Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?
Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja.
Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle aletaan juttelemaan usein yleisillä paikoilla, hymyilen paljon ja katselen ihmisiä huvikseni, että ehkä se vaikuttaa. En kyllä koe juttelua iskemiseksi?
Ei ne sellaisia olekaan. Iskemisyritys se on, mikäli mies esittää selkeän treffikutsun. Nainen tuskin kuitenkaan lähtee treffeille tällaisessa tilanteessa, ainakaan Suomessa. En ole kuullut, että joku olisi joskus lähtenyt. Yleensä nämä tällaiset miesten kylmät lähestymiset ovat lähinnä naisten fantasioita, joissa kuvitellaan joku Ryan Goslingin näköinen elokuvahahmo lähestymässä naista keskellä Tampereen aamupäivää. Todellisuudessa treffit järkätään kuitenkin ihan muualla.
Kylmät iskuyritykset on kyllä miesten fantasioita. Ei kukaan tervejärkinen lähde treffeille tuntemattoman tyypin kanssa, joka tulee kadulla iskemään. Ihan sama miltä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on tultu iskemään teatterin tauolla, rappukäytävässä, salilla, ravintolan vessajonossa... katsekontakti on avain asemassa.
Hohhohhehheh.. Jopa paskahuussi jonossa???
Olisi kiva kuulla miten huussijonossa isketään. "Käytkö täällä usein?" ei varmaan toimi kovin hyvin.
Harvoin ravintolan vessajono on oven ulkopuolelle, mutta jospa håmåsexualeilla onkin eri tavat.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tällaisen naisen, hän on luonteeltaan tosi kiva, mutta ei todellakaan mikään kaunotar. Oikeastaan aika karu kasvoiltaan, kun tarkemmin katsoo, eikä käytä meikkiä ollenkaan. Tosi hoikka ja kuplivan iloinen. Ihan mahdoton hunaja-ansa, miehet pörräävät ympärillä minne meneekin. Hän vain vetää miehiä puoleensa, vaikka on varattu. Olen tullut siihen tulokseen, että joillakin vain on se mystinen jokin, mikä vetää puoleensa. Tämänkin henkilön kohdalla se syy on ainakin minulle täysi arvoitus, jos ei tuolta iloisuutta ainoaksi avuksi lasketa.
Uskon että on paremman näköinen kuin luulet. Naiset eivät osaa arvioida että millainen nainen on miesten mielestä hyvännäköinen.
Sitä minäkin ihmettelen. Ei ole tultu iskemään keskellä kirkasta päivää yhtään missään.
Kerran joku mies tuli kysymään minulta mikähän olisi hyvä sinappi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle aletaan juttelemaan usein yleisillä paikoilla, hymyilen paljon ja katselen ihmisiä huvikseni, että ehkä se vaikuttaa. En kyllä koe juttelua iskemiseksi?
Ei ne sellaisia olekaan. Iskemisyritys se on, mikäli mies esittää selkeän treffikutsun. Nainen tuskin kuitenkaan lähtee treffeille tällaisessa tilanteessa, ainakaan Suomessa. En ole kuullut, että joku olisi joskus lähtenyt. Yleensä nämä tällaiset miesten kylmät lähestymiset ovat lähinnä naisten fantasioita, joissa kuvitellaan joku Ryan Goslingin näköinen elokuvahahmo lähestymässä naista keskellä Tampereen aamupäivää. Todellisuudessa treffit järkätään kuitenkin ihan muualla.
Kylmät iskuyritykset on kyllä miesten fantasioita. Ei kukaan tervejärkinen lähde treffeille tuntemattoman tyypin kanssa, joka tulee kadulla iskemään. Ihan sama mil
Tiedän useamman pitkän avioliiton, joka on lähtenyt siitä että kaksi tuntematonta ovat tavanneet kadulla. Tervejärkisten kesken. Suomessa.
Minua tullaan vielä näin nelikymppisenäkin säännöllisesti iskemään, mutta tullaan myös ihan muuten vaan rupattelemaan. Sekä miehet että naiset juttelevat ja osalta miehiltä saan treffipyyntöjä.
Olen peruspositiivinen, kaunis, siististi pukeutuva ja hymyilevä. Ilmeisen helposti lähestyttävä siis. Osa jutteluista on ihan mukavia, osa ahdistavia.
Treffipyyntöjä tulee muutamia vuodessa, muita rupatteluja oikeastaan melkein joka kerta kun olen itsekseni kaupungilla.
They've got Bette Davis's eyes, all the boys thinks they are spies
Onkos kosittukin monta kertaa ?
691
Tiedän yhden. Kaunis, nauravainen ja ystävällinen luonne. Miehet aina kimpussa.
Mä tiedän vain yhden kaverin, vaikka ei häntäkään nyt nuorempana kaikkialla isketty mutta monesti kyllä sain vierestä tätä todistaa kuten ihan vain keskellä katua (tai no, kävelytietä).
