni selviytyy noista tilanteista sanomalla olevansa varattu. Ymmärrettävää toki, koska onhan se kai usein helpoin tapa päästä lähestyjästä eroon. Miehille se tietysti antaa viestin, että naisen kiinnostus tai sen puute ei ole ratkaiseva asia, vaan ainoastaan se, "kuuluuko" nainen jo jollekin toiselle miehelle. Ja on vähän ikävää, että tämä vahvistaa noiden miesten käsitystä siitä, että miehen kiinnostus on ainoa, millä on merkitystä. Sehän noissa lähestymisissäkin on taustalla oleva ajatus - he itse kiinnostuvat naisesta pelkän ulkonäön perusteella ja ajattelevat, että miehen kiinnostuksen pitää riittää kanssakäymiseen, ja että naiselle riittää syyksi ja motiiviksi treffeihin vain se, että mies kiinnostui. 

Voit luennoida ihan mitä sinua huvittaa, jos joku urpo tulee iskemään kauppareissulla. Itselläni ei ole aikaa. Parempi sanoa, että on mies, niin eivät psykopaatit seuraa kotiin tai jatka sitä jankkaamista siltä varalta, että mieli muuttuisi.

Vierailija
140/184 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit luennoida ihan mitä sinua huvittaa, jos joku urpo tulee iskemään kauppareissulla. Itselläni ei ole aikaa. Parempi sanoa, e

Itse sanoisin vain, että "sori, mä en ehdi nyt jutella". Tuo pohdintani liittyi vain siihen, millaista viestiä noille miehille antaa sillä, kun vetoaa siihen, että on jo toisen miehen "varaama". En toki tuomitse ketään siitäkään, koska pääasiahan on, että nainen pääsee eroon ei-toivotusta lähestyjästä. Enkä tarkoita, että naisen kommentti olisi ongelma - ongelma nimenomaan on noiden miesten asenne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi