Kuinka suuri osa miehistä ei edes halua parisuhdetta tai tapailusuhdetta?
Heille riittää työ, kaverit ja koira? Vai onko heillä optio parisuhteeseen, jos aivan huippuluokan nainen tulee vastaan? Muussa tapauksessa he pysyvät sinkkuna.
Kommentit (61)
Tutkitusti miehet ovat onnellisimpia sinkkuina
Ei ole työtä, kavereita eikä koiraa. Silti ei ole naiselle tarvetta.
Minä en halua. Mulle riittää työ. En halua myöskään koiraa enkä kavereita.
Mitä lisäarvoa nykypäivänä naiset toisi miehen elämään?
Työ, harrastukset, läheiset, ystävät, jne. Siinä on ihan riittävästi aikataulutettua elämään ja sitä ei kaipaa enää yhtään lisää.
Mt ongelmat tulee parisuhteesta, koska naiset niitä aiheuttaa.
Minä haluan parisuhteen, vasta kun tapaan naisen, joka antaa enemmän kuin ottaa.
voisin haluta, mutta naistenn laatu näin parisuhdemielessä on erittäin suuressa laskussa. On vaikea löytää kunnon naista feministien seasta, kun kuitenkaan jokainen harva NAINEN ei ole välttämättä se sielunkumppani...
Lasteni isä ei kykene parisuhteeseen, koska on vankilassa asunto- ja opintolainan sekä yhteisten lastemme vuoksi. Hän haluaa myös nykyään mitä tässä olen viimeisen parin kuukauden aikana havainnut muutoksen, niin olla perus mies, joka ei naiselta rahaa ota vastaan. Autan häntä opinnoissa ja terveyden säilyttämisessä ainakin toistaiseksi.
Sen naisen pitää tuoda jotain lisäarvoa elämään eikä vain vaivaa.Eron jälkeen olen ollut paljon onnellisempi.
Minulla on hyväpalkkainen työ, paljon ystäviä ja kivoja harrastuksia. Eron myötä koti on siistimpi kun kukaan ei sotke ja rahat riittää erinomaisesti kun minulle kelpaa paljon halvempi asunto kuin naiselle kelpasi. Ostan ruokaa itselleni ja säästän, koska olen pieniruokainen. Kukaan ei myöskään ajele autoni tankkia kokoajan tyhjäksi. Voin myös harrastaa niin paljon kuin haluan eikä kukaan kiukuttele kotona harrastuksien määrästä tai kun hänellä oli huono päivä töissä. Voin pitää rauhassa huolta itsestäni eikä tarvitse katsella kenenkään haisevia sukkia, lojuvia likapyykkejä ja huonoa hygieniaa. Joten miksi vaivautua, ellei vastaan tule joku kiltti, omilla jaloillaan toimeentuleva, hygieniasta huolehtiva ja mukava nainen? Miksi tyytyä?
Ei naisista ole muuta kuin vaivaa.
Mitä sillä naisella oikeesti tekee, jos ei halua perhettä ja lapsia?
Suomessa asuessani olen vapaaehtoisesti sinkku vela. En vain voi tyytyä suominaisiin. En vain millään voi.
Käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tokion Tinderistä ja baareista saan niin paljon juttuseuraa, läheisyyttä ja irtoseksiä, että sillä jaksaa olla vapaaehtoisesti sinkku sitten, kun palaa takaisin Suomeen. Japanissa voi olla ilman viisumia max 3 kuukautta, joten siinä n. 1.5-2 kuukauden aikana saa niin paljon parempia naisia, että suominaiset ei enää ole minua kiinnostanut vuosiin. :) Sorry. :) M28
Vierailija wrote:
voisin haluta, mutta naistenn laatu näin parisuhdemielessä on erittäin suuressa laskussa. On vaikea löytää kunnon naista feministien seasta, kun kuitenkaan jokainen harva NAINEN ei ole välttämättä se sielunkumppani...
Ole hyvä.
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=8365000acf522ae01db18e3…
Siis tekikö joku mies samanlaisen ketjun kun aikaisemmin oli naisista täysin sama ja kommentoi samat asiat tänne mitä naiset kommentoi miehistä :DDD
25-30%
Ongelmallista naisten kannalta on se, että nuo miehet ovat niitä parempia. Uskollisia, vakavaraisia, kaikin puolin asiallisia miehiä. Niitä ei vain kiinnosta naisten parisuhdeleikit ja siellä naisen palveluspoikana toimiminen.
Jos laadukkaat naiset hymyilisivät enemmän kiinnostaville miehelle, niin miehet tekisivät paljon enemmän aloitteita arjen tilanteissa. Jos nainen kävelee vain eteenpäin totinen ilme kasvoilla, harva mies uskaltaa lähestyä sellaista naista selvinpäin.
Heitä jotka ei halua sitä parisuhdetta naisen kanssa on yllättävän paljon. Enkä toisaalta yhtään ihmettele.