Keitä ovat ne naiset joita tullaan iskemään ihan kaikkialla?
Kuulemma jopa ruokakaupassa saavat treffikutsuja.
Kuulostaa omaan korvaan todella absurdilta, kun näiden kuuden sinkkuvuoden aikana yksikään mies ei ole tullut edes juttelemaan, ei edes risteilyllä..
Kommentit (184)
Narsistit. Tekotukka (musta, blondi) pitkät kynnet, tatuointeja ja härskit jutut.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit. Tekotukka (musta, blondi) pitkät kynnet, tatuointeja ja härskit jutut.
Nämä naiset ovat niitä, jotka lähestyvät yleensä miehiä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuntenut kaksi.
Yhteistä heille oli vain lämmin hymy, eli olivat helposti lähestyttävän näköisiä.
Itsekin olen kaunis, mutta ilme on kuin gorillalla, eli kukaan ei lähesty, ikinä.
Voisko gorilla hymyillä joskus? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minulle aletaan juttelemaan usein yleisillä paikoilla, hymyilen paljon ja katselen ihmisiä huvikseni, että ehkä se vaikuttaa. En kyllä koe juttelua iskemiseksi?
Ei ne sellaisia olekaan. Iskemisyritys se on, mikäli mies esittää selkeän treffikutsun. Nainen tuskin kuitenkaan lähtee treffeille tällaisessa tilanteessa, ainakaan Suomessa. En ole kuullut, että joku olisi joskus lähtenyt. Yleensä nämä tällaiset miesten kylmät lähestymiset ovat lähinnä naisten fantasioita, joissa kuvitellaan joku Ryan Goslingin näköinen elokuvahahmo lähestymässä naista keskellä Tampereen aamupäivää. Todellisuudessa treffit järkätään kuitenkin ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että suomalaisen kasvatuksen saaneet terveet suomalaiset miehet lähestyisivät ketään vierasta naista ilman syytä yhtään missään. Ainakaan treffitarkoituksessa. Paitsi baarissa ja netissä, missä lähestyminen on ainakin jossain määrin "sallittua".
Niinpä, olennainen onkin tuo "suomalaisen kasvatuksen saaneet". Itse joskus liikuin lastenvaunujen kanssa, ja vaihdoin muutaman sanan jonkun ul ko maa lais taustaisen miehen kanssa - tilanne oli joku sellainen, missä olisi se sama muutama sana vaihdettu luontevasti vaikka jonkun mummon, toisen naisen tai kenen tahansa kanssa, liittyi jotenkin juuri tapahtuneeseen asiaan. Tämä mies lähtikin sitten kulkemaan vierelläni ja yritti kysellä asioita - "mihin olet menossa?", "oletko naimisissa?" Ja kyseli muutakin. En tietenkään vastannut, vaan vastasi tuohon ekaan kysymykseen jotenkin vältellen, seuraavaan en enää vastannut, vaan nopeutin vauhtia ja työnsin lastenvaunut aika rivakkaa tahtia pois. En kokenut tätä iskuyritykseksi. En kokenut, että olin niin hyvännäköinen, että minusta kiinnostuttiin. Vaan koin tuon todella häiritseväksi ja ärsyttäväksi käytökseksi. Se oli tunkeilevaa eikä todellakaan normaalien, suomalaisten käyttäytymisnormien mukaista. Tietyt ryhmät tuota tekevät, kun eivät kunnioita mitään sosiaalisia sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle aletaan juttelemaan usein yleisillä paikoilla, hymyilen paljon ja katselen ihmisiä huvikseni, että ehkä se vaikuttaa. En kyllä koe juttelua iskemiseksi?
Ei ne sellaisia olekaan. Iskemisyritys se on, mikäli mies esittää selkeän treffikutsun. Nainen tuskin kuitenkaan lähtee treffeille tällaisessa tilanteessa, ainakaan Suomessa. En ole kuullut, että joku olisi joskus lähtenyt. Yleensä nämä tällaiset miesten kylmät lähestymiset ovat lähinnä naisten fantasioita, joissa kuvitellaan joku Ryan Goslingin näköinen elokuvahahmo lähestymässä naista keskellä Tampereen aamupäivää. Todellisuudessa treffit järkätään kuitenkin ihan muualla.
Yleensä noita treffikutsuja tuntemattomille esittävät ei-suomalaistaustaiset miehet, joiden juuret ovat jossain Lähi-Idässä tai Afrikassa.
"Siis annat puhelinnumerosi inttäjätyypille??? En tajua kanssaihmisiä pätkääkään. Ja jännä, että koet iskuyritykseksi tuon, että joku alkaa lenkkeillä vieressäsi jankuttaen, että sinun ei pitäisi lenkkeillä, vaan olla hänen kanssaan - aika moni pitäisi tuollaista epämiellyttävänä, ahdistavana ja häiritsevänä käytöksenä."
En sano että numeron antaminen olisi fiksua mutta joo, olen tehnyt niin. Se tuntuu siinä tilanteessa helpoimmalta tavalta päästä menemään. En kyllä tiedä tekisinkö noin enää, noista on muutama vuosi jo aikaa - todennäköisesti en, tai antaisin jonkun feikkinumeron. Toi lenkkityyppi kuulostaa pahemmalta mitä oli, se avauslaini oli silleen humoristisesti heitetty. Mutta hänelle kyllä tein selväksi nopeasti ettei kiinnosta.