Ja hän oli aikanaan just huomiota herättävänkin täydellinen, sporttinen tiimalasi vartaloltaan ja hiukset oli puolipitkät ja usein kiharoilla. Kasvoistaan sen sijaan aika tavisnätti (tai no, tuohon kroppaansa verrattuna), mutta sellainen aurinkoinen ja hymyilevä. Toisaalta osasi olla myös todella ilkeä ja muita naisia puukotti kyllä surutta selkään (levitteli monista melko ikävääkin ja valheellista "tietoa" kuinka helppo h*tsu "xxxx" on)
Hänelle tosiaan treffikutsuja sateli ja kiinnostuneita, hyviä miehiä oli enemmän kuin omiksi tarpeiksi. Ja oli tietysti sitten niitä ei-niin-hyviäkin joista yhdestä meinasi olla oikeastikin isoa harmia mutta onneksi sekin sitten tolkkuuntui vaikka tulikin torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana sain treffikutsuja, kun kävelin kadulla päivällä, muutaman kerran auto pysähtyi ja tarjottiin kyytiä sateelta jne.
Ja paljon muuta. Minulla on karismaa ja voimakas libido.
Miehet ajattelevat seksiä. Olet pukeutunut kuin maksullinen ja on ollut yleisesti tiedossa, että annat reikää helposti. Siksi ovat yrittäneet onneaan.
Ei mulle kyllä miehenä tulis mieleenkään käydä ketään naista kaupassa iskemään. Mitä se vaimokin siihen sanoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tällaisen naisen, hän on luonteeltaan tosi kiva, mutta ei todellakaan mikään kaunotar. Oikeastaan aika karu kasvoiltaan, kun tarkemmin katsoo, eikä käytä meikkiä ollenkaan. Tosi hoikka ja kuplivan iloinen. Ihan mahdoton hunaja-ansa, miehet pörräävät ympärillä minne meneekin. Hän vain vetää miehiä puoleensa, vaikka on varattu. Olen tullut siihen tulokseen, että joillakin vain on se mystinen jokin, mikä vetää puoleensa. Tämänkin henkilön kohdalla se syy on ainakin minulle täysi arvoitus, jos ei tuolta iloisuutta ainoaksi avuksi lasketa.
Uskon että on paremman näköinen kuin luulet. Naiset eivät osaa arvioida että millainen nainen on miesten mielestä hyvännäköinen.
Näin on ja sitten kehuvat kauniiksi vähemmän kauniita kanssasisariaan.
Mua lähestyy vain örisevät juopot (ei siis mitkään kevyessä maistissa olevat, vaan elämäntapa-alkoholistit, jotka asuvat suunnilleen ojanpohjalla). Näin on aina ollut. Jos puhutaan normaaleista ihmisistä, niin katseita on tullut sellaisilta 55-70 harmaatukkaisilta, sinänsä siistin näköisiltä ukoilta, eivät ole onneksi kuitenkaan lähestyneet sanallisesti tms. Ei vähempää voisi kiinnostaa itseäni vanhempi ukko, suunnilleen samaa ikää olisi oltava.
Sekä miehissä että naisissa on näitä magneetteja. Heissä jotain selittämätöntä seksuaalista vetovoimaa, joka saa vastakkaisen sukupuolen (tai miksei samankin) sukat pyörimään jaloissa. He saavat hätistellä porukkaa pois kimpustaan jatkuvasti, eikä ikäkään heitä suojaa ennen kuin alkavat olla "oikeasti" vanhoja.
Itse olen saanut olla aika rauhassa. No, nuorempana baareissa tultiin iskemään, mutta ei koskaan missään kaupassa, kadulla tai bussipysäkillä. Olin nuorena hoikka, perusnätti, hymyilevä ja hiukseni kiinnittivät vapaina ollessaan huomion. Nyt lähemmäs 5-kymppisenä ei lähesty käytännössä kukaan.
Nuorempana minulle kävi aika useinkin noin. Olen avoin, hymyilevä, hyväntuulinen ja helposti lähetyttävä. Jos minulle alkaa asiallisesti jutella, juttelen taatusti takaisin, koska olen vilkasluonteinen ja tykkään puhua ihmisten kanssa. Tämä on siis aivan eri asia kuin ahdistelu, asiaton perään huutelu ja häirintä, jota melkein kaikkiin naisiin kohdistuu julkisella paikalla. Se ei minusta ole iskemistä vaan nimensä mukaisesti häirintää.
Minua on pyydetty treffeille mm. kuntosalilla, kahvilassa, uimarannalla, urheilukisojen katsomossa ja kerran jopa huoltoasemalla. Muutamassa tapauksessa iskijä on ollut myös nainen. Olen aina kieltäytynyt kohteliaasti kunniasta, koska olen ollut parisuhteessa 16-vuotiaasta asti. Useimmille on riittänyt, kun sanon olevani varattu. Ikä auttaa tähänkin ongelmaan: enää tuollaista ei kovin usein tapahdu, olen jo lähempänä 50 kuin 40 ikävuotta.
Rikkat lesket ovat halutuinpia... Ainakin mulle. ;)
Minulla on kaunis ja tavallisesti pukeutuva kaveri ja monta kertaa häntä on yritetty iskea kadulla, töissä ja kaupassa.
Nuorempana itsellenikin miehet tulivat jatkuvasti juttelemaan milloin missäkin ja tarjottiin kyytiä jne. ei ole kyllä mitenkään vaatteista kiinni, enemmän noita iskijöitä tulee baarissakin, jos on arkisemmat vaatteet päällä.
Kyllä sen aikuinen ihminen ymmärtää onko kyseessä satunnainen jutustelu, vai tuleeko se tuntematon siihen tuomaan itseään tykö.