Tunnen tällaisen naisen, hän on luonteeltaan tosi kiva, mutta ei todellakaan mikään kaunotar. Oikeastaan aika karu kasvoiltaan, kun tarkemmin katsoo, eikä käytä meikkiä ollenkaan. Tosi hoikka ja kuplivan iloinen. Ihan mahdoton hunaja-ansa, miehet pörräävät ympärillä minne meneekin. Hän vain vetää miehiä puoleensa, vaikka on varattu. Olen tullut siihen tulokseen, että joillakin vain on se mystinen jokin, mikä vetää puoleensa. Tämänkin henkilön kohdalla se syy on ainakin minulle täysi arvoitus, jos ei tuolta iloisuutta ainoaksi avuksi lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tällaisen naisen, hän on luonteeltaan tosi kiva, mutta ei todellakaan mikään kaunotar. Oikeastaan aika karu kasvoiltaan, kun tarkemmin katsoo, eikä käytä meikkiä ollenkaan. Tosi hoikka ja kuplivan iloinen. Ihan mahdoton hunaja-ansa, miehet pörräävät ympärillä minne meneekin. Hän vain vetää miehiä puoleensa, vaikka on varattu. Olen tullut siihen tulokseen, että joillakin vain on se mystinen jokin, mikä vetää puoleensa. Tämänkin henkilön kohdalla se syy on ainakin minulle täysi arvoitus, jos ei tuolta iloisuutta ainoaksi avuksi lasketa.
Oletko itse todistamassa näitä tilanteita? Ja tilanne ei ole baari?
Vierailija kirjoitti:
Tavallista ja normaalipainoista on helppo lähestyä. Vahvasti, tatuoitu, meikattu ja laittautunut nainen näyttää pelottavalta. En uskaltaisi Megan Foxia lähestyä.
M37
Samaa mieltä, itse tavis, en edes nuori enää. Jopa ruokakaupassa tultu iskemään ja mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä. Kerran ruokakaupassa juhannusaattona tavallisen oloinen mies tuli sanomaan, että haluaisi viettää juhannuksen kanssani. Olin hämmästynyt. Kaiken lisäksi varattu ollut pitkään ja lapsia. Olen vähän ylipainoinen. Plussaa kauniit kasvot, pitkät hiukset, isot rinnat ja takamus. Olemukseni on ystävällinen ja kiltti. Ehkä siinä syyt. En vastaa tai reagoi iskuyrityksiin mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla se iskeminen sitten alkaa? Jos mies tulee juttelemaan, niin ajatellaanko siitä heti, että se on iskemistä? Olen kaunis, mutta en ole kokenut mitään treffikutsu ruuhkaa kaupassa tms. juttelemaan miehet kyllä voivat tulla, mutta en näe sitä iskemisenä. Sosiaalisessa mediassa sitä vastoin viestein pommitetaan, mutta mitään vastaavaa en ole "live" elämässä kokenut.
Varmaan jos siinä ehdottaa jotain kahville lähtöä tmv.
Vierailija kirjoitti:
No ei se sitä olekaan.
Mulla oli teininä sellainen kaveri. Paljon (todella paljon) meikkiä, hiukset ja pukeutuminen laitettu. Ilman meikkiä ihan normi. Eli uskon, että juuri paljon laittautuneet saavat sitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan biologiaa, että hymyilevä nainen aiheuttaa miehissä saalistusviettiä.
Nyt kun tätä ketjua lukee, niin herää kysymys, tarkoitetaanko iskuyrityksellä nyt siis sitäkin, jos joku mies kokeilee hakuammuntana, saisiko joltain irtoseksiä? Osa noista iskuyrityksiksi mainituista vaikuttaa nimittäin enemmän sellaiselta. Itse olen aina mieltänyt iskuyrityksen joksikin muuksi kuin vain kokeiluksi, keneltä lohkeaisi irtopano - koska noitahan on.
Tapahtuu paljon ainakin itselleni.
Olen lyhyt ja muutenkin pienikokoinen, huoliteltu.
Ärsyttää nämä "ei varmasti tapahdu kenellekään"-huuteijat. Luuletteko te, että se lähestymisyritys tehdään jotenkin selkeästi ja kovaäänisesti kun paikalla on muuta porukkaa? Ei. Se tehdään vaivihkaa. Kerran minua seurattiin kaupasta ulos ja pyydettiin kahville.
Se että sinua ei lähestytä, ei tarkoita sitä, etteikö muita lähestyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä "ei varmasti tapahdu kenellekään"-huuteijat. Luuletteko te, että se lähestymisyritys tehdään jotenkin selkeästi ja kovaäänisesti kun paikalla on muuta porukkaa? Ei. Se tehdään vaivihkaa. Kerran minua seurattiin kaupasta ulos ja pyydettiin kahville.
Kuulostaa todella ahdistavalta. Oliko suomalainen mies vai...? Ei ihan kuulosta normaalin ihmisen toiminnalta alkaa seurata jotain tuntematonta kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joku nähnyt tuollaista tilannetta esim. kaupassa? Minä en ainakaan koskaan.
Minä näin kerran ikkunastani, kun nuori ja hyvävartaloinen nainen valokuvasi erästä taideteosta ja nuori mies sitten kurvasi pyörällä laittomasti tien yli iskemään häntä. Nainen ei näyttänyt lämpenevän. Lähti siitä kävelemään pois, mutta jäi liikennevaloihin ja joutui sen takia vielä hetkeksi juttusille saman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa todella ahdistavalta. Oliko suomalainen mies vai...? Ei ihan kuulosta normaalin ihmisen toiminnalta alkaa seurata jotain tuntematonta kaupassa.
Oli ihan suomalainen mies. Vaikutti hyvin nololta lähtiessään pois paikalta kertoessani, että seurustelen